Aihe: Rhoadsia hankkimassa
1 2 3 4
KurtCobain
03.04.2007 17:27:32
Olisin hankkimassa rhaods mallista keppiä, mutta niitä näyttää olevän aika paljon niin kuulisin mielelläni mielipiteitä eri kepeistä.

Ensimmäinen vaihtoehto on:

Jackson RR3 http://www.thomann.de/fi/jackson_rr3_randy_rhodes.htm tämä olisi hyvä vaihto ehto mutta toi 22 nauhaa häiritsee koska se 24 tarttis siinä olla ja vakio mikeistä oon kuullu et ei oo parhammasta päästä.

Toinen vaihtoehto:

Jackson KVX10 http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … p;pid=6819&mgid=6&sgid=309# Tuon löysin vähän aika sitten ja olisi hyvä vaihtoehto ton tune-o-matic tapasen järjestelmän takia

Kolmas vaihtoehto:

Esp/Ltd mmv sn http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/136/212/mmv_sn.phtml tuokin olis ihan hyvä vaihtoehto verrattuna RR3:seen ku tosta löytyy 24 nauhaa, mutta on vähän wannabe laiho keppi :D

Neljäs vaihtoehto:

Esp/Ltd khv mmv http://www.dlxmusic.fi/default_ie.asp tuo keppi on jo vähän liian kallis, niin en tiä kannattaako hankkia sitä jos se on samaa luokkaa noitten muiden kanssa

En kyllä pelkää ton lisenssi floikan hankkimista kitaraan, koska se kestää sen eka vuoden tai pidempään ja sitten blokkaan sen ku vire alkaa meneen. ja sit jos tulee kauhee himo floikkaan et ei voi ilman sitä elää, niin ostaa sen originaali floikan.
"Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin.
Jmvk
03.04.2007 17:35:22 (muokattu 03.04.2007 17:36:07)
Jos et sitä lisenssifloikkaa pelkäile niin mitäs siinä enää höpisemään? Testaamaan noita ja parhaalta tuntuva keppi mukaan. Mikeilläkään tuskin niin älyttömästi on väliä kun nehän pystyy vaihtamaan jossei miellytä.

Soitettavuudeltaan vissiin nuo Jacksonit ja ESP:t poikkeaa toisistaan jonkun verran.

Jacksoneissa ohuempi kaula kun esp:ssä se on paksumpi.

E: Itse valitsisin kyllä Jacksonin RR3:en jos pitäisi valita. Soitettavuudeltaan mieleeni paras.
Katottiin joku sellanen "kalevala-filmi", siinä muijat paljasteli itteensä ym. Huomas kyllä että oli suomalaista tekoa; perse paljaana niin siinä on suomalainen leffa valmis.
heavy
03.04.2007 17:40:08
kaverilla on toi rr3 eikä ne mikit mielestäni oo ollenkaa hassummat itse asiassa oikein hyvät vakiomikeiksi. Kaula on kyllä omaan käteeni liian ohut, mutta muuten oikein hyvä keppi.
viimeisin demo ladattavissa sivuilta www.crusher.tk
Estranged
03.04.2007 17:45:04
RR3:ssahan on nykyään ihan Duncanin JB/Jazz-setti vakiona, eli ihan suht pätevät mikit pitäisi olla.
"Kannattaa ostaa halpaa, koska halpa tulee pidemmän päälle kalliiksi ja kallishan on aina parempi."
hullu_ukko
03.04.2007 17:45:39
Jackson RR3
Mielestäni paras mahdollinen Rhoads tuossa hintaluokassa. Leppärunko+omaan käteen sopivin kaula. Hyvin viimeistelty. Talla lisenssikrääsää, mutta ajaa asiansa jonkun aikaa.

vakio mikeistä oon kuullu et ei oo parhammasta päästä.

Sitten sua on kusetettu tai puhe on ollut vanhemmasta RR-3:sta. Vuodesta 2006 alkaen noissa on ollut Seymour Duncanin JB:t, jotka ovat kyllä hyvät mikit.

Toinen vaihtoehto:

Jackson KVX10
Ei ole edes Rhoads ;) En osaa sanoa tästä mitään.

Esp/Ltd mmv sn
Mielestäni selkeästi heikompi esitys kuin RR-3. Kokeilemani yksilöt ovat olleet suht. huonosti viimeisteltyjä. Maalipinta on jumalattoman paksu, eikä tuon kaulakaan mikään tikku ole. Jos MMV olisi pakko ottaa kääntyisin BO-mallin puoleen. Siinä on maalaamaton kaula ja kiinteä talla. SN:ssä floikka on kuraa eivätkä noiden mikitkään sieltä parhaasta päästä ole. HZ:t tai ESP:n HZ kopiot eivät mielestäni pärjää RR-3:n Duncaneille.

Esp/Ltd khv mmv
Nyhtävät kyllä mielestäni törkeää hintaa tuosta tuolla DLX:ssä. Tuo on MMV vuosimallia 2003. Tuolloin runko taisi olla jopa leppää tai lehmusta (Nykyisin agathista) Lakkaamaton kaula ja sama lisenssifloikka. Duncan Designed-mikit, jotka eivät mitään loistokamaa ole. Tuollainen lojuu käytettynä Nurmon Top Soundissa muistaakseni 350€ hinnalla.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''I will wait till the Heaven have fallen. then god shall taste my cock! GOD SUCK COCK DUDE! HE DESERVE TO BE FUCKED IN HIS ASS WITH A KNIFE!'' -Legendaarinen Youtube-kommentti
KurtCobain
03.04.2007 19:44:43 (muokattu 03.04.2007 19:46:33)
Kaikki täällä näköjään taitaa olla ton RR3:sen kannalla :) mutta siinä on se 22 nauhaa niin onko se nyt niin hirveetä? :D onneks huomen pääsen Tampereelle nii meen kyl testaa tota RR3:sta :)

