Aihe: JAK Minibird mikit
1
kumikeijo
02.03.2019 12:48:25
Terve!

Etsiskelisin jotain tietäjää, joka osaisi sanoa mitä mikkejä Jussi aikanaan näihin Minibirdeihin asenteli. Tietysti eroja on valtavasti, mutta kyseisen kitaroiden omistajat voisivat kertoa mitä heidän luutuistaan löytyy/löytyi alkuperäisenä. Kiitos terv. kumikeijo.
p130
02.03.2019 13:10:00

kumikeijo: Terve!

Etsiskelisin jotain tietäjää, joka osaisi sanoa mitä mikkejä Jussi aikanaan näihin Minibirdeihin asenteli. Tietysti eroja on valtavasti, mutta kyseisen kitaroiden omistajat voisivat kertoa mitä heidän luutuistaan löytyy/löytyi alkuperäisenä. Kiitos terv. kumikeijo.

Mulla on mikit, jotka edellisen omistajan mukaan on irrotettu Minibirdistä. Ovat aidot pantenttinumerotarralla varustetut 60-lukuiset Gibson Firebirdmikit. Niitä on tuskin kuitenkaan riittänyt asennettavaksi kaikkiin Minibirdeihin ja ilmeisesti mikitykset ovat vaihdelleet, täysikokoisia humbuckereita ja stratomikkejäkin on näkynyt. Ilmeisesti tilaajan toivomusten mukaan on mikitys tehty eli "oikeaa" vastausta ei ole.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
kumikeijo
02.03.2019 13:30:06
p130: Mulla on mikit, jotka edellisen omistajan mukaan on irrotettu Minibirdistä. Ovat aidot pantenttinumerotarralla varustetut 60-lukuiset Gibson Firebirdmikit. Niitä on tuskin kuitenkaan riittänyt asennettavaksi kaikkiin Minibirdeihin ja ilmeisesti mikitykset ovat vaihdelleet, täysikokoisia humbuckereita ja stratomikkejäkin on näkynyt. Ilmeisesti tilaajan toivomusten mukaan on mikitys tehty eli "oikeaa" vastausta ei ole.

Itellä on mikitys HSS tuossa Birdissä. Stratosta todennäköisesti keski ja ylämikki lainattu, humppari sen sijaan on mysteeri. Pitää seuraavan kieltenvaihdon yhteydessä yrittää ottaa mikkejä sen verta irti, että pääsisi ihmettelemään löytyisikö merkintöjä. Joku entinen murjaani omistaja, vaan mysönyt kaikki ruuvit pyöreäkantaisiksi..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)