Haulla ei löytynyt tietoa ko. kaiku pedaalista. Pitäisi kaiketi olla 6 eri kaikutyyppiä jousi, tila, halli ym. jos olen ymmärtänyt, mutta mitään muuta en juuri siitä tiedäkkään, kuin että on digitaalista mallia (olisiko se nyt synti vanhanliiton miehelle). Jokatapauksessa joku hyvä kaiku pitäisi hankkia straton ja blues juniorin väliin. Olen kaavaillut jotain "syvän sinistä" hallikaikua, jolla sitä blues tunnelmaa voisi pitää yllä. Jos sinulla on jonkin asteista kokemusta tästä tai jostain muusta reverb pedaalista, niin ota kantaa. Kaikki tieto on tervetullutta. "Five strings, three notes, two fingers, one arsehole" |
Electro-Harmonixin Holy Grailia on kehuttu. Itsellä ei tosin ole kokemusta. No joo. Tuota on melkoisesti myös haukuttu kansainvälisillä foorumeilla. Ylimääräisiä kohinoita ja muita ongelmia. Noilla on ilmeisesti yleisenä vitsauksena taipumus hajota vuoden - kahden käytön jälkeen. Minullakaan ei ole varsinaista käyttökokemusta tuosta vehkeestä. Testasin kerran ja päätin olla ostamatta, soundi ei miellyttänyt ja lukemani arviot vaikuttivat. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Jos sinulla on jonkin asteista kokemusta tästä tai jostain muusta reverb pedaalista, niin ota kantaa. Kaikki tieto on tervetullutta. Mielestäni oikein hyvä pedaali, varsinkin jos hakee hyvää digitaalista halli- tai huonekaikua. Helppo säätää kaiun pituutta ja äänenväriä vahvistimelle ja akustiikalle sopivaksi. Jousikaikusoundia en tästä pedaalista käyttäisi, siihen löytyy parempiakin vaihtoehtoja. Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |