Aihe: Behringer v-ampireen kunnon soundia?
1
musaniko
28.03.2007 20:36:25
Tuolla behringerillä oon nyt muutamia vuosia soitellu ja oon ostamassa putkipeliä heti ku rahaa tulee mutta haluaisin silti kysyä muiden käyttäjien hyväksi todettuja asetuksia? Löysin muuten behringerin kotisivuilta noita valmiita presettejä mutta miten niitä saa vahvistimeen? Ku emmä tajuu.. :D
Sir Zephyr
28.03.2007 21:16:01
Itse en mieleisiäni säätöjä saanut tuosta millään irti, joten vaihtoon lähti muutaman kuukauden yrityksen jälkeen... Olethan nuo kaiutinmallinnokset sentään tajunnut ottaa pois käytössä?
musaniko
28.03.2007 21:40:28 (muokattu 29.03.2007 12:53:06)
Vaihtoon juu itelläkin menossa.. :) Siis mitkä kaiutinmallinukset? jos kertoisit vähän kun ei oo paljoo viittiny tota räplää.. tai ainakaan tienny mitä on tehny.. :D
iani
29.03.2007 12:33:36
Ääniä pähkäilin minäkin, kun ostin v-amp2:sen käytettynä. Oli entinen omistaja tallentanut presettien päälle mitälie asetuksia. Löysin kuitenkin englannin kielisestä manuskasta ohjeet presettien palautukseen.

Jos haluat tehdas-presetit niin tee seuraavasti:
Paina D- ja E-näppäintä kun laitat virrat päälle. Näyttöön pitäisi ilmestyä "CL"
Tämän jälkeen paina nuolinäppäimiä yhtäaikaa, niin presetit on tehdasasetuksissa.
kojones
29.03.2007 13:05:00
Jos toi yhtään on V-Ampille sukua niin kyllä sieltä hyviäkin soundeja saa. Kaiutinmallinnoksia nyt ainakin kannattaa vaihdella.

Luetaan niitä manuaaleja :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)