Kirk_Hammett 18.07.2006 23:37:07 | |
---|
kaveri osti tollasen kitara combon viimeviikolla. sano että se on ihan sairaan hyvä ja kaikkee, mut onko teillä vähän enemmän asioista tietävillä mielipidettä tästä vahvistimesta? |
Tompsi 18.07.2006 23:38:53 | |
---|
kaveri osti tollasen kitara combon viimeviikolla. sano että se on ihan sairaan hyvä ja kaikkee, mut onko teillä vähän enemmän asioista tietävillä mielipidettä tästä vahvistimesta? Paljon ovat kehuneet, itse en tosin ole päässyt kyseistä vempelettä testaamaan joten oliko tässäkään postauksessa mitään järkeä? =) |
nissemus 19.07.2006 11:46:47 | |
---|
Näähän nyt on mielipiteitä. Käy itse kaverin luona kokeilemassa kaikessa rauhassa... Jos tykkäät niin sitten se on hyvä! Hyvään hintaan ne niitä T-kaupassa myy. Sellaisen kun itsellesi ostat (ota suosiolla se 212-versio) niin ei varmaan tartte hetkeen katua ja, jos haluat sitten myöhemmin jotain muuta luulisi, että pääset nopeasti eroon. Jos putkivahvistimet eivät ennestään ole sinulle tuttuja, niin kerrottakoon jo tässä vaiheessa, että mökää irtoaa ihan 50w laitteesta enemmän kun naapuri kestää. PS. Yritä soittaa sitä vahvistinta mahdollisemman kovilla volilla. Näin saat sen oikean luonteen esiin. |
JLM 21.07.2006 16:03:02 | |
---|
Haulla löytyy lisää juttua tästäkin aiheesta... |
Wahi 21.07.2006 17:25:32 | |
---|
Missä päin Helsinkiä tuota voi testata? Kiinnostaisi vain testata itse kun sitä on kehuttu, vaikka ei vahvistimen osto ole vähään aikaan edessä. Ja tuo taitaa olla enemmän HEWY MEDAL pelejä? Shine on You crazy Diamond. |
w the greatest 21.07.2006 20:54:47 | |
---|
Riffin arvostelun perusteella taitaa olla ihan jokapaikanhöylä. EU on perseestä |
nothingnes 21.07.2006 22:42:29 | |
---|
t-mieheltä on tulos se 212 combo. ei millää jaksais odottaa olen ku pieni poika joka odottaa joulupukkia. kävin testaamas sitä nuppi versiota marsun 1936 kaapin läpi ja jumalauta että sen texture napin kun vääntää a asentoo ja hiukan jaksaa eq:n kans säätää ni siitä sai niin raiskaavat rokki saundit ulos että lähti samantien tilauksee. tosin se combo roudaus kun ei niin jännää ole. Teuvo on hintauttanut kotini -m.nykänen- |
kimurantti1 21.07.2006 23:07:32 | |
---|
PS. Yritä soittaa sitä vahvistinta mahdollisemman kovilla volilla. Näin saat sen oikean luonteen esiin. Ennemmin niin, että kokeile sitä vahvistinta sellaisella äänenvoimakkuudella kun itse luulet sitä käyttäväsi, niin selviää paremmin onko laite sinulle sopiva. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Skolniski 21.07.2006 23:35:19 | |
---|
Hmm.. Itse aattelin ostaa ton nupin. Kysyisinkin että mikä olis sopiva kaappi sille, jotain 2x12 olin ajatellu. Anna kolme särkee. Paskakitaristit #9 |
Kitarisoija. 22.07.2006 11:43:07 | |
---|
Jos en ihan väärin muista, niin Peaveyta taitaa löytyä Musakauppa.fi:stä siitä Albertinkadulta. ROK ROK! |
Juustonaksu 22.07.2006 12:18:05 (muokattu 22.07.2006 12:19:46) | |
---|
Jos en ihan väärin muista, niin Peaveyta taitaa löytyä Musakauppa.fi:stä siitä Albertinkadulta. En ainakaan viime viikolla nähnyt. Eikä taida netissäkään olla? Edit: I was right. 6505, XL-sarjaa ja tuommosia löytyy, mutta ei ainakaan vielä ValveKingiä. Voisihan sieltä käydä kysymässä. Mukava muuten tietää, että voin korjata 6505+:n tuolta talteen eikä tartte lompsia Kaisaniemeen asti. :-) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Wahi 22.07.2006 13:41:24 | |
---|
En ainakaan viime viikolla nähnyt. Eikä taida netissäkään olla? Edit: I was right. 6505, XL-sarjaa ja tuommosia löytyy, mutta ei ainakaan vielä ValveKingiä. Voisihan sieltä käydä kysymässä. Mukava muuten tietää, että voin korjata 6505+:n tuolta talteen eikä tartte lompsia Kaisaniemeen asti. :-) Soittope kertoi, että musakauppa.fi antaa helposti alennusta koska se on ihan siinä ja siinä onko se kauppa pystyssä vai konkurssissa tai jotain :D Shine on You crazy Diamond. |
Kitarisoija. 22.07.2006 13:51:26 | |
---|
oho! sinne sitten :D ROK ROK! |
Juustonaksu 22.07.2006 13:51:55 | |
---|
Soittope kertoi, että musakauppa.fi antaa helposti alennusta koska se on ihan siinä ja siinä onko se kauppa pystyssä vai konkurssissa tai jotain :D Joo. Tarjosivat mulle uudesta 6505 _plussasta_ 1000€. Kaapin olisin saanu mukaan yht 1450€. En valita. Nyt ottaa päähän, kun ei ole rahaa. Taisi toikin kappale Piiwiä jo kadota parempiin suihin. Harmi etteivät myy Schectereitä siellä. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Henko 17.02.2007 17:16:35 | |
---|
No, onko porukalla Valvekingit toiminu? Onko reiluja soundieroja 112:lla ja 212:lla? Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Lancelot 17.02.2007 18:08:08 | |
---|
|