Aihe: Amerikan vai meksikon strato?
1 2 3 4 5 6
Quu
08.11.2005 18:43:25 (muokattu 08.11.2005 18:44:08)

Eli tänään tuli soitto, että joutuisin odottamaan tilattua meksikon stratoa about kuukauden.

Selailin tuossa sitten thomannia ja tuli mieleen kaksi vaihtoehtoa: Tilata sieltä nyt meksikostrato: http://www.thomann.de/thoiw3_fender … strat_lh_awh_egitarre_prodinfo.html

tai sitten (kenties) odottaa jouluun ja tilata sen jälkeen ameriikan standard: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-186282.html

Kannattaisiko odotus?
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
Imper
08.11.2005 18:44:46

Eihän niistä sinulle saapuvista yksilöistä tiedä, että kannattaako, mutta jos jouluna saat oletusarvoisesti aika paljon laadukkaamman kitaran, niin odota ihmeessä. Kerralla kun ostaa kunnollisen niin ei tarvii olla hetken päästä uutta hamuamassa.
Everyone is a per-son
Jucciz
08.11.2005 18:48:58
Jos jenkkivehkeen hinnalla saa kaksi meksikolaista vehjettä niin pakkohan sen on jostain kieliä.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Quu
08.11.2005 19:04:48

Jos jenkkivehkeen hinnalla saa kaksi meksikolaista vehjettä niin pakkohan sen on jostain kieliä.
Kalliimmasta työvoimasta? (vitsi)

Opiskelija kun olen, niin täytyy kaikki miettiä kahteen kertaan... Oon saanu haalittua rahat kasaan tohon meksikolaiseen. joten ei tarvisi odottaa, mutta pahus kun sitten iski silmään tuo amerikanpoika :P
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
depe
08.11.2005 19:06:06
Eikös nuo standardit pyöri tonnin kieppeillä ihan täällä suomessakin. Eli mikset odottaisi sinne jouluun ja ostaisi sitten täältä sen kitaran? Toki vasenkätisiä on vähemmän liikkeellä...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Antroid
08.11.2005 19:08:38 (muokattu 08.11.2005 19:10:13)

Hmm. Mitä olen nyt nähnyt noita uusia mehikon vehjeksiä, niin laatu on kyllä selkeästi parantunut ja lisäksi rungoissakin käytetään nykyään kunnon puita. Tuollainen leppärunkoinen meksikaani voi olla ihan pätevä peli kun siihen vaihtaa vaikkapa Warmothin kaulan (siis mikäli haluaa 22 nauhaa) ja mikit sekä tallan.

Eikä kyllä oikeasti kannata maksaa 1000€ uudesta. Juuri hetki sitten meni eBayssa hyväkuntoinen vasuri-American Standard Texas Specialeilla vähän reiluun 400 $.
Joees
08.11.2005 19:09:06
Kalliimmasta työvoimasta? (vitsi)

Opiskelija kun olen, niin täytyy kaikki miettiä kahteen kertaan... Oon saanu haalittua rahat kasaan tohon meksikolaiseen. joten ei tarvisi odottaa, mutta pahus kun sitten iski silmään tuo amerikanpoika :P

Mutta mieti siltä kannalta että joskus hyvä maksaa enemmän kuin huono. Ja siinä missä huono yksilö alkaa ilmoittamaan sopimustaan irti jatkaa hyvä vielä toimintaansa. Pidemmällä tähtäimellä saattaa hyvinkin tulla jenkki halvemmaksi kuin nyt halvempi meksikolainen.

Ei tuo opiskelijana olo ole loppupeleissä mikään veruke. Mä oon työtön ylioppilas. En oo käynny työkkärissä anomassa fyrkkaa. Se on mun moka. Kyllä noita silti saa, jaksaa vaan säästää ja elää aavistuksen säästöllä. Kattoo mihin rahansa käyttää. Sori offtopic ja paasaus. En oo sun äiti enkä isä.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
LamaAjanElvis
08.11.2005 19:18:39
Toki kannattaa Mexico std:n ja American std:n väliltä valita amerikaano, jos kerran on mahiksia kalliimpi ostaa.

Omaa Mexico Classikkia en kuitenkaan amerikkalaiseen vaihtais.
Mikäs kiire tässä valmiiks tuhotussa maailmassa.
Sormet lähtee soundista Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7
Turder
08.11.2005 19:57:25
Toki kannattaa Mexico std:n ja American std:n väliltä valita amerikaano, jos kerran on mahiksia kalliimpi ostaa.

Tämä onkin juuri se pointti taistelussa Mexico stratot vs. USA stratot.
"You're watching Sessions@AOL...get a life" -Brad Paisley
Quu
08.11.2005 20:07:45 (muokattu 08.11.2005 20:11:09)

Ei tuo opiskelijana olo ole loppupeleissä mikään veruke.
Enhän mä nyt valittanut?
Tarkoitin sitä, että asiat on hieman hankalempia tällä hetkellä, kaikki täytyy miettiä kahteen kertaan. Varsinkin kaikki sellainen ei-oleellinen.

En minäkään, jos niitä vