Aihe: Boxymusic.com
1
aleksi_ollikainen599
07.07.2006 23:28:10
Onko kukaan täällä tilannut mitään tuolta boxymusic.comin kautta? Hinnat ovat todella huokeita, jopa niin halpoja että haiskahtaa huijaukselta. Tässä pahassa maailmassa kun ei koskaan voi toiseen luottaa (varsinkaan kitara-asioissa) niin ajattelin teiltä kysäistä. Onko tavara ollut sitä mitä lupaavat? Tuleeko päälle jotain lisäkuluja esim. joutuuko maksamaan jonkun ylläripylläri-vero-osuus-lisän joka tuo puolet lisää hintaan?
nissemus
08.07.2006 00:41:53 (muokattu 08.07.2006 00:46:00)
Toi olisi mukava tietää, porukalla on aivan sairaat hinnat!

Nyt äkkiä tänne joku ranta-ruåttalainen iskän visakortin kanssa --- HETI!
slowfinger
08.07.2006 02:24:53
Ihmettelin äsken noita hintoja ja olin jo tilaamassa vox:in ac30:stä jota olen haaveillut jo pitkään kunnes huomasin paljon postikulut ovat. 103e... vahvistimen kuljetuksesta Suomeen. Jäi kaupat tekemättä.
C:stä...
Muuki
08.07.2006 02:34:59 (muokattu 08.07.2006 02:35:35)
Ihmettelin äsken noita hintoja ja olin jo tilaamassa vox:in ac30:stä jota olen haaveillut jo pitkään kunnes huomasin paljon postikulut ovat. 103e... vahvistimen kuljetuksesta Suomeen. Jäi kaupat tekemättä.

''VAT (TVA - BTW)
# European Customers pay the price in EURO.
21% VAT (sales tax) will automatically be calculated and added prior to checkout.''

Lieneekö tuolla jotain tekemistä noiden hintojen kanssa, minen tiedä.
Mittään en oo kirjottanu alle
saastara
25.02.2007 19:00:32
Nostanpa nyt vähän esille vanhaa aihetta kun huomasin tuolla nuo huokeat hinnat.. Sen mitä minä noista FAQ:n sepustuksista älysin niin nuo verot on lisätty äyrihintoihin.

Onko kenelläkään kokemuksia tästä puljusta..?
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
bfoc
25.02.2007 19:45:31
Nostanpa nyt vähän esille vanhaa aihetta kun huomasin tuolla nuo huokeat hinnat.. Sen mitä minä noista FAQ:n sepustuksista älysin niin nuo verot on lisätty äyrihintoihin.

Onko kenelläkään kokemuksia tästä puljusta..?

Ei kokemusta, mutta kun huvikseni pistin Marsun TSL100:n ostoskoriin ja valitsin toimituksen Suomeen niin kyllä T-kauppa olis tullu halvemmaksi. Ja aikanaan kotomaasta sai ko nupin vielä edukkaammin kuin Thomskulta.

Belgialaisten kikkailua on pistää hinta alas ja laskuttaa kuljetuksesta enemmän kuin muut. Verot oli kyllä hinnassa (tai itseasiassa niistä ei tarvi murehtia kun EEEUUUUn sisällä liikuttaa romua).
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
saastara
25.02.2007 20:46:37
Belgialaisten kikkailua on pistää hinta alas ja laskuttaa kuljetuksesta enemmän kuin muut. Verot oli kyllä hinnassa (tai itseasiassa niistä ei tarvi murehtia kun EEEUUUUn sisällä liikuttaa romua).

Niin.. Aivan, tuohan on belgialainen liike.. Tyhmä minä.
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
Ze Kink
25.02.2007 21:58:09 (muokattu 25.02.2007 22:03:57)
Rumpukamapuolella tästä paikasta on ollut enemmänkin juttua, ja aika moni on tuolta tilannut esim. peltejä.

Toinen on tietenkin Guitarbargains, tosin itse en sieltä uskaltaisi ostaa eräälle kaverille sattuneen 6505 -episodin takia.

E: Eikun mitä helvettiä :D äsken boxymusiccia selatessani huomasin, että jotkut linkit vievät guitarbargains.comiin. Taitaakin olla sama liike kyseessä vähän eri nimillä...
Who gare`s...
saastara
25.02.2007 22:08:31
Toinen on tietenkin Guitarbargains, tosin itse en sieltä uskaltaisi ostaa eräälle kaverille sattuneen 6505 -episodin takia.

Annas veren lentää.. Vaadimme goreja yksityiskohtia.

E: Eikun mitä helvettiä :D äsken boxymusiccia selatessani huomasin, että jotkut linkit vievät guitarbargains.comiin. Taitaakin olla sama liike kyseessä vähän eri nimillä...

Itsekin tuonne Boxyyn päädyin guitarbargainsin kautta. Tiedä sitten häntä.
Ze Kink
25.02.2007 22:19:14 (muokattu 25.02.2007 22:20:04)
Annas veren lentää.. Vaadimme goreja yksityiskohtia.

Markilta voit kysyä enemmän. Jotain siinä oli, että Peaveyllä oli varasto mennyt hurrikaanissa, joten kaapin odotusaika oli todella pitkä. Ajatteli sitten että ottaisi vain nupin, ja poistaisi kaapin tilauksesta. Se ei kuitenkaan onnistunut, koska olisi pitänyt maksaa aika paljon (jotain 300e tms.), että se kaappi olisi jätetty pois. Joutui sitten odottamaan kamojaan aika kauan, muistaakseni lähes vuoden.

Toisaalta tuo Single Rectifier on tuolla todella halpa...
Who gare`s...
saastara
25.02.2007 22:21:39
Markilta voit kysyä enemmän. Jotain siinä oli, että Peaveyllä oli varasto mennyt hurrikaanissa, joten kaapin odotusaika oli todella pitkä. Ajatteli sitten että ottaisi vain nupin, ja poistaisi kaapin tilauksesta. Se ei kuitenkaan onnistunut, koska olisi pitänyt maksaa aika paljon (jotain 300e tms.), että se kaappi olisi jätetty pois. Joutui sitten odottamaan kamojaan aika kauan, muistaakseni lähes vuoden.

Aaa.. Tämä tapaus. Mark jotain minulle avautuikin tuosta silloin aikoinaan. Ikäviä juttuja.
bfoc
26.02.2007 10:25:15
Niin.. Aivan, tuohan on belgialainen liike.. Tyhmä minä.

Joo ja mä aattelin että äyri = euro enkä ees kahdannu kysyä. Kaikenlaista.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)