Aihe: harley benton elektro akkarit?
1
Reiska_
26.02.2019 14:31:45
Moro

Onko kellään kokemuksia näist halvimmista t-kaupan kitaroista? Kovin ovat suosittuja ja puolet halvempia mitä esim käytetyt ibanezit tai yamahat.
Durty
26.02.2019 20:31:45
Reiska_: Moro

Onko kellään kokemuksia näist halvimmista t-kaupan kitaroista? Kovin ovat suosittuja ja puolet halvempia mitä esim käytetyt ibanezit tai yamahat.

Pari kertaa olen yrittänyt perushuoltaa tuollaista. Aivan hirveitä soittokelvottomia paskoja. Osta oikea kitara.
Matoleka
26.02.2019 21:17:57 (muokattu 26.02.2019 21:21:08)
Ainakin ne 'custom' full- mahogny runkoiset/kaulaiset on oikein päteviä.

Mulla ollu 1/1 koppanen mikeillä ja 1/2 mikittömänä.

Isomman möin kun en oikeastaan mikitystä koskaan tarvinnut. Soi todella kauniisti.
Ääni ja soitettavuus aivan eriluokkaa kuin hinnat alkaen Ibanoissa.

Aivan niistä halvimmista ei kokemusta.

Mutta veikkaan että jos kolme tilaat niin yksi on ihan ok :)

Eli kaksi voi palauttaa. Muistaakseni kolme kitaraa tulee samoilla postimaksuilla.
Kannattaa tarkistaa! En ole 100% varma.
-säätö ei lopu koskaan
Sarko
27.02.2019 07:54:36
Matoleka: Ainakin ne 'custom' full- mahogny runkoiset/kaulaiset on oikein päteviä.

Isomman möin kun en oikeastaan mikitystä koskaan tarvinnut. Soi todella kauniisti.

Eli kaksi voi palauttaa. Muistaakseni kolme kitaraa tulee samoilla postimaksuilla.

Luonto kiittää luonnonystävää, kun ostellaan halpisritsoja merten takaa uutena ja sitten palautellaan niitä.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Matoleka
27.02.2019 08:45:36 (muokattu 27.02.2019 08:47:21)
Sarko: Luonto kiittää luonnonystävää, kun ostellaan halpisritsoja merten takaa uutena ja sitten palautellaan niitä.

Juu, onhan siinä ristiriita.

En myöskään itse ole koskaan käytyänyt tuota Thomannin 'kolmen kitaran' tilauskikkaa. Mutta olen kuullut että näin jotkut tekee.

Itse jos olen uuden kitaran tuolta tilannut niin ihan kiltisti yksi kerrallaan.
Joskus joutunut palauttamaan joten tuleehan siitä jo tietysti oma rumba..

Jos asuisin esim. pääkaupunkiseudulla, missä käytettyjen tarjonta on aivan eriluokkkaa kuin täällä susirajalla, niin tuskin minunkaan olisi tarvinnut koskaan uutta kitaraa ostaa tai tilata. Tai ainakaan niin montaa kuin tähän asti olen ostanut.

Sen takia aina kun tulee käytyä sielläpäin, niin pyrin tekemään kauppoja tai vaihtokauppoja mahdollisuuksien mukaan.

Viimeeksi tämän viikon maanantaina!

Eli kannatan kierrätystä! ;)
-säätö ei lopu koskaan
Tinnittus
27.02.2019 09:05:19
Matoleka: Ainakin ne 'custom' full- mahogny runkoiset/kaulaiset on oikein päteviä.

Urbani legenda tollanen eestaas viilaaminen.
Ei tuollaiset kolmen kitaran tilaajat kyllä mitään kunnon soittajia ole.
Oikealla soittajalla polttelis noin isot rahat riekiä taskuihin ja hän hankkisi koko rahalla oikean soittimen ;)
Jäärä
27.02.2019 22:58:16
Reiska_: Moro

https://www.thomann.de/fi/harley_benton_custom_line_cla_16sce.htm
Itselläni on tämä. En löydä siitä oikeastaan mitään vikaa. Soundikin on hyvä. Kaikenlaisia akustisia kitaroita on tullut omistettua ja kokeiltua. Ehkä on vain tämän kanssa käynyt tuuri tai jotain kun näitä niin kovin parjataan.

Kaverilla on tälläinen:
https://www.thomann.de/fi/harley_benton_hb_custom_line_king_ce_nt.htm
Ihan törkeän hyvä.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)