Aihe: Vahvistinta kattomassa
1
Quill
26.07.2007 12:59:29
Elikkä jotain 150-300€ vahvaria kattelen. VOX AD30VT olisi kait iha ok, mutta onko mielipiteitä, ja miten tuo footswitchi toimii siinä. Myös muista vahvareista saa antaa kertomuksia.

ps: LINE6 SPIDER III 30 haukuttiin, kun viimeeksi kyselin siintä :)
13v kitaristi ;)
sepisti
26.07.2007 13:14:22
Elikkä jotain 150-300€ vahvaria kattelen. VOX AD30VT olisi kait iha ok, mutta onko mielipiteitä, ja miten tuo footswitchi toimii siinä. Myös muista vahvareista saa antaa kertomuksia.

Oikeassa olet, että voxi olisi hyvä, tosin sun kannattaa miettiä, että ottaisitko kuitenkin sen 50W version kun kuitenkin varmaan jossain vaiheessa soitat jossain bändissä niin et heti jää jalkoihin ja sen AD50VT:n voit käytettynä saada varmasti alle 300 egen.
Pedaali toimii siten, että voit tallentaa kaksi eri soundia ja toisella polkimella vaihdat näiden kahden soundin välillä ikäänkuin kanavaa. Toisella napilla saat valittuna olevaan soundiin tallennetun efektin esim delayn päälle ja pois päältä
Kitara on rakkauteni.
JuSu
26.07.2007 13:19:08
Pedaali toimii siten, että voit tallentaa kaksi eri soundia ja toisella polkimella vaihdat näiden kahden soundin välillä ikäänkuin kanavaa. Toisella napilla saat valittuna olevaan soundiin tallennetun efektin esim delayn päälle ja pois päältä

TAI vaihtoehtoisesti niin, että toisella nappulalla vaihda tallennettujen soundien välillä, ja toisella napilla saat kytkettyä päälle ja pois sen soundin, missä asennossa vehkeen nappulat ko. hetkenä ovat. Eli silloin on kolme perussoundia käytössä.

Ainakin isommissa Valvetronixeissa toimii näin, en ole tuosta 30 W versiosta varma.

JuSu
"Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia."
Eemil
26.07.2007 13:56:19
30-wattisessa toisesta napista vaihdetaan tallennettujen saundien välillä ja toisesta menee efektit päälle/pois.
Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin... Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln K100#2
JuSu
26.07.2007 14:02:47
30-wattisessa toisesta napista vaihdetaan tallennettujen saundien välillä ja toisesta menee efektit päälle/pois.

Hmmm... Manuaali sanoi, että myös pienemmässä sen toisen napin toiminnon voi muuttaa vaihtamaan preset- ja manual- moden välillä, kuten ylempänä arvailin.

Mutta ko. laitettahan mulla ei ole, joten käytännössä en tiedä.

JuSu
"Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia."
McNulty
26.07.2007 14:03:16

Tarvitsetko mallintavaa peliä vai riittääkö sulle ihan normi, puhdas ja särö?
Itselläni on kotosalla tuollainen Marshallin ministacki, eli MG15MSZW jonka alla on 2x10" elementit.

Mulla on tarvittaessa sitten PODxt ja Boss GT-8 tuohon, niin mulle riitti vaffariksi sellainen ihan perusperus, ilman mitään efektejä ja mallinnuksia.

Hyvän tuosta tekee se, että tuo 2x10" kuulostaa tukevalta himassa, vaikka ei soittaisi kovaakaan. Kyllä tuolla 15W ministäkillä saa lattian sen verran täriseen ja puntin lepattaan että kotona on hauska tykitellä ja päästellä menemään. Itse olen nyt reilun viikon omistanut ko. vermeen ja en voi kuin kehua. Edelleen sen soundin "presenssi" eli läsnäolo jaksaa säväyttää, samoin kuin tuo "pikkuvaffariksi tukeva alakerta" soundissa. Listahintahan tuolla on 360e tms. mutta itse sain reilusti alle 300e kotimaasta, kun tinkasin.

Omakuvassa tosiaan nuo himarojut :)
JuSu
26.07.2007 14:05:53
Omakuvassa tosiaan nuo himarojut :)

Söde pino!

Paljonkos noissa kaapeissa on tehonkesto per komero?

JuSu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)