Quantum 10.04.2007 11:27:31 | |
---|
Löytyisiköhän täältä ketään, joka olisi testannut kyseistä kitaraa ja verrannut sitä esim. Epiphonen Les Paul Standardiin? Onko Standard kaksinkertaisen hinnan arvoinen tuohon verrattuna? |
MTM 10.04.2007 13:27:00 | |
---|
En ole testannut, mutta 100:ssa on pulttikaula. Les Paulissa ei kuulu olla. Jos tästä epäkohdasta pääsee yli, niin voihan se olla harkittava halpis-soitin. |
Quu 10.04.2007 19:00:32 (muokattu 10.04.2007 19:05:02) | |
---|
Mulla on ollut kyseinen malli vuodesta 2002 ja on se ihan ok ollut. Mitään ongelmia ei mulla ole ollut, nykyään potikat ja mikkikytkin vähän rahisee, mutta se voi olla että elektroniikkaspray auttaa... Hyvin se toimii vieläkin. Mutta ei sillä ole mitään saumaa mun Yamaha AES:ille, josta maksoin 500e viime kesänä. E: Vertailupohjaa Epin LP Standardiin mulla ei ole, vain tuohon Yamahaan, samanhintaisia ovat kuitenkin tuo Eli LP Std & Yamaha AES (kunhan hieman tinkaisee). E2: F-Musiikin sivuilla AES620:n hinnaksi sanotaan 599e, mutta omani lähtöhinta (vasuri) oli viime kesänä 550e, saattoi olla tarjouksessa... Oikeakätistä versiota silloin ainakin mainostivat tarjouksessa; 350e. Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan. |
Zigura 10.04.2007 21:07:29 (muokattu 10.04.2007 21:08:41) | |
---|
Kämppikselläni on Epiphone Les Paul huntti. Aika painava laitos on kyseessä. Vireen pitää ihan ok hyvin. Mikit ovat aika tuhnut omaan makuuni, kun on sellainen mielikuva että Lespoissa pitäisi olla aika kirkas saundi. Kaulapainoakin taisi olla ikävästi. Sellainen soitin, mitä voi odottaa tuolla rahalla. Ei mikään tajunnanräjäyttäjä, mutta ei siinä pahasti viallakaan ole. Edit: Niin ja minullakaan ei kalliimmista Epiphoneista ole kokemuksia, mutta Gibsonin Lespa Studiolla ja Epi Lespa 100:lla on kuitenkin eroa melkoisesti. Mutta sen varmaankin jo tiesittekin. Get through this life without killing anyone and consider yourself golden. |
Karipiirto 10.04.2007 21:10:15 | |
---|
Gibsonin Lespa Studiolla ja Epi Lespa 100:lla on kuitenkin eroa melkoisesti. Mutta sen varmaankin jo tiesittekin. Kumpi on parempi? :D Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |
Quu 10.04.2007 22:11:43 | |
---|
Aika painava laitos on kyseessä. Vireen pitää ihan ok hyvin. Sama homma se on meikäläiselläkin... Olisikohan sitten peräti niin, että tuossa rungossa on enemmän mahonkia kuin leppää? Omani runko on kasattu 3:sta palasta. Mikit ovat aika tuhnut omaan makuuni, kun on sellainen mielikuva että Lespoissa pitäisi olla aika kirkas saundi. Tuhnut on orkkismikit juu, mutta itselläni taas vastaavasti on juuri päinvastainen kuva Lespoolin soundista... Oh, well. Kaulapainoakin taisi olla ikävästi. Tätä en ole huomannut, ihan mukavasti on mulla asettunut mihin tahansa asentoon, ihan perus nailonhihnalla. Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan. |