rajamd 10.04.2007 19:58:35 | |
---|
Löysin varastosta kaks kappaletta kaappeja joissa on 12" elementti. Takana lukee "Made in the uk by Laney electronics". Model no. 19112. Impedanssin sanotaan olevan 8 ohmia ja tehonkesto 100w. Logossa on kaksi punaista H:ta vierekkäin, ja niiden välissä on kaksi pystyssä olevaa punaista viivaa. Olisko kellään mitään havaintoa mitkä kaapit nää on ja mihin tarkoitukseen? Basso? Kitara? Vai joku yleis-pa jne.? Kuviakin saa jos heittää sähköpostiosoitteen vaikka privana. |
fox 10.04.2007 20:13:12 | |
---|
Löysin varastosta kaks kappaletta kaappeja joissa on 12" elementti. Takana lukee "Made in the uk by Laney electronics". Model no. 19112. Impedanssin sanotaan olevan 8 ohmia ja tehonkesto 100w. Logossa on kaksi punaista H:ta vierekkäin, ja niiden välissä on kaksi pystyssä olevaa punaista viivaa. Olisko kellään mitään havaintoa mitkä kaapit nää on ja mihin tarkoitukseen? Basso? Kitara? Vai joku yleis-pa jne.? Kuviakin saa jos heittää sähköpostiosoitteen vaikka privana. HH:n kaapit ne, ilmeisimmin pikku PA:n.. Meiltä saat ostaa HH:n stereomikserin sitte.. vintagee... 8) |
Artist 10.04.2007 20:18:18 | |
---|
Olen nähnyt jossain vanhoja Laneyn bassokaappeja, joissa HH:n elementit. Voivat siis olla myös bassokamaa... kitarakauttimiakin muistaakseni olen nähnyt H-H:n valmistamia, vahvistimia ainakin. "I wish life could be Swedish magazines." |
lukeman 10.04.2007 22:09:57 | |
---|
... kitarakauttimiakin muistaakseni olen nähnyt H-H:n valmistamia, vahvistimia ainakin. Kyllä lienee valmistanut myös kitarakaappeja. |
fox 10.04.2007 22:13:03 | |
---|
Kyllä lienee valmistanut myös kitarakaappeja. Tosiaan valmisti kaikkea mahdollista, kaapeissa on/oli Laneyta ja Goodmanssia ainakin, kohtuullisia trankkuvahvistimia olivat HH:t, sellasia matalan-litteitä ja "moderneja"... ;) |
rajamd 11.04.2007 11:09:02 | |
---|
Noilla tuskin lienee mitään rahallista arvoa? Että kannattaa varmaan pitää itellä ja patentoida vaikka kotistereoihin kiinni tms. |