Aihe: Fender cyber deluxe
1
simon cykkeli
21.05.2006 18:27:33
Mitä mieltä olette tuosta? Onko ostamisen arvoinen?
Playing guitar rocks!! :)
fatso
21.05.2006 19:39:45
Mitä mieltä olette tuosta? Onko ostamisen arvoinen?

Mulla ei ole käytännön kokemusta fenderin mallintavista. Silti epäilen, kanattaako maksa Fender-lisää, kun hyvää digi-mölyä sa ulos esim. puolta havemmista Vox Valvetronixeista.
"What chew gon' play now?" "Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky"
joukov
21.05.2006 19:53:36
Mulla ei ole käytännön kokemusta fenderin mallintavista. Silti epäilen, kanattaako maksa Fender-lisää, kun hyvää digi-mölyä sa ulos esim. puolta havemmista Vox Valvetronixeista.

Kuinka paljon enemmän on Fender-lisä kuin Vox-lisä?
touhis
21.05.2006 21:41:31
Olen tuuminut, että toi torilla oleva cyber-deluxe about kolmella sadalla olis aika hjuva... Mutta en taida tarvita..
After the garden is gone
Aki
22.05.2006 02:24:40

Kuinka paljon enemmän on Fender-lisä kuin Vox-lisä?

Hinnastoistahan sen näkee.

Cyber Twin - 1600€
Cyber Deluxe - 749€

AD120VT - 995€
AD60VT - 645€
AD50VT - 395€

Eli semmonen 60-100%.
Jucciz
22.05.2006 02:29:36 (muokattu 22.05.2006 02:33:45)
Ei taida se, mitä mieltä me olemme siitä, vaikuttaa siihen, onko se ostamisen arvoinen. Käy toki rohkeasti itse testaamassa. Muuten päädyt syyttelemään, että olimme väärässä kun sanomme jotain. :)
>-)))> #11
« Äänittämään? Vastaus on Studio Apaja · Soitteluita »
joukov
22.05.2006 03:23:01
Hmm... itse löysin pikaisella googlettamisella hinnat

Cyber Twin SE - 1599€
Cyber Deluxe - 575€

AD120VT - 1190€
AD60VT - 995€

eli olisi ilmaa siis noissa Voxien hinnoissa.
No, Aki tykkää Voxeista enemmän kuin Fendereistä ja minulla taas asia on päin vastoin. Voxit jättivät minut hiukan kylmäksi ja ainut soundi, jonka tunnistin mallinnuksista oli firman oma malli. ; ) Itse sain lämpimämmät soundit ulos Fenkusta.

Toisen korvat tykkäävät toisesta ja toisen jostain muusta, mielipiteiden vaihdoiksi meni taas.

Cykkeli, käy kokeilemassa liikkeessä Fenderiä ja tee itse päätös kannattaako tuo ostaa.
Jucciz
22.05.2006 03:44:32
Haetaanko tässä nimen omaan mallintavaa vai pelkästään hyvää soundia? Tuon Cyber Deluxen hinnallahan saa vaikka minkälaisen putkivermeen ja rahaa jää vielä moneen pedaaliinkin.
>-)))> #11
joukov
22.05.2006 03:56:25
Ehkä kysyjä tarkoittaa torilla olevaa 300 euron käytettyä vehjettä, jolloin putkivahvistin + pedaalit -vaihtoehdot taitavat vähentyä jonkin verran.
Twinkle
22.05.2006 04:04:55
Haetaanko tässä nimen omaan mallintavaa vai pelkästään hyvää soundia? Tuon Cyber Deluxen hinnallahan saa vaikka minkälaisen putkivermeen ja rahaa jää vielä moneen pedaaliinkin.

No ei siinä kyllä runsaudenpulaa tule jos 575 euroon tartteis saada kasa pedaaleita ja putkistyrkkari.
elektra
22.05.2006 10:19:59

Onko ostamisen arvoinen? On, tuohon hintaan ja vaikka vähän enemmälläkin. Monipuolisuutta. Hyvä cleani ja efektipuoli järjellä käytettynä toimiva. Keikoilla pari vuotta mukana, ei ongelmia.
... jos et tiedä mitä olet tekemässä, älä tee mitään...
Aki
22.05.2006 18:34:17

AD60VT - 995€
Ettei noi molemmat mainitsemasi olisi VTX-malleja? Hintaero on vallan merkittävä. Katsoin mainitsemani Voxin tinkaamattomat hinnat maahantuojan katalogista, Fenderit Saksanmaalta. Toi Cyber Deluxen hinnasta on tietty vaikea keksiä mihin Voxiin sitä vertaa.

