Aihe: Ehdottakaa seuraavaa vahvistinta
1
Ch!maira
04.03.2007 01:36:59 (muokattu 04.03.2007 02:57:09)
Joo elikkä tän kuun 21. päivä olis syntymäpäivät ja olen tullut siihen tulokseen että voisi uuden vahvistin systeemin pyytää. Ajattelin tulla tänne kysymään asiaa tuntevilta neuvoa kun en haluais kuulla missään kommentteja että "se on iha paska, sen ja tän olis saanu sieltä sun täältä halvemmalta ja parempiki se on"

Olen ajatellu et line6:lta nuppi/kaappi hommaa vois harkita, tai ainaki siinä on iha kivat saundit ja kaikki, mikäli noihin pienempiin on uskomista mitä on koulussa soitellu. (kommentoikaa line kutosista jotain)

Hinta vois olla jotain 500e-650e ehkä..et ihan turhaan alatte mitää mesa hommia ehdotella.

Ja jos ei ole mitään järkeä ostaa nuppia ja kaappia eriksee ni sanokaa mulle pari järjen sanaa..eli pitäis vähä niinku saada sellainen vahvistin et oon siitä ylpeä ja ettei ala vituttaa jälkeen päin ku oli paska ostos.

edit: vahvistin menee koti että reeni käyttöön, ääntä siis voi myös lähteä, kivat säröt saa olla, ei mitää lällyjä säröjä kuitenkaa, että tykkään tollasesta deathcore linjasta eniten metallissa et aikas murisevat saa parhaimmillaa olla, en osaa oikeestaan sano mistään muusta mitää, ku sen että musamaku on todella laaja ja soitan ihan kaikkea
Jmvk
04.03.2007 01:51:38
Kerrataan vielä pari asiaa:

-Millaiseen musiikkin se tulee?
-Tuleeko bändi vai kotikäyttöön vaiko kumpaankin?
-Millaisia ominaisuuksia sillä pitää olla? (tarvitseeko cleania, montako kanavaa pitäisi löytyä jne.)

Ja muista että muiden mielipiteitä ei kannata ottaa kuitenkaan vakavasti huomioon, sinunhan se pitää testata vahvistimia ja selvittää mikä kuulostaa korvaasi parhaimmalta. Meidän ehdotuksethan ovat vain "suuntaa-antavia" tai tosiaan pelkkiä ehdotuksia.

Ja tuosta Linestä en osaa itse sanoa mitään kun en ole edes testannut. Kertokoot muut siitä sitten mielipiteensä.
Katottiin joku sellanen "kalevala-filmi", siin muijat paljasteli itteensä ym. Huomas kyllä että oli suomalaista tekoo; perse paljaana niin siinä on suomalainen leffa valmis.
SH1THEAD
04.03.2007 04:39:46
lähtisin katselemaan kaikkea muuta kuin tuota spider-sarjan nuppia ja kaappia. Tuossa hintaluokassa combo lienee se parhain vaihtoehto, ja arvaan että soitat heviä, niin valveking taitaa mennä combona tuohon hintahaarukkaan.
äsh :/
Schenker
04.03.2007 06:01:04
Laney GH50/100L!
"Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde
tommiot
04.03.2007 08:22:52
Laney GH50/100L!

Joo mutta pitäiskö siihen kaappiinkin jäädä rahaa?
Perza
04.03.2007 11:02:05
Joo mutta pitäiskö siihen kaappiinkin jäädä rahaa?

Ihan törkeen hyvä nuppi ja kaveriksi joku 1x12 käytettynä vaikka torilta. Pistän klippejä kuhan Framus saapuu taloon :)
Ottaa osaa seuraaviin Kamarunkkauksen MM-kisoihin!
Ch!maira
04.03.2007 13:39:27
sopii oikein hyvin ! ja ihan mielellään kiitos klippejä, olen kuunnellut tänää tuota nuppia ni iha kivaltahan se kuullostaa..ainaki youtubessa...
Ze Kink
04.03.2007 13:48:29 (muokattu 04.03.2007 13:50:57)
Sanoisin että Peavey Valveking halfstack. Pitäisi mahtua tuohon hintaluokkaan, ja erityisesti säröosasto on erittäin toimiva. Ainakin itse sain siitä lähes ilman mitään ruuvailua hyvät saundit.

