Aihe: Mikä kaappi tälle räkille?
1
Rust In Peace
08.03.2007 12:46:10

Räkistä löytyy VHT 2902 ja Sansamp psa-1.1, pitäis uusi kaappi hommata seuraavaksi. Sellasta potkivaa metallisoundia hakemassa, joka toimii thrash/tekniseen riffittelyyn ja tiluihin.

Mielessä on ollu nyt lähinnä Framuksen 4x12 Dragon. Krank alkaa olemaan jo liian kallis, joskaan ei täysin mahdoton silti.
JuSu
08.03.2007 13:05:29
Mielessä on ollu nyt lähinnä Framuksen 4x12 Dragon

...tai ehkäpä 2 kpl Framuksen 2x12" -kaappeja? Stereopäätteen kanssa näppärää, kun saa tarvittaessa sijoitettua leveälle ja volumet säädettyä kummallekin erikseen.

Jos siis noitten V30:sten soundi miellyttää.

JuSu
"Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia."
Rust In Peace
08.03.2007 16:07:59

Joo ei hassumpi idea sinänsä, mutta kyllä 4x12 miellyttää enemmän. Niin, toi elementtijuttu on vähän hankala kun ei noin vaan pääse kokeilemaan eri vaihtoehtoja, lähinnä joutuu menemään suositusten/kirjoitusten mukaan siinä, ja oon koittanu jotain clippejä/levyjä etsiä missä on niillä soitettu, mutta siihen vaikuttaa tietty aina kaikki muukin... Tuntuu V30 olevan yleisimpiä kumminkin. Siinä on kait sellainen aika raaka ja repivä soundi mikäli oon yhtään päässyt perille asioista... Kaipa se meikäläiselle ihan sopiva olis.
Joutuu kumminkin kaapin varmaan tilaamaan liikkeeseen, niin olis hyvä tietää mikä toimis ton räkin kanssa hyvin. Varsinkaan ettei lähde liian kirkasta, ohutta soundia tms.

Kyllä tuo Dragon mulle passaa, kunhan vaan tietäis ettei mene täysin vikaan sen kanssa :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)