Mutta aivan totta on että tykkään Valvetronixeista reilusti enemmän kuin mainituista Fendereistä. Niitä on hankala testatakin kun niihin valikoihin turhautuu kärsivällisempikin koodaaja. Mutta en saanut erityisen hyviä soundeja irti Twinistä enkä Deluxesta.

ainut soundi, jonka tunnistin mallinnuksista oli firman oma malli.
Se onkin sitten soittajasta kiinni onko tuolla tunnistamisella yhtään mitään väliä.

Cykkeli, käy kokeilemassa liikkeessä Fenderiä ja tee itse päätös kannattaako tuo ostaa.
Ehdottomasti, tuo on ainut tapa tehdä tällaisten välillä päätös. Mielipiteet tulevat luultavasti olemaan hyvin painottuneet, Cyber-sarjan Fendereitä kun on myyty hyvin vähän verrattuna Valvetronixeihin.
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
Jucciz
22.05.2006 18:54:09
No ei siinä kyllä runsaudenpulaa tule jos 575 euroon tartteis saada kasa pedaaleita ja putkistyrkkari.

Oho, katoin väärän vehkeen hintaa - olin näkevinäni että tuo Cyber Deluxe oli sen 1600e. :D

Pahoittelut.
>-)))> #11
simon cykkeli
22.05.2006 19:23:08 (muokattu 22.05.2006 20:57:46)
Tuota torin 300 euron vempelettä meinasin, ei tarvitsisi olla mallintava kunhan on hyvät puhdas- ja särökanavat. Ennen käytetty vaan microcubea mutta alkaa kyllästyttämään tommonen ja en oo varma pärjääkö rummuille kun muut bändikamat saadaan roudattua ''kämpille''.
Playing guitar rocks!! :)
elektra
23.05.2006 10:06:17

Cyberi-mallin alkuvuosina lähtöhinta oli 1200 euron luokkaa, mutta pudottivat Saksassa hinnan 600-700 euroon, ja suomikauppiaiden oli tultava mukana, taitaa olla Fenderin välimallieja eli tuskin pitkään tuollaisena markkinoilla, J Saari soittaa cyberin suuremmalla nuppi .härpättimellä.
... jos et tiedä mitä olet tekemässä, älä tee mitään...
Aki
23.05.2006 15:13:46

J Saari soittaa cyberin suuremmalla nuppi .härpättimellä.

Marzin keikalla muutama viikko sitten hänellä oli yhä se Line6 AX2 vai mikä se on se pre-Vetta hirviö.
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
Izer
23.05.2006 17:23:01
Hyvä vahvari omasta mielestäni. Ollut nyt pari vuotta käytössä eikä mitään ongelmia. Kannattaa tuohon hintaan varsinkin harkita vahvasti, testaa toki ensin.

Monipuoliset soundit, voi soittaa rautalangasta hard rockiin. Pidän vahvarin omia säröjä varsin hyvinä.

Miinuksena nyt voi mainita, että tuon kanssa eivät oikein säröpedaalit toimi ja vahvarin muissakin efekteissä voisi olla vähän hiomista, varsinkin chorus on vähän köykäinen. Mallinnusten vaihtosysteemi on myös vähän hankala äänenvoimakkuuden säätöjen vuoksi + pieni viive välissä.
Ridin' with the wind!
frozen inside
15.07.2007 14:02:27
ostin juuri tuollaisen ax2 212 ja tarvisin sen manuaalin, enkä löydä netistä. Että osaako joku kertoa vähän miten siinä voi tehä niitä omia soundeja ku aika monimutkasen olonen vehe on. tai jos joku tietää mistä löytyy manuaaleja nii linkkiä tänne
mitä ei muista ei ole edes tapahtunut..drunk n roll
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)