Aihe: Kaappien tunnistusapua?
1
rajamd
10.04.2007 19:58:35
Löysin varastosta kaks kappaletta kaappeja joissa on 12" elementti. Takana lukee "Made in the uk by Laney electronics". Model no. 19112. Impedanssin sanotaan olevan 8 ohmia ja tehonkesto 100w. Logossa on kaksi punaista H:ta vierekkäin, ja niiden välissä on kaksi pystyssä olevaa punaista viivaa.

Olisko kellään mitään havaintoa mitkä kaapit nää on ja mihin tarkoitukseen? Basso? Kitara? Vai joku yleis-pa jne.? Kuviakin saa jos heittää sähköpostiosoitteen vaikka privana.
fox
10.04.2007 20:13:12

Löysin varastosta kaks kappaletta kaappeja joissa on 12" elementti. Takana lukee "Made in the uk by Laney electronics". Model no. 19112. Impedanssin sanotaan olevan 8 ohmia ja tehonkesto 100w. Logossa on kaksi punaista H:ta vierekkäin, ja niiden välissä on kaksi pystyssä olevaa punaista viivaa.

Olisko kellään mitään havaintoa mitkä kaapit nää on ja mihin tarkoitukseen? Basso? Kitara? Vai joku yleis-pa jne.? Kuviakin saa jos heittää sähköpostiosoitteen vaikka privana.

HH:n kaapit ne, ilmeisimmin pikku PA:n.. Meiltä saat ostaa HH:n stereomikserin sitte.. vintagee... 8)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Artist
10.04.2007 20:18:18
Olen nähnyt jossain vanhoja Laneyn bassokaappeja, joissa HH:n elementit. Voivat siis olla myös bassokamaa... kitarakauttimiakin muistaakseni olen nähnyt H-H:n valmistamia, vahvistimia ainakin.
"I wish life could be Swedish magazines."
lukeman
10.04.2007 22:09:57
... kitarakauttimiakin muistaakseni olen nähnyt H-H:n valmistamia, vahvistimia ainakin.

Kyllä lienee valmistanut myös kitarakaappeja.
fox
10.04.2007 22:13:03

Kyllä lienee valmistanut myös kitarakaappeja.

Tosiaan valmisti kaikkea mahdollista, kaapeissa on/oli Laneyta ja Goodmanssia ainakin, kohtuullisia trankkuvahvistimia olivat HH:t, sellasia matalan-litteitä ja "moderneja"... ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
rajamd
11.04.2007 11:09:02
Noilla tuskin lienee mitään rahallista arvoa? Että kannattaa varmaan pitää itellä ja patentoida vaikka kotistereoihin kiinni tms.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)