Aihe: Rystyvoileipää Suomesta?
1
LesPaul70
22.02.2007 14:24:50
Ikuisen kamojenvirittelijän ruokahalu ei lopu koskaan. Tällä hetkellä on kiikarissa Bare Knucklen mikit. Kataloogista löytyi kolme mikkiä, joista yhtä tai useampaa (ääh, myönnetään, kaikkia kolmea) tekisi mieli kokeilla ainakin parissa projektikitarassa. Ja miksei jossakin noista "varsinaisista" kitaroistakin.

Saakos näitä rystyvoileipiä Suomesta vai meneekö brittilästä tilailuksi? (Haku ei tuottanut vastausta.)
"Why are you smiling?" "Why? 'Cos I'm trigger-happy, that's why!" (Sledge Hammer)
Kuha
22.02.2007 14:44:36

Mä tilasin Mothers Milk -setin Codalta, tuli viikossa. Suomesta en ole löytänyt.
Muistakaa venytellä.
Keimo Kalma
22.02.2007 15:07:12

Itse omistan BKP:ltä Cold Sweatin talla version ja olen eri tyytyväinen soundiin. Kannattaa tilata suoraan nettisivuilta niin ei tule mitään ylimääräisiä kustannuksia siihen sitten. Eli siis www.bareknucklepickups.co.uk siis.
"Kaikkeen tottuu kun ei pese"
penatuna
24.02.2007 11:01:11
Ensin katsoin, että onpa typerästi nimetty topic. Eipä ollutkaan, eli pointsit sulle.
N33m0
24.02.2007 13:35:58

Itellä löytyy tuo naulapommi, aivan järjettömän hyvä mikki.
slow music for slow people
McNulty
24.02.2007 18:06:03
Ensin katsoin, että onpa typerästi nimetty topic. Eipä ollutkaan, eli pointsit sulle.

Itseasiassa on se... paljaista rystysistä siinä huudellaan eikä aussien tyyliin "knuckle-sandwich" jolla silläkin kyllä tarkoitetaan jonkin sortin nujakointia.

Hyviähän nuo varmasti ovat, ei siinä mitään... hinnat vain ovat turhan korkeita jos mietitään kilpailijoiden tuotteita.
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
Kuha
24.02.2007 18:40:04

hinnat vain ovat turhan korkeita jos mietitään kilpailijoiden tuotteita.

Itse asiassa ovat melko edullisia: straton setti maksoi kuluineen 240 e, kun suomessa vastaavat putiikkimikit (esim. Fralin, Lollar) maksavat jo yli 300 e/setti.
Muistakaa venytellä.
Ze Kink
24.02.2007 19:23:55
Hyviähän nuo varmasti ovat, ei siinä mitään... hinnat vain ovat turhan korkeita jos mietitään kilpailijoiden tuotteita.

No verrattuna johonkin Lundgrenin hintaan, eivät ne edes ole kalliita. Lundgrenit siis siinä 200e per mikki.

Itse tilailen tuolta Nailbomb & Cold Sweat (tai sitten vain 2x Nailbomb) -yhdistelmän customiini jossain vaiheessa. 7-kielisinä versioina kylläkin, harmi ettei niihin saa noita kuoria.
Who gare`s...
mjri
24.02.2007 20:10:51
http://www.bareknucklepickups.co.uk … p/product_images/burnt%20chrome.jpg
Jösses. Ainakin on valinta selvillä, kun tulee aika vaihtaa mikit...
LesPaul70
24.02.2007 21:32:17
paljaista rystysistä siinä huudellaan eikä aussien tyyliin "knuckle-sandwich" jolla silläkin kyllä tarkoitetaan jonkin sortin nujakointia.

Kotisivulla oleva pugilisti ( http://www.bareknucklepickups.co.uk/ ) viittasi aika vahvasti voileipätarjoilun suuntaan, siitä otsikon idis. En puolustele sen enempää.

Joo, tiedän kyllä tavaran hintatason. Ei IMO mikään karmean kova hinta, jos laatumikit kuitenkin kyseessä, ja kaikki noita hankkineet kovasti tuntuvat kehuvan. Tosin suodatan käyttäjäpalautteet yleensä aina sen läpi, että harvat kehtaavat avoimesti haukkua jotain huippuhankintaansa. Jonkin verran ääninäytteitäkin on löytynyt, ja niiden perusteella olen yrittänyt muodostaa mielikuvaa siitä, mitkä mikit parhaiten vastaavat sitä soundityyppiä, jota haen.

Mutta loppujen lopuksi totuushan selvenee vasta sitten kun lyö mikin kiinni johonkin omaan skittaan ja tyypittää omien kamojen läpi. Tämän takia olin toivonut, että maahantuoja/jälleenmyyjä olisi löytynyt Suomesta. Erityisesti jos tutusta kaupasta saisi voisi tod.näk. puhuttua sellaisen diilin, että ottaa mikin ja testaa sitä ja jos ei miellytä, niin saa vaihtaa toiseen. Netitse ei ehkä kannata yrittää.
"Why are you smiling?" "Why? 'Cos I'm trigger-happy, that's why!" (Sledge Hammer)
kesamieshartsa
24.02.2007 23:38:27 (muokattu 24.02.2007 23:39:02)
Näkyy muuten olevan Suomenkin maahantuoja ilmoitettu tuolla Bareknucklen sivuilla.

Finland

Tube Sound
Karjakatu 35 b
20540 Turku

Tel: 0440-566651
www.tubesound.fi

Tubesoundin kotisivulta en kyllä viisastunut yhtään noiden mikkien saatavuudesta.
Optimisti luulee että tämä on paras mahdollinen maailma, pessimisti tietää sen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)