klamydia 13.05.2019 18:56:50 | |
---|
Pete wallin les paul. Se jolla se on niin ilmoita, ostan sen sulta. |
klamydia 13.05.2019 20:25:41 | |
---|
Cmoon ilmianna ittes |
Sammo 14.05.2019 10:33:33 | |
---|
Jos oot ostohousut jalassa oikeasti, niin ehdotan että otat yhteyttä Kitarapajaan ja pyydät niitä välittäjäksi. Luultavasti siellä tiedetään missä Suomen arvokitarat luuraa ja uskoisin että ko. kitaran haltia ainakin alkuvaiheen tunnustelut hoitaisi ilman että kitaran säilytyspaikka ja omistaja paljastuu jos ei ole halukas siitä luopumaan. Tiedän että Paja tekee myynnin lisäksi myös toimeksiantoja. Onnea ja jos asia etenee, päivitä ihmeessä tänne :) I'm very highly educated. I know words, I have the best words. |
-Q- 14.05.2019 16:09:40 | |
---|
Mulla on muistikuva että kitara on myyty pariinkiin kertaan kitarapajan kautta tällä vuosituhannella ja asiaa täälläkin puitu. |
horseface 14.05.2019 18:06:19 | |
---|
Olikos Amorphiksen Esa Holopaisella Wallin Marshall-stäkki? Jostain olen näin lukenut mutta voin muistaa väärinkin. Huutamalla ne asiat selviää. |
benny 14.05.2019 18:40:07 | |
---|
horseface: Olikos Amorphiksen Esa Holopaisella Wallin Marshall-stäkki? Jostain olen näin lukenut mutta voin muistaa väärinkin. Jos oli, niin se on varmaan profiloitu Kemperiin ja myyty tori.fissä eteenpäin kuten se Bognerin Shiva 20th Anniversary ;D shitfuck inc. |
Mandarax 14.05.2019 20:15:38 | |
---|
-Q-: Mulla on muistikuva että kitara on myyty pariinkiin kertaan kitarapajan kautta tällä vuosituhannella ja asiaa täälläkin puitu. Itsekin muistan ainakin kerran sen olleen Kitarapajalla vuosia sitten. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |