Osta se mun Universe, joka tuolla torilla on. Isompi soundista seiskaa en ole nähnyt. Se on ihan oikeesti hyvä. Tässä infoo:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=158990 Toinen syy, miksi vanha Ibanez UV on hyvä vaihtoehto, on sen kaula. Se on nopein ja monen mielestä mukavin seiska kaula, jota Ibanez on koskaan valmistanut. Noita ei liiku enää kauhean paljon, joten kannattaa vakavasti harkiata sitä.
1500€ ei ihan saa Caparison Dellinger7, se on mun suosikki. Tosin mikit kannattaa vaihtaa. Itse laittaisin Bare Knuckle Pickupsia tai Lundgreniä tilalle. Tämä yhdistelmä tulee maksamaan yli 2000€...
Carvinin saisi jo 1500€. Ibanez J-Custom vaatisi parisataa lisää.
Sitten on mahonkikoppainen Ibanez K7, ne on hyviä, uudet universet kans. Niissä vaan ei ole sitä alkuperäisen Universen fiilistä. Uudet Ibanezit on kaikki, enemmän tai vähemmän saman tuntuisia. Jos yksi miellyttää niin ne kaikki menee.
Sitten on tietysti Custom osasto. Jos tiedät tarkalleen mitä haluat niin silloin kannattaa teetättää keppi.
Ja tosiaan tuosta Keskustelua seitsemäkielisistä kitaroista kannattaa lukea lisätyyppejä.
Aka. Dino and 6077dino