Laney Gh50L on kyllä kova (itsellänikin on moinen), mutta käytettynä pitää hommata että mahtuu hintaluokkaan. Tarvitset myös jonkun boosterin että tuolla pääsee sinne heviosastolle. Ongelma tosin on se, että se on vain yksikanavainen, eli säröjen ja kliinien välillä vaihtelu vaatii volumepotikan ruuvailua ja footswitchiä, jolla säröboostin saa pois päältä. Saundi ei myöskään ole kovin moderni, enemmänkin Jcm800 tyylinen middlekäs pörinä. Esim. Opethin Åke vetelee Gh100L:llä, siitä voi saada jotain kuvaa saundista.
Who gare`s...
Lancelot
04.03.2007 13:53:59 (muokattu 04.03.2007 14:01:49)
Sanoisin että Peavey Valveking halfstack. Pitäisi mahtua tuohon hintaluokkaan, ja erityisesti säröosasto on erittäin toimiva. Ainakin itse sain siitä lähes ilman mitään ruuvailua hyvät saundit.

Näin on! Hintaluokassaan lyömätön ja hyvä esimerkki siitä et rouheutta saa jo "pikkurahallakin"

E. Niin ja sillä vetelee kotosallakin mielellään.
Troitek
04.03.2007 14:01:21

Tuolla rahalla saa jo putkipelejä eli Peaveyn valve king combo 50 tai 100 watilla. Ja eikä tuo Randalin RG-50TC oo varmaan huono.
Ch!maira
04.03.2007 14:34:01
joo katoin joskus et toi laney olis ollu halvempi..ei sit vissii.. nii ja kommentoikaa noista line kutosista jotain ku niissä on juttujen mukaa iha hitoksee niitä valmiita asetuksia, et onks ne liian hyviä ollakseen totta ? tai onko ne ees hyviä
Ze Kink
04.03.2007 14:58:51 (muokattu 04.03.2007 14:59:35)
joo katoin joskus et toi laney olis ollu halvempi..ei sit vissii.. nii ja kommentoikaa noista line kutosista jotain ku niissä on juttujen mukaa iha hitoksee niitä valmiita asetuksia, et onks ne liian hyviä ollakseen totta ? tai onko ne ees hyviä

Spiderit aikamoista skeidaa, Vetta II on ainoa Line 6 -vahvari joka on mielestäni oikeasti hyvä, mutta se ei mahdu tuohon hintaluokkaan yrittämälläkään. Pod XT on todella jees, mutta ei sillä vahvaria korvata ellei ole päätettä ja kaappia kaverina. Ja ne valmiit asetukset on lähes poikkeuksetta roskaa, omat presetit kannattaa tehdä heti.
Who gare`s...
Räkkipeli
04.03.2007 15:12:56
Harkiheppa myös Randallin kamoja, jos halvalla haluut saada nupin ja kaapin. Trankkuja kyllä, mutta niillä saa ihmeitä aikaan.
You can run, but you can't hide from metal!
Lancelot
04.03.2007 15:42:55
Täytyy viä vähän liputtaa Valvekinkille. Peaveyn omat ääninäytteet kun ovat aika surkeita ni tos on yks oma clippi. Niin ja tosiaanki toi on vedetty semmosilla "koti volumeilla". http://www.mikseri.net/music/play.php?id=260612&type=hi
ode_
04.03.2007 16:55:11
On vähän tukkosene kuulonen mun mielestä valveking. Lisäks joku ihme yläsirinä särössä.
kojones
04.03.2007 16:59:15
Jos tosiaan käyttöä on kotonakin, ja ei ole omakotitalo ja muitakin asuu niin en kyllä putkipeliä ostaisi.

Vakiovastaukset Tech21 Trademark 60 tai Vox Valvetronix AD50Vt

On vähän tukkosene kuulonen mun mielestä valveking. Lisäks joku ihme yläsirinä särössä.

Jos noita Sam_82:n klippejä meinaat, niin siinähän mainitaan että nauhoitettu kotivolyymeillä. 5-wattinen putkikombokin on kerrostaloon liian äänekäs, ellei keinokuormaa käytössä ole.
Ch!maira
05.03.2007 00:29:11
jos tätä enää kukaan lukee koskaa, ni sanokaa mikä cab olis hyvä valvekingin kanssa ? ja hesan liikkeitä missä noita on, molempia siis, et pääsis testaileen, kun sinne ens vkl ehkäpä menen..jyväskylästä jos kans löytyy ni sanokaa, muita paikkoja kans voitte sanoa..ottakaa huomioon etäisyydet kun itä-suomessa asun..kiitos
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)