Tilumiässs 25.02.2007 16:07:52 | |
---|
Ohjekirjasta ei sanottu miten pystyy laitteleen efektejä päällekkäin, ku noita jotain presettejä kokeilee niin niissä jossain on päällekkäin efektejä. |
Tympee Huttunen 25.02.2007 16:10:12 | |
---|
Ohjekirjasta ei sanottu miten pystyy laitteleen efektejä päällekkäin, ku noita jotain presettejä kokeilee niin niissä jossain on päällekkäin efektejä. Saman olen huomannut. Joku joskus kertoi tuon olevan mahdollista, mutta en ole itse moista saanut aikaan. Joku myös jutteli joskus, että L ja R-kanaviin voi laittaa eri efektit (vai peräti vahvistinmallinnukset). Tiedä sitten. Itse en ole onnistunut V-amp pro:lla tuossa. |
Krice 25.02.2007 18:02:33 | |
---|
ku noita jotain presettejä kokeilee niin niissä jossain on päällekkäin efektejä. Efektirullassa on muutama päällekkäinen efektivalinta, mm. chorus+delay. Valitsee sen niin toista efektiä voi säätää kun pitää tap-nappia pohjassa. Eipä tuossa kai sen kummempaa efektien päällekkäisyyttä voi valita, mikä on vähän hassua toisaalta, mutta aika ymmärrettävää kun kyseessä on V-Amp 2... "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
-septimisti- 25.02.2007 19:42:07 | |
---|
Homma onnistuu liittämällä vehje midikaapelilla tietokoneeseen. Behringerin sivuilta ladattavalla softalla säädettäessä saa laitettua useampia efektejä päällekkäin tyyliin kompressori - flanger - kaiku. Tiettyjä rajoituksia tuossakin on noiden efektien kanssa. Niissä joissain preseteissä on todellakin sellaista ohjelmointia ja virityksiä, joita ei pelkkiä laitteen nappeja painelemalla saa tehtyä. "Se on ainakin päätetty, että kaikki poliittiset ja uskonnolliset keskustelut on suljettu kokonaan Muusikoiden.net:istä." |
saastara 25.02.2007 20:47:52 | |
---|
Kenties kieroin temppu ikinä. Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |