Aihe: Fender hot rod deluxe/deville kanavanvaihtajasäätö
1
dust sucker
03.08.2007 00:20:08
Mulla on tuon Hot Rod vahvistimen kanavanvaihtajan kanssa sellainen ongelma, että poljen aina vahingossa tuon oikealla olevan "more driven" vahingossa päälle, kun haluaisin vaihtaa kanavan.

Pystyykö tuon disabloimaan suoraan vaikka napsaisemalla kolvauksen poikki jostain kohtaa, niin, että ainoastaan vasemmalla oleva kanavanvaihtaja olisi päällä. Mä en oikeastaan koskaan tarvi sitä "more driveä"
kivi
03.08.2007 00:55:17 (muokattu 03.08.2007 00:55:42)
Mulla on tuon Hot Rod vahvistimen kanavanvaihtajan kanssa sellainen ongelma, että poljen aina vahingossa tuon oikealla olevan "more driven" vahingossa päälle, kun haluaisin vaihtaa kanavan.

Pystyykö tuon disabloimaan suoraan vaikka napsaisemalla kolvauksen poikki jostain kohtaa, niin, että ainoastaan vasemmalla oleva kanavanvaihtaja olisi päällä. Mä en oikeastaan koskaan tarvi sitä "more driveä"

Se on kuulemma diodilla ja vaihtovirralla toteutettu, todettiin just jossain, joten diodin ohittaminen hyppylangalla varmaan ratkaisisi ongelman.

Mä varmaan itse ennemmin sahaisin metalliputkesta sopivan kauluksen napin ympärille, niin tulisi estettyä virhepainamat muttei toisaalta hajoittaisi mitään. Helpompi ratkaisu, mun mielestäni. Ja vaikka vain teipillä kiinni.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Lynx
03.08.2007 10:00:14
Jep, taitaa olla Kiven ehdotus kaikkein fiksuin keino hoitaa tuo homma, mutta laitanpa taas muutaman linkin jakoon uusillekin HRD hemmoille jossa aika kattavasti käsitellään kysyistä ämyriä:

http://studentweb.eku.edu/justin_holton/laybuttmods.html
http://studentweb.eku.edu/justin_holton/
dust sucker
03.08.2007 11:54:09
Jep, taitaa olla Kiven ehdotus kaikkein fiksuin keino hoitaa tuo homma

Näin on, kiitoksia! Mun sähköopin taidoilla, joilla saatiin 80-luvulla rumia juotoksia aikaiseksi yläasteella tuo olisi ollut liian hi-techiä. Tää on paras. Eiköhän meikäläisen romukopista löydy melkein mitä tahansa hylsyä millä ton voi tehdä, kiitos!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)