Aihe: Henkka-wah hiljeni
1
Tinmo
04.02.2007 13:20:29
Mitäs hittoa on voinut tapahtua Dunlop JH-1 wahilleni, kun se ei enää päälle polkaistaessa tee muuta kuin katkaisee signaalin. Totaalinen mykistys, eiedes lupaavaa rohinaa.

Spedaali on ostettu uutena 2005 kesällä, onko näissä yleensä ollut jotain häikkää tietyn käyttöajan jälkeen (liikaa pölyä + muuta skeidaa väärässä paikassa)?

Or what?
Kirk_Hammett
04.02.2007 13:26:17
avaa koko höskä ja kato onko jotain menny rikki sisältä.
You know it's sad but true...
masterhat
04.02.2007 13:31:34 (muokattu 04.02.2007 13:32:47)
Mitäs hittoa on voinut tapahtua Dunlop JH-1 wahilleni, kun se ei enää päälle polkaistaessa tee muuta kuin katkaisee signaalin. Totaalinen mykistys, eiedes lupaavaa rohinaa.

Spedaali on ostettu uutena 2005 kesällä, onko näissä yleensä ollut jotain häikkää tietyn käyttöajan jälkeen (liikaa pölyä + muuta skeidaa väärässä paikassa)?

Or what?

joku komponentti on paskana. tai sit liitos tai virransaanti. mul oli joskus wahista sähköt paskan, ni mykistyi kokonaan kun laittoi päälle, sitten ku otti pois, ni taas kuulu.

joku elektroniikkapaja korjailee noit edullisesti. Oman wahin kaverin faija korjas ilmaseks. en uskois ainakaa et on mistään suuremmasta kyse. ja ei tuossa kai mikään komponentti kauhean kallis ole, joten sekään tuskin nostaa homman hintaa.

tietysti elektroniikkamittarilla voit mittailla ainakin sen, mihin asti sähköt pääsee muuntajalta/patterilta

mä en o sähkömies, mut joku varmaan osaa tääl kertoa paremmin ja selkeämmin nuo
Head like a hole
Sweeppaaja
04.02.2007 13:45:42

Sen verran oon amiksessa oppinu tähän asti että kompnenttien puolesta ei varmaan oo kallis homma jos viet sen liikkeeseen.
Sweeppaaja
04.02.2007 13:46:24

Sen verran oon amiksessa oppinu tähän asti että komponenttien puolesta ei varmaan oo kallis homma jos viet sen liikkeeseen.

E: kirjoitusta sielä en oo vielä oppinu
duc
04.02.2007 14:47:04
Patteri vetelee viimeisiään :o
Tinmo
04.02.2007 15:15:00
Patteri vetelee viimeisiään :o

Vaan onpa mokoma ollut verkkovirralla. Ei tosin tuo patterillakaan pelaa, jag är out of neuvo (olen neuvoton)
zepeteus
04.02.2007 15:37:23
Jalkakytkin on vainaa, yksi vaihtoehto lisää. Helppo testiä jos saat lootan auki ja mitattua ne kytkökset.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)