Edit: toi Jackson KVX10 vaikuttaa kyllä todella hyvältä ja pitkä ikäseltä kepiltä ton tune o maticin ansiosta, muuta haluun sen floikka kepin niin otan varmaan sen RR3:sen :)
Fingolfin
03.04.2007 19:48:40
RR3 on ihan ok kebukka tuohon hintaluokkaan. Itselläni oli kuusi vuotta. Tykkäsin pirusti siitä kaulasta.
Strength and Honor
Karipiirto
03.04.2007 19:53:04

Kaikki täällä näköjään taitaa olla ton RR3:sen kannalla :) mutta siinä on se 22 nauhaa niin onko se nyt niin hirveetä? :D onneks huomen pääsen Tampereelle nii meen kyl testaa tota RR3:sta :)

No ton enempää ei kitarassa nauhoja tartte ollakaan. ;)
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
KurtCobain
03.04.2007 19:54:33
No ton enempää ei kitarassa nauhoja tartte ollakaan. ;)

Joo kyl se 24 nauhaa olis jossain soolois ihan mukava, kun alkaa meneen kauheks bendailuks silta 22 nauhalta jossain sooloissa.
KurtCobain
03.04.2007 19:55:20
RR3 on ihan ok kebukka tuohon hintaluokkaan. Itselläni oli kuusi vuotta. Tykkäsin pirusti siitä kaulasta.

Kuinkas hyvin sulla vire siinä pysy? et pitääkö blokata ekan vuoden jälkeen?
Karipiirto
03.04.2007 19:57:42

Joo kyl se 24 nauhaa olis jossain soolois ihan mukava, kun alkaa meneen kauheks bendailuks silta 22 nauhalta jossain sooloissa.

No usko pois että ne kaksi nauhaa ei sooloissa tee paljoa ja bendaamalla pääsee kyllä niihinkin säveliin. ;) Itellä on se just 22 nauhaa ja tilusooloja tulee bändin kanssa harrastettua niin että ei ne mikään välttämättömyys ole. ;)
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
KurtCobain
03.04.2007 20:00:37
Oon kuullu et tossa RR3:sessa olis toi kaula liitos tiellä et ei pääse niille ylimille kielille helposti, niin onko toi totta?
WinterMad
03.04.2007 20:16:20
Aivan alimmille nauhoille pääsyä tuo kaulaliitos kyllä rajoittaa. Sinne 19. nauhan paikkeille menee helposti vielä.
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä.
Fingolfin
03.04.2007 20:24:08
Kuinkas hyvin sulla vire siinä pysy? et pitääkö blokata ekan vuoden jälkeen?

Vire pysyi todella hyvin. Sai veivailla ihan huoletta.
Strength and Honor
Fingolfin
03.04.2007 20:24:41
Oon kuullu et tossa RR3:sessa olis toi kaula liitos tiellä et ei pääse niille ylimille kielille helposti, niin onko toi totta?

Tottahan se on.
Strength and Honor
Karipiirto
03.04.2007 20:29:15 (muokattu 03.04.2007 20:30:37)

Sori OT mutta onko se pahemmin tiellä kuin Les Paulissa?

E. Meinaan kun lespassa toi kaulan tyvi on niin paksu pökki ettei niille alimmille meinaa päästä kunnolla vaikka siinä on soololovikin.
teukka
03.04.2007 22:24:15 (muokattu 03.04.2007 22:24:35)
Tuolta meidän Torilta tinkaat RR Pro:n! En tunne myyjää kuitenkaan mutta jos ei mulle olis just tulossa yhtä skebaa ostaisin sen itse.Hinta noissa saattaa olla vähän päälle sen mitä noissa sun ehdotuksissa mutta tämä on neckthru ja floikkakin ihan kelpo.
Sinuna pistäisin kyselyt kehiin, ja nopeesti.
How fat can you be and still play guitar?
Jonttu
03.04.2007 23:57:08

Tuolta meidän Torilta tinkaat RR Pro:n! En tunne myyjää kuitenkaan mutta jos ei mulle olis just tulossa yhtä skebaa ostaisin sen itse.Hinta noissa saattaa olla vähän päälle sen mitä noissa sun ehdotuksissa mutta tämä on neckthru ja floikkakin ihan kelpo.

Yep! Komppia,komppia!!! Nimittäin tuo keppi ei tuolla kovin kauaa vanhene
pekurides
04.04.2007 00:53:51

Tuo on helevatun hieno peli!
Yritin itse sitä viime viikolla ostella mutta silloin se ei vielä ollut tarpeeksi myynnissä:)
Mutta pirun Mukava myyjä.

Löysin sitten RR1:n tilalle!!!:):):) (värähdys lahkeessa!) ...oooooohh...

Taitaapi olla Parasta mitä RR1 jälkeen saatavilla.
Eebenotelauta,neckthru,oikeat m.o.p:it ja bindaukset. made in japan.

Hinta tuolle kyllä nousee varmaan lähemmäs tonnia mutta siinä on kitaraakin enemmän kuin noissa neljässä yhteensä:)
Tunteella päin vittua.
teukka
04.04.2007 07:42:49
Jep! Olisin varmasti napannut tuon pois kuleksimasta mutta olin juuri 5 min ennen maksanut `94 mallin KING V PRO:N:)
Lisää Mustaine Signatureja....Hullu mikä hullu:)
How fat can you be and still play guitar?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)