Aihe: Laney tf200/tf300
1
Sleepless
02.03.2003 12:13:44 (muokattu 02.03.2003 12:20:45)
Tekeekös noilla Laneyn ko. vaffareilla mitään? Saisin tollasen tf200:en uutena 450€, mutta ajattelin kysästä onko kellään kokemusta tollasesta vehkeestä?
Tossa pari linkkiä: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/laney/tf200.htm
http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/laney/tf300.htm

Ehdottakaas jos tulee mieleen myös muita vastaavanlaisia vahvareita samassa hintaluokassa.

tänks!
Tinmo
02.03.2003 12:45:12
testasin LC30, ja mun mielestä se oli kyl loistava, mut se olikin putkivehje, ei kumpikaan noista. Siinä oli puhtaat saundit mun makuuni.
Let there be light, Let there be sound, Let there be drums, Let there be guitar, LET THERE BE ROCK!
kimurantti1
02.03.2003 17:35:01
TF200 ja 300 on mun mielestä ihan kohtuullisia, mutta ne Laneyn putkilaitteet on kyllä paljon parempia.
Ja tuonne edellisen Line6 juttuun; mulla on vähän sellanen kokemus Line6 vahvistimista, että ne ei kämppä käytössä oo oikeen hyviä, tuppaa pistämään vähän kovemmat särösaundit puuroks...
Kimurantti
Härski
02.03.2003 18:29:13
Tekeekös noilla Laneyn ko. vaffareilla mitään? Saisin tollasen tf200:en uutena 450€, mutta ajattelin kysästä onko kellään kokemusta tollasesta vehkeestä?

Mulla on TF200 ja voin suositella, jos heviä meinaat soittaa. Pääasiassahan toi TF- sarja on mun mielestä rockiin ja bluesiin. Yks mun kaveri, joka on myös hevimies, osti äskettäin ton TF300 ja se flippas. Enää se ei kai kouluakaan käy, ku pitää sillä soitella, hoho.

Mutta kannattaa katella Laneyn putkipelit tarkkaan läpi myös, sillä jos pätäkkää löytyy, ni poista ehdottomasti sellanen. Toi TeeÄffä on ehdoton pienemmälle budjetille.
Ugh!
-K-
02.03.2003 18:31:38
Pääasiassahan toi TF- sarja on mun mielestä rockiin ja bluesiin. .

Kyllä se on suunniteltu se TF-sarja raskaamman tavaran soittajille, eihän siinä muuten olisi niin rajuja keskialueen säätöjä.
Räkkipeli
27.07.2007 14:33:32
Mitähän helvettiä mun TF200 meinaa ku se soundi häipyy välillä ja välillä tulee takas, sillee sammaltaa...hirveetä vuoristo rataa. Ku kopautan nyrkillä ni tulee heti takas mut lähtee taas sitä samaa vuoristorataa. Vaihdoin just äsken sen ainoan etuasteputkenkin siihen ihan uuteen mutta ei...homma jatkuu vaan.

Neuvoja?

Jos kyseessä on ihan pikku juttu niin en viittis korjaajalle maksaa siitä.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
ravensoul
27.07.2007 15:59:16 (muokattu 27.07.2007 16:02:25)
Mitähän helvettiä mun TF200 meinaa ku se soundi häipyy välillä ja välillä tulee takas, sillee sammaltaa...hirveetä vuoristo rataa. Ku kopautan nyrkillä ni tulee heti takas mut lähtee taas sitä samaa vuoristorataa. Vaihdoin just äsken sen ainoan etuasteputkenkin siihen ihan uuteen mutta ei...homma jatkuu vaan.

Neuvoja?

Jos kyseessä on ihan pikku juttu niin en viittis korjaajalle maksaa siitä.

Sama vaiva mun TF300:ssa. Tai alko tuolla tyylillä, sen jälkeen muuttu rätinäksi. Ollu jo pitemmän aikaa, ku vikaa en löytäny ja täältä kysellessä ei kukaan tuntunu tietävän. Mulla tuo ilmenee vain särökanavilla, kliinipuolen trankkuetunen toimii. Oonkin soitellu sittemmin pelkästään sillä särölootien avutuksella.

Sellaisen jutun ainaki jostain bongasin, että luupin liittimissä voi olla kosketushäikkää. Eli jos luuppi ei ole käytössä, ni tökkää siihen piuhan väliin. Ei kyllä ainakaa itellä oo siitä kiinni. Kokeilin myös etusputken vaihtoa ja potikoiden sekä kytkentöjen putsausta. Yhtä tyhjän kanssa. Olis kyllä hienoa jos joku osais sanoa mistä vikaa etsiä, mulla ei ainakaan elektroniikan tuntemus riitä etsimään sokkona komponenttiviidakosta.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
Räkkipeli
27.07.2007 17:08:23
Mul ei ees se kliini toimi.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
RekoS
27.07.2007 20:28:16 (muokattu 27.07.2007 20:29:47)
EDIT. jaa, että joku olikin vain nostanut vanhan topicin....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)