Jale 27.07.2007 22:21:26 | |
---|
Niin, eli kertokaa mahdollisia vaihtoehtoja mielestäni mainio soundiselle Hughes&Kettnerin Edition Tubelle. Voiko esim. Laneyn LC15:sta puhua samassa pöydässä? Kts=)! "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
Juustonaksu 27.07.2007 23:29:41 | |
---|
Niin, eli kertokaa mahdollisia vaihtoehtoja mielestäni mainio soundiselle Hughes&Kettnerin Edition Tubelle. Voiko esim. Laneyn LC15:sta puhua samassa pöydässä? Kts=)! Minusta esimerkiksi Orangen Tiny Terror oli aika makoisa kattaus. Ainoa probleema on se, ettei siitä valmisteta sitä combomallia. Ostaisin sellaisen heti, jos myyntiin tulisi. :) Matamp Minimat, myös nuppina oikein passeli. Ei ehkä pärjää bändin kanssa yhtä hyvin kuin tuo ET. Laneyn mainitsemasi mallisto ja sen/niiden isoveljet (eikös niitä myös 30 wattisina saa) ovat varmasti erittäin hyviä samanhenkisiä vahvistimia. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Jale 28.07.2007 00:07:02 | |
---|
Vahvistin tulis kotikäyttöön (Ok-taloon) eli en soita livenä tai bänditreeneissä. Äänittelen biisejä kotona omassa huoneessa. Haen monipuolista vahvistinta Visual Soundin Jekyll&Hyden ja Line6 Echo Parkin kaveriksi. "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
Juustonaksu 28.07.2007 00:34:56 | |
---|
Vahvistin tulis kotikäyttöön (Ok-taloon) eli en soita livenä tai bänditreeneissä. Äänittelen biisejä kotona omassa huoneessa. Haen monipuolista vahvistinta Visual Soundin Jekyll&Hyden ja Line6 Echo Parkin kaveriksi. Niin no kysehän on toki siitä, haluatko combon vai erillisen kajarin. Orangen hommaisin itse, jos haluaisin combon helppoudesta luopua. :) Kotisoitossa molemmat toimivat hyvin. Kannattanee myös tsekata Fender Blues Jr. ja Epiphonen Valve-sarja. Olivat ihan maukkaan oloisia pelejä. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Mr.Rogers 28.07.2007 12:04:05 | |
---|
Tiny Terror Orangen omalla 1x12 kaapilla olisi varmaan oikein hyvä vaihtoehto koti hommiin. Kompaktin koon takia kyseinen setti ei ole hankalampi kuin combo. |
Artist 28.07.2007 12:59:13 | |
---|
Näistä tässä mainituissa ottaisin kotisoittoon ehdottomasti Matampin Minimatin. Jos mietitään valmistuslaadullisia seikkoja sekä kotisoittoon sopivia ominaisuuksia niin ei noista muista voi puhua samana päivänä. ;) Se on sitten makuasia missä on itselleen sopivin tone. "I wish life could be Swedish magazines." |
SURf 28.07.2007 14:06:14 | |
---|
Kokeile ihmeessä Vox AC15. Ainakin kolmekymppinen on todella monipuolinen ja jekyllhyden kanssa potkii aika maukkaasti. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
kari10 28.07.2007 14:34:59 (muokattu 28.07.2007 14:35:26) | |
---|
Niin, eli kertokaa mahdollisia vaihtoehtoja mielestäni mainio soundiselle Hughes&Kettnerin Edition Tubelle. Voiko esim. Laneyn LC15:sta puhua samassa pöydässä? Kts=)! Tämä tosin on hinnaltaan korkeampi kuin H&K tai Lanikka, mutta on erittäin hyvä ja monipuolinen koti/studiokäyttöön. Fender Princeton recording http://www.musiikkiliike.fi/index.p … target=products&product_id=1159 |
H-Diddy 28.07.2007 14:44:40 | |
---|
Jos kolvi pysyy kädessä niin vastaus on Uraltone jr. Siitä vahvistin tuohon tarkoitukseen ei parane ja jos särötkin tulee purkeista niin efektilenkin puuttuminen ei mikään miinus. Näkyypä noita aika ajoin torilla myynnissäkin. Halvemmalla et parempaa saa. Toi uusi Princeton reverb olis kyllä varmasti mieletön laite mutta hintaakin voi kuvata samalla adjektiivilla. |
Ziggy Bubba 28.07.2007 15:11:13 | |
---|
Kokeile ihmeessä Vox AC15. Ainakin kolmekymppinen on todella monipuolinen ja jekyllhyden kanssa potkii aika maukkaasti. Tuo AC15 on kyllä todella karsittu malli omainaisuuksiltaan. Tuo tippui aika äkkiä omista laskuista pois kun uutta vahvaria hain. Valintani vahvariksi kotisoitteluun ja nauhoitteluun osui käytettyyn Kochin Studiotoneen. Loistavasoundinen ja todella monipuolinen vahvistin on tämä, irtoaa niin puhtaat, pikkurosot kuin hevitkin. Lisäksi tällä voi nauhoittaa suoraan linjaan ja halutessaan mykistää tuon vahvarin oman elementin. Kuulokelähtökin löytyy, kummallista kyllä, täysputkipelistä kun on kyse. Äh, tässä on "herkkuja" sen verta reilusti, että helpompaa vaikka googlettaa jos vehje kiinnostaa :) You said a' what now? |