Aihe: Randall RH150G3 (ja muut G3-sarja)
1
huokaus
09.04.2007 15:05:16
Näistä G3-sarjan vaffareista ei ole oikeen mitään keskustelua ollut. Joissain ketjuissa joku on kysellyt mielipiteitä, mutta ei ole kukaan vastannut. Ei taida monella olla näitä.

Itse katselin juuri tuota RH150G3 nuppia ( http://www.thomann.de/fi/randall_rh150g3.htm )
Jos kenelläkään on mitään kokemuksia tästä pelistä, kaikki apu on kunnioitettua. Heviinhän tämä tulee, että jos osaa niin sillä silmällä voi ko. laitteen omistava/omistanut arvostella.

On valiteltu että G3-sarjan vahvistimista ei saa mitään muuta saundia kuin sirkkeliä V:n muotoisella ekvalisaatiolla vaikka miten ruuvaisi. Mitens tämän laita? Hauskaa kyllä, noiden V2 ja T2-nuppien (jotka ainakin samaa Valve Dynamics-tekniikka hyödyntävät, ja luultavasti ovat kovn samantyyppisiä G3-sarjalaisten kanssa) ääninäyteet oli juuri tuommoista mid-scoopattua menoa..

Nyt kun näissä on tämä enemmän tai vähemmän maata järisyttävä Valve Dynamics-tekniikka käytössä, niin ainakin kuulostavat juttujen perusteella aika maukkailta.

For the love of god, auttakaa. =)
Twist
09.04.2007 17:08:28
itselläni on tuo nuppi, hyvinhän se on toiminut, ihan 8 arvosanan saa multa soundien puolesta o.0 en kyllä ole käyttänyt sitä kun asun tällä hetkellä aivan muualla ja muutenkin laitan sen myyntiin (jos kiinnostaa) koska minusta ei isona tule mitään rokstaraa.. ja olen iloinen näistä b-luokan soittimista mitän omistan, pärjäilee hyvin näillä kotisoitossa.
mutta ihan kiva laite ei siinä muuta :) mukavat panteratkin saa kun jaksoi vähän etsiä soundeja.
Oops, I twisted again...
Räkkipeli
10.04.2007 15:32:00
itselläni on tuo nuppi, hyvinhän se on toiminut, ihan 8 arvosanan saa multa soundien puolesta o.0 en kyllä ole käyttänyt sitä kun asun tällä hetkellä aivan muualla ja muutenkin laitan sen myyntiin (jos kiinnostaa) koska minusta ei isona tule mitään rokstaraa.. ja olen iloinen näistä b-luokan soittimista mitän omistan, pärjäilee hyvin näillä kotisoitossa.
mutta ihan kiva laite ei siinä muuta :) mukavat panteratkin saa kun jaksoi vähän etsiä soundeja.

Siin sinun malli on just toi 150 wattinen?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Twist
10.04.2007 18:46:33
itselläni on tuo nuppi

kyllä, toistamiseen
Oops, I twisted again...
Räkkipeli
11.04.2007 11:32:21 (muokattu 11.04.2007 11:33:53)
kyllä, toistamiseen

Harmi. Oon ite hankkimassa tota mallia mutta enemmän watteja sais olla. vissiin se 300 wattinen sit.

Eikös tosta kuitenkin ole 300 wattinen versiokin?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Twist
11.04.2007 16:28:43
Eikös tosta kuitenkin ole 300 wattinen versiokin?

onhan siitä
Oops, I twisted again...
Räkkipeli
11.04.2007 19:44:39
onhan siitä

Paljolla olisit muuten myymässä omaasi?
Twist
11.04.2007 21:00:46 (muokattu 11.04.2007 21:01:10)
Paljolla olisit muuten myymässä omaasi?

380-420€, siinä paikkeilla. kumminkin ollut vähässä käytössä joten se on kuin "käytännössä uusi"
Oops, I twisted again...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)