twiga 06.08.2007 10:41:49 | |
---|
Tarkoitus olisi ostaa multiefekti ja omistan micro cuben, niin riittääkö tuo micron 5" elementti vai pitäisikö ostaa 8" elementin omaava vahvistin tai isompi? Ja kotisoittoon tuo on tulossa, että mitään järin isoja volumeja ei ole tarkoitus käyttää. |
NoCo 06.08.2007 12:11:07 | |
---|
Tarkoitus olisi ostaa multiefekti ja omistan micro cuben, niin riittääkö tuo micron 5" elementti vai pitäisikö ostaa 8" elementin omaava vahvistin tai isompi? Ja kotisoittoon tuo on tulossa, että mitään järin isoja volumeja ei ole tarkoitus käyttää. Minusta micro cuben eteen ei kannata laittaa multiefektejä/tavallisia. Ei hyötyä. N.C. |
KUNU 06.08.2007 12:25:05 | |
---|
Tarkoitus olisi ostaa multiefekti ja omistan micro cuben, niin riittääkö tuo micron 5" elementti vai pitäisikö ostaa 8" elementin omaava vahvistin tai isompi? Ja kotisoittoon tuo on tulossa, että mitään järin isoja volumeja ei ole tarkoitus käyttää. Microcubessa on kaikki tarvittavat efektit, Chorus, Flanger, Phazer, Tremolo, Delay ja Reverb. Itse tarvitsin nuista pääsääntöisesti vain Delayta ja Reverbiä. Kuten tuossa jo joku sanoi, niin multiefektiä ei tarvita. Cube riittää vaikka mihin, älä osta isompaa. |
slerbis 06.08.2007 12:39:49 (muokattu 06.08.2007 12:42:31) | |
---|
Veikkaanpa, että aloittaja tarkoitti jotain mallintavaa etuastetta eikä pelkkää efektipömpeliä. Microcuben eteen näitä on kyllä aika turha laittaa, mutta itse olen saanut ihan muikeat soundit kotisoitteluun laittamalla Tonelab SE:n cuben aux in:iin. Mutta kuten sanottua, niin kuutiossa itsessään on kyllä mielestäni mukavat soundit kotisoitteluun ja se ei tarvitse muuta laitteistoa. Tai ehkä bad monkeyn :) Edit. Niin ja mitä tuohon elementin kokoon tulee, niin microcubesta saa kyllä mielestäni paljon "isomman" soundin kuin jostain 8'' pikkucombosta. Johtuen ehkä tuosta bassorefleksiputkesta. A tergo in bona nates |
twiga 06.08.2007 13:27:36 | |
---|
Sellane tarkennus tuli mielee, että pitäis saada vaihdettua cleanilta särölle ja toiste päi, ni suht nopeesti ja käsipelillä vääntämällä tosta cubesta, ni siihe menee aikaa enemmä, ku se käytettävissä oleva aika, että lähinnä sitä helpottamaan toi multiefekti tulis. |
Mandarax 06.08.2007 13:52:30 | |
---|
pitäis saada vaihdettua cleanilta särölle ja toiste päi Osta torilta vaikka joku Bossin säröpurkki n.50e ja ongelma ratkaistu. Ensin housut, sitten kengät. |