Moi! Lipsahti huonolla otsikolla edellinen postaus aiheeseen, joten kokeillaan josko nyt toimisi paremmin kuvaavammalla otsikolla: Olen pohtinut pitkään midiloopperiswitcherin valintaa ja olen päätynyt Musicomlabin EFX MKV laitteeseen, mutta olen tutkaillut ja pohtinut näitä enemmänkin, mm. efektien laittamista räkkiin. Jos omistat tai olet omistanut jonkun näistä vanhemmista vehkeistä, osaisitko vastata muutamaan kysymykseen? - Mikä on mielestäsi paras midikontrolleri? - Toimiiko esim vanhempi sininen Skrydstrup SC1 Voodoo labin GCX-loopperin tai Rocktronin patch maten kanssa? - Voiko SC1:ssä tallentaa yhteen presettiin monta PCM ja CC käskyä? Voiko SC1:llä ylipäätään tallentaa presetteihin CC-käskyjä? Manuaalissa nimittäin lukee vain, että instant access nappeihin voi laittaa CC-tietoja ja presetteihin PCM tietoja. - Mikä on mielestänne paras 4-6 unitin räkki efekteille ja viipaleille ja parhaat vetohyllyt pedaaleja varten? - Tarvitsisin settiin myös jonkinlaisen interface-viipaleen, jossa olisi varmaankin hyvä olla midi in/midi out sekä kitara sisään, OUT L ja OUT R. Mistä saisi hyvän tällaisen viipaleen? - Olli |
Itellä on Englin Z-12 midilauta. Ei paras, mutta kestävä ja 10 presettiä heti saatavilla sekä pieni koko (aiemmin oli Behkun lautoja). Rocktron Patchmate Loop8 midi switcher on Thon Live 45 4U räkissä. Patchmate on kyllä hyvä ja toimiva switcher, signaalia voi reitittää miten haluaa. Thon Live räkit on laadukkaita, 45cm syvyys riittää pedaalihyllynkin kanssa. En muista mikä hylly mulla on, muttei sitä ainakaan enää ole Thomannin sivuilla. Siinäpä omat kokemukset, en osaa vastata Skrydstrupin laitteista mitään. |