Aihe: Kent Armstrong mikeistä!
1
SlantSix
26.02.2007 18:02:52
Heittäkääpä, jos on kellään kokemusta Texas vintage, tai pelkkä vintage singlecoil mikeistä stratossa.
Kyseessä siis Alnico, ei keraamisia kiitos. Tai saa kai niitäkin kehua jos haluaa:)
Kun ei tuntuis olevan niin pahan kalliit tuolla millbrookilla ja perus vintagessa jopa tarjolla käänteinen polarisaatio ja kelaus
Se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys...
RekoS
26.02.2007 18:17:05
Singlecoileista ei oo kokemusta mutta mulla on kent armstrongin mikki tallamikkinä Epiphone SG400:ssa, oliskohan joku HSDO-1 ollu tyypiltään tai jotain sinne päin. Ihan hyvin toimii ainakin se. Siinä oli puolitusmahdollisuus jota en oo kokeellu. Mutta luulenpa että kokeilemisen arvoinen on tuo Singlecoil. Ei tuo omakaan maksanu hirveesti ja oli hankinnan arvoinen.
Tomtom
26.02.2007 19:10:45
Mulla taitaa olla semmoset kiinanpojan squierissa. Malli oli joku sts- tai joku vastaava. Tollasessa halpiksessa ne on toiminu ihan hyvin, suht hurinattomat ja kiertokynnys aivan jonkun Am.straton mikkien luokkaa. Itse soundia on vähän vaikee kuvailla, mutta omaan ameriikkalaiseen verrattuna ehkä jää jotain puuttumaan mutta tosiaan hintansa väärtit sanoisin. Jos haluat kommentteja johonkin tarkempaan asiaan noista niin eikun kysymään..
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
SlantSix
26.02.2007 19:46:23
No lähinnä tätä hinnan ja laadun törmäyskurssia... kun kohtuuhintaisille tuntuvat noin muuten ja siinäkin nimenomaan on vielä sts vs. stv että onkohan noissa nyt mainittavaa eroa...
Se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)