Aihe: TS-7 vs. SD-1 vs. Bad Monkey
1
Boge
25.02.2007 20:22:53
Itselläni on toi Ibanez TS-7 ja mietin, että millainen se on verrattuna bossin ja digitechin vastaaviin? Monet on hehkuttanu SD-1:n ja bad monkeyn perään, mutta harvoin kuuluu ääniä TS-7:lle, jäänkö jostain paitsi?
Don't try to argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
SH1THEAD
26.02.2007 12:16:10
Tämä kiinnostaisi itseänikin, kun olen 6505:n eteen overdrivea hankkimassa. Ibanezin tuotteissa kauhistuttaa hinta ja bad monkey vaikuttaa monipuolisemmalta ainakin säätöjensä perusteella. Bossin tuotetta en olekkaan huomioinut. Kertokaa joku kokeneempi mitä olennaisia eroja näillä on?
äsh :/
R2
26.02.2007 14:28:24
Thomannin hintoja:

TS-7 59€
Bad Monkey 39€
SD-1 59€

Kyseessä siis Tonelok sarjan TS. Itseänikin kiinnostaisi tietää kyseisten pedaalien paremmuusjärjestys & hinta/laatusuhde. Mikä tuossa TS-7:ssa on huonoa originaaleihin tubescreamereihin verrattuna, jos unohdetaan vintagehifistely ja tehdään esim. sokkotesti?

Sekoitetaanpa pakkaa vielä DOD YJM 308:lla (hinta 41€)

Hakusessa kohinatonta ja suhinatonta boostia JCM900:n eteen. Huomioiden (minun tapauksessani) myös 7-kielisten kitaroiden alapää.
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
Schenker
26.02.2007 14:50:53
Moi.

Olen nuo kaikki omistanut (paitsi tuota TS-7).
Mielestäni Bad Monkey ja SD-1 toimivat buustereina erinomaisesti, Apina ehkä jopa paremmin tuon kaksialueisen EQ:n ansiosta. SD on hiukan ehkä "kylmemmän" kuuloinen kuin tuo Apina. Sellainen raaka perussärö. YJM taas on vielä raaempi (muistaakseni), en sitä buusterina kokeillut, mutta hyvät saundit siitä irtosi. Hiukan kaduttaa kun menin sen silloin joskus myymään. Vaikka eihän tuo hinnalla pilattu verme ole. :)
"Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde
tommijk
26.02.2007 14:53:34
Kyllä se bad monkey vie bossia ja ibaa jo pelkän säädettävän eq:n takia. Ei lähde tarpeeksi bassoa noista muista, muutakuin tietysti mahdollisisien modien avulla.
"Phfft! Facts. You can use them to prove anything." - Homer Simpson
Gramer
26.02.2007 14:54:13 (muokattu 26.02.2007 14:54:35)
joo, jotain semmosta oisin lueskellu että tuo sd-1 söis aika paljo alapäätä. Omakohtaista kokemusta ei tosin oo.

Mulla on ollu tuo Bad Monkey boosterina ja se on toiminu tarpeeksi hyvin omiin tarkotuksiin. Siinähä on säädöt erikseen säädöt bassotaajuuksille sekä korkeille taajuuksiille, eikä vaan pelkkää tonea, joten kyllä tässä alapäätä soundiin riittää.

edit: hitas...
Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)