Aihe: Engl Kaapit
1
Daemon
16.02.2007 16:34:53
Onkos tämä ENGL E412VS nyt se maailman paras kaappi tätä Engl Powerballia huudattamaan? ENGL E412SS välillä hintaeroa on se pauttiarallaa 300 euroa,eri elementit näköjään noissa,vintage 30 ja v60.Kauheasti aina puhutaan juuri näistä kaappien eroista.Tällä hetkellä käytössä on Marshall jcm800 1960 4x12 tahi sinnepäin.
Pitää ilmeisesti käydä tuota kaappia kokeilemassa ja sen hyvinkin pitkälti teen.Hirvittää vaan maksaa kaapeista tuollaisia summia missä ne nyt pyörii.Enemmän vielä hymyilyttää, kun kaapissa ei ole pyöriä alla ja artisti roudaa..:) hähhää
Kaikki päätyy tritonukseen.
Tune
16.02.2007 19:15:22
Tulossa olis Powerball lähiaikoina (toivottavasti...maahantuojalla toimitusvaikeuksia).
Mielenkiintoista nähdä, miten ENGL murisee Peaveyn 6505 kaapin kanssa ;)
Daemon
16.02.2007 19:17:37 (muokattu 16.02.2007 19:19:46)
Englin kanssa on aina toimituksessa pitkä odotusaika, olen kuullut ja huomannut itsekin.Hyvä peli se on.Säätövaraa on kyllä sen verran joka suuntaan, että soundia irtoaa vaikka minkälaista.Noin tehokasta eq:ta ei ole ennen tullut vastaan.Lähtee meteliä niin pirusti oli mikä oli.
Eipä tuo Peaveynkään nuppi hullumpi ole.
Kaikki päätyy tritonukseen.
Jormaz
16.02.2007 20:05:41
Englin kanssa on aina toimituksessa pitkä odotusaika

Joulukuussa tilasin Kölnista (www.musicstore.de) Englin kaapin ja alle viikossa oli kotiovella.
Tune
22.02.2007 22:25:02
Noh, katsotaanpa kuinka kauan nupin saaminen Suomesta kestää :D
I'm never too old for this shit!
Jaffe
22.02.2007 22:30:17
tilasin joulukuun alussa Englin 2x12 kaapin eikä oo vieläKÄÄN mulla... :(
Kitarasankari
22.02.2007 22:40:35
Onkos tämä ENGL E412VS nyt se maailman paras kaappi tätä Engl Powerballia huudattamaan? ENGL E412SS välillä hintaeroa on se pauttiarallaa 300 euroa,eri elementit näköjään noissa,vintage 30 ja v60.Kauheasti aina puhutaan juuri näistä kaappien eroista.Tällä hetkellä käytössä on Marshall jcm800 1960 4x12 tahi sinnepäin.
Pitää ilmeisesti käydä tuota kaappia kokeilemassa ja sen hyvinkin pitkälti teen.Hirvittää vaan maksaa kaapeista tuollaisia summia missä ne nyt pyörii.Enemmän vielä hymyilyttää, kun kaapissa ei ole pyöriä alla ja artisti roudaa..:) hähhää

mikäs vika tuossa marsussa on? varmana toimii englin kaa hyvin..
kuulopuheiden perusteella v60 on hirveät. henkilökohtaisesti v30:stä en tykkää, heviin varmaan soveltuu hyvin..greenbackit on ainakin mun juttu, kannattaa joku niillä varustettu kaappi testata..
Vain munalla poskille läpyttely pyyhkii pois jazz-hölynpölyn...
Ben_D
23.02.2007 01:12:33

mikäs vika tuossa marsussa on? varmana toimii englin kaa hyvin..
kuulopuheiden perusteella v60 on hirveät.

Henkilökohtaisesti voin sanoa, että ei toimi perus Marsu ENGL:n kanssa...ainakaan Savagen. V60 on ENGL styrkkareille hyvä elementti, joka tasoittaa ko. vahvistimissa olevaa keskiäänipiikkiä.
http://www.fiercemetal.org
Nacher
23.02.2007 01:34:04
v60 on hyvä elementti Savagen, Blackmoren, Screamerin ja Thunderin kanssa epäilemättä. Tummempiin/scoopatumpiin Fireball ja Powerball suosittelisin aika varauksella. Mielestäni v30 kuulostaa hirveältä about jokaisen ENGLin kanssa, joten itse en varmaan käyttäisi noista kaapeista kumpaakaan. Mutta joo, minulla onkin platoninen rakkaussuhde Eminencen Wizardeihin, jotka siis ovat G12H30 replikat, mutta isommalla tehonkestolla ja julmetulla herkkyydellä. Kirkkaat, ilmavat, jykevät, tiukat eivätkä tippaakaan honottavat. Middleä kun noihin työntää, niin se puree ja murisee, ei honota ja tuuttaa. Noihin perään tarpeeksi tuju nuppi, ja kuuluu soitto vaikka kuuhun asti.
jpentti
23.02.2007 03:46:44
v60 on hyvä elementti Savagen, Blackmoren, Screamerin ja Thunderin kanssa epäilemättä. Tummempiin/scoopatumpiin Fireball ja Powerball suosittelisin aika varauksella. Mielestäni v30 kuulostaa hirveältä about jokaisen ENGLin kanssa, joten itse en varmaan käyttäisi noista kaapeista kumpaakaan.

Mulla oli Powerballin kanssa ensin JCM900 ja se oli todella ohuen kuuloinen yhdistelmä. Sitten taas ENGLin std kaapin kanssa se kuulosti yksin soitettuna siedettävältä mutta jäin bändin kanssa jalkoihin eikä erottunut kunnolla. V30:llä en kokeillut ja myin nupin pois kun se ei muutenkaan mulle lopulta sopinut.

ENGL SE:n kanssa V30 on omaan makuuni juuri oikea valinta - makuasioitahan nämä ovat. Lisäsin jäsenkuvaukseeni juuri pari tuoretta treenikämpillä äänitettyä ääninäyteräpellystä, joissa kuulee SE:tä V30:llä ladatuilla 4x12:lla. Puskee mielestäni läpi aika hyvin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)