choppari 23.02.2007 18:02:01 | |
---|
olen ostamassa joko vox ac30cc2x:n tai orange ad30tc. oisko mielipiteitä, kumpi parempi? täytyis soitella vähän rockabillyä ja rock`n`rollia ja vähän rankempaakin matskua |
Jucciz 23.02.2007 18:21:22 | |
---|
|
Walrus 23.02.2007 18:35:26 | |
---|
Tosta Orankista puuttuu kaiku joka taitaa olla aika olennainen rockabillyn soittelussa. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
choppari 23.02.2007 18:42:20 | |
---|
Tosta Orankista puuttuu kaiku joka taitaa olla aika olennainen rockabillyn soittelussa. juu, kaikuhomma on kyllä kondiksessa. mulla on tulossa siihen erillinen carl martinin pedaali. en vaan osaa päättää kumman hankkis. orange ois ainakin sopivan hakumatkan päässä. voxi kai kävis ainakin rautalankaan paremmin, sitä en tosin soittele kuin omaksi ilokseni |
Walrus 23.02.2007 20:14:57 | |
---|
No siinä tapauksessa toi oranssi vekotin vois olla parempi vaihtoehto, siitä kun irtoaa hieman napakammat säröt rokkiin ja kaks kanavaa tuo enemmän soundivaihtoehtoja keikkatilanteisiin. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Dr. Muff 23.02.2007 20:52:49 | |
---|
Orange. Ne varmaan tehdään vielä Briteissä, eikä Kiinassa. |
SURf 23.02.2007 21:32:52 | |
---|
VOXissakin on muuten kaksi kanavaa sekä näiden samanaikaisen käytön mahdollistava toiminto. Säröt riittää melko pitkälle mutta varmasti Orangella pääsee vielä pidemmälle tässä osastossa. Itse kallistuin Voxin puolelle, jotenkin miellytti enemmän. Kyllä se on parasta testailla rintarinnan ja valita siitä sitten se parempi... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Tomtom 23.02.2007 22:20:36 | |
---|
Multa löytyy oranki himasta ja olen kyllä kuulut tuollaista voxutinta soitettavan ihan vierestä. Rokettirolliin kyllä oranki vie voiton mutta Voxillakin kyllä pärjää esim. säröpedaalin kanssa. Molemmat on sen verran kelvolisia laitteita että kannattaa kyllä päästä soittamaan vierekkäin. Orangillakin lataa kyllä rautalankaa ihan kivasti että siihen ei sen hankinta ainakaan kaadu. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Kiinankeisari 23.02.2007 22:28:19 | |
---|
Orange. Ne varmaan tehdään vielä Briteissä, eikä Kiinassa. tinyterrorit tehdään jo kiinassa... vierekkäin on noita tullut kuunneltua kun bändin toisella kitaristilla on orange ja mulla vox. samaa mieltä oon noitten ylläolevien kans siitä, että vox on perinteisempi ja orange enemmän rock. kärjistetysti vox on beatles ja rollarit, orange enemmän zeppelinosastoa. ehkä. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Jackie 23.02.2007 22:41:37 | |
---|
Orange AD30(H)TC on vähän niinkuin "turboahdettu VOX". Niin minäkin noin sitä kuvailisin. Löydänköhän mitään pahaa sanottavaa tosta mallista? hmm... Enpä oikeastaan. Sweeeeeeeeeeeeeet Emooooooooooootion |
SlantSix 24.02.2007 20:32:01 (muokattu 24.02.2007 20:34:21) | |
---|
Se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys... |
Swan 24.02.2007 21:00:41 | |
---|
Nimen omaan rock, ei metal. Nimenomaan on yhdyssana. Se takki, kiitos... Mutta tuota, kasarihevi ei ole mikään ongelma etenkään AD30TC:n kakkoskanavalla, ja ainakin omasta mielestäni sellaisella saundilla vetää kaikennäköistä raskasta musiikkia, paitsi ehkä jotain pingviinisirkkeliä. |