Aihe: Vahvistiminen korjaus: Kuka korjaisi Vox Valvetronix VT 30:n?
1
paman
02.03.2019 12:06:36 (muokattu 02.03.2019 12:07:39)
Kun kyseessä ei ole arvokas putkivehe vaan mallintava, niin haluaisin ainakin hintaarvion ennen korjausta, jotten maksaisi enemmän korjauksesta kuin itse pelistä. Vahvarista kuuluu melua ja murinaa kun laittaa kitaran kiinni ja säätelee muttei oikeaa ääntä. (Pk-seudulla.)
Antti1
02.03.2019 12:09:05
Mä maksoin aikoinaan täysikuntoisesta 50€. Se on halvempi hinta kuin yhtään minkäänlainen korjaustoimenpide. Eipä kannata korjauttaa mun mielestä.
Mho
02.03.2019 15:25:55
paman: Kun kyseessä ei ole arvokas putkivehe vaan mallintava, niin haluaisin ainakin hintaarvion ennen korjausta, jotten maksaisi enemmän korjauksesta kuin itse pelistä. Vahvarista kuuluu melua ja murinaa kun laittaa kitaran kiinni ja säätelee muttei oikeaa ääntä. (Pk-seudulla.)

Mulla samanlainen jonka ostin käytettynä vuosi sitten. Hurisi aikalailla ja se korjaantui lähes täysin kun vaihdoin uuden etuasteputken.

Purkamaan joutui aikalailla ennekuin pääsi elektroniikkaan kiinni..juutuubissa oli hyvä purkuvideo. Halpa tapa testata, etuset ei paljoa maksa..
paman
02.03.2019 20:52:23
Mho: Mulla samanlainen jonka ostin käytettynä vuosi sitten. Hurisi aikalailla ja se korjaantui lähes täysin kun vaihdoin uuden etuasteputken.

Purkamaan joutui aikalailla ennekuin pääsi elektroniikkaan kiinni..juutuubissa oli hyvä purkuvideo. Halpa tapa testata, etuset ei paljoa maksa..

Kiitos neuvosta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)