Faceless 27.02.2007 11:45:58 | |
---|
Elikkä ongelma on semmonen että kun lisään volumea sieltä laitteen takaa, nii soundi menee vähän puuroksi eli tuntuu niikuin särö lisäyntyisi. Oon yksinkertaisesti kokeillut vähentää säröä, mutta sitten volumekin vähenee niin ettei se hyödytä mitään. Olen tähän asti pitänyt volumea siinä puolessavälissä ja kun haluaisin saada lisää ääntä tulemaan. Vahvistimena toimii randallin rg-50tc ja pidän bossia: vahvarin input - boss - kitara menetelmällä. Oon kokeillut melkein kaikkea, mutta ei auta. Voisitteko vähän neuvoa? Vai onko laitteessa vikaa? |
kojones 27.02.2007 12:46:56 | |
---|
Toihan kuulostais ihan siltä kuin Randallin etuaste alkaisi särkeä, eli samahan tapahtuu pelkän kitarankin kanssa. Koitappas laittaa GT-3 Randallin efektiloopin paluuseen eli return-liitäntään. |
Faceless 27.02.2007 14:47:47 | |
---|
Toihan kuulostais ihan siltä kuin Randallin etuaste alkaisi särkeä, eli samahan tapahtuu pelkän kitarankin kanssa. Koitappas laittaa GT-3 Randallin efektiloopin paluuseen eli return-liitäntään. Ei auttanu, vähän sama ongelma. Eli esim. pikatessa se pikkausääni jää vähän ku soimaan ja se kuuluu aika isolla.. |
Banaanimies 27.02.2007 16:01:25 | |
---|
Koitappa laittaa vahvistin ihan cleenille ja siitä pedaalista säröt niin jos se ei sitten puuroonnu. Fuzzien ja yleensäkkin kovanpien säröjen kanssa on se ongelma että jos vahvistimessakin on säröä niin saundi puuroontuu, tämä ei yleensä koske over driveä koska se vaan boostaa |
Faceless 27.02.2007 16:21:33 | |
---|
Koitappa laittaa vahvistin ihan cleenille ja siitä pedaalista säröt Juuri näin mulla onkin. Kuulokkeilla en huomannut että olisi ollut vikaa. Eli laite on kunnossa ja vahvistinkin pelittää normaalisti. |