Aihe: Boss enhancher
1
jukpel
13.07.2007 21:58:09 (muokattu 13.07.2007 23:32:30)
Ylläpito pani sitten tänään lukon tuohon hauskaan "Boss-pedaali"-keskusteluun, jonka uskomatonta kyllä jaksoin vasta nyt lukea läpi. Huomasin siellä erään kirjoittajan, muistaakseni jpekka-nimimerkin listassa maininnan, ei vähempää, eikä enempää, kuin: EH-2:sta.

EH-2:han on enhancer-pedaali,jota Boss ei ole enää valmistanut vuosikausiin. Itse ostin sellaisen aikoinaan stadin Aleksin vanhan MusaFasun alelaarilsta (todella halvalla). Se on tossa vuosikausia pyörinyt nurkissa ja aika-ajoin olen sitä pedaalilautaan liittänyt, mutta sittemmin yhtä useasti ottanut pois sen sieltä.

Kysymykseni on seuraava onko kellään muulla kokemuksia EH-2:sta ja oletko keksinyt sille mitään järkevää käyttöä? Kovin vähänhän se vaikuttaa mihinkään...
Kun on saavuttanut osapuilleen kolmenkymmenenviiden vuoden iän, musiikille tapahtuu aina jotain kaameaa. Steve Race
Flaser_Phanger
13.07.2007 22:59:43

Ylläpito pani sitten tänään lukon tuohon hauskaan "Boss-pedaali"-keskusteluun, jonka uskomatonta kyllä jaksoin vasta nyt lukea läpi. Huomasin siellä erään kirjoittajan, muistaakseni jpekka-nimimerkin listassa maininnan, ei vähempää, eikä enempää, kuin: EH-2:sta.

EH-2:han on enhancer-pedaali,jota Boss ei ole enää valmistanut vuosikausiin. Itse ostin sellaisen aikoinaan stadin Aleksin vanhan MusaFasun alelaarilsta (todella halvalla). Se on tossa vuosikausia pyörinyt nurkissa ja aika-ajoin olen sitä pedaalilautaan liittänyt, mutta sittemmin yhtä useasti ottanut pois sen sieltä.

Kysymykseni ovat seuraavat: 1. onko kellään muulla kokemuksia EH-2:sta ja oletko keksinyt sille mitään järkevää käyttöä? Kovin vähänhän se vaikuttaa mihinkään (

Joskus oli tuollainen hetken aikaa, mutta kieltämättä aika turha kapistus, itse en huomannut juuri minkäänlaista eroa mihinkään suuntaan, vaikka minkälaisilla kokoonpanoilla sitä koitin käyttää... no en siitä paljoa maksanut ja vaihdoin sen rikkinäiseen delayhin jota en ole vieläkään saanut korjattua... no mitäpä tuosta. :)
ei se siitä!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)