Aihe: Fender powerhouse stratocaster
1
marko.m
10.04.2007 18:07:37 (muokattu 10.04.2007 18:17:40)
Joo nyt on stratokuume alkanu ja olen katellu erilaisia vaihtoehtoja siinä 600-700e tienoilla. Tuli vastaan tuommonen powerhouse malli missä on active mid-boost piiri. Mikähän käyttötarkoitus tuolla piirillä on?

Olen koeajanut myös mexicon 60's stratocasterin ja highway onen. 60's oli todella miellyttävän tuntuinen. Kaulassa oli hyvä tuntuma. Mitenhän powerhouse eroaa tästä. onko siinä paremmat mikit?
Nuo mexikon mallithan on vissiin enemmän suosiossa kuin halvimman amerikan mallit. Niin ja highway onessa on iso lapa joka ei myöstään miellytä. :)

http://www.thomann.de/fi/fender_dlx_pwr_house_strat_mn_crd.htm

Tuossapa powerhouse. On siinä komean näköinen pleksiki. :)
Kuutisen vuotta kitaraa olen yrittäny soittaa, eipä siitä vielä taho mitään tulla.
LamaAjanElvis
10.04.2007 18:42:26 (muokattu 10.04.2007 18:43:08)
Olen koeajanut myös mexicon 60's stratocasterin ja highway onen. 60's oli todella miellyttävän tuntuinen. Kaulassa oli hyvä tuntuma. Mitenhän powerhouse eroaa tästä. onko siinä paremmat mikit?

Powerhousessa on vähän ohkaisempi kaula ja hitusen isommat nauhat. Otelauta taitaa olla myös vähän litteämpi, eli vähän modernimman muotoinen veistos. Powerhousen mikeistä on minimoitu nämä perinteisen vanhan yksikelaisen hurinat sitäkin lisäboostia ajatellen. Täällähän joku mainitsi ostaneensa sellaisen jokunen aika sitten ja tuntui kehuvan. Kannattaa ihmeessä kokeilla jossain jos vaan pystyy.

Itse olen ainakin omaan mehikon Classikkiin tyytyväinen ja se on ihan jäädäkseen. Tuollainenkin powerhouse kelpais kaveriksi jos rahaa olisi.
Häröilyä. Kevyet MULLET-The Darkest Night Sormet lähtee soundista.
p130
10.04.2007 18:45:54

"Modern C Shape" vihjaa, että kaula muistuttaa enemmän highway-stratoa kuin 60's classicia. Powerhousesta ei omia kokemuksia ole. Varmasti pätevä peli hinta/laatusuhteeltaan.

Niin ja highway onessa on iso lapa joka ei myöstään miellytä. :)

No, osta minulta HW1 pienellä lavalla ;)
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Rypsolisti
10.04.2007 22:32:25
Joo nyt on stratokuume alkanu ja olen katellu erilaisia vaihtoehtoja siinä 600-700e tienoilla. Tuli vastaan tuommonen powerhouse malli missä on active mid-boost piiri. Mikähän käyttötarkoitus tuolla piirillä on?

Active mid-boost käsittääkseni boostaa gainia eli tuo lisää säröä kehiin. Monipuoliseksi vehkeeksi on kehuttu.
Fender Stratocaster '62
Vainhaalee
10.04.2007 22:50:01
Oli todella lähellä etten moista itselleni realisoinut itselleni stratokuumeen aikana (Thank god se menee aina ohi!)
:)

Varmasti todella monipuolinen kitara juuri tuossa hintaluokassa...
Carry My Urn To Ukraine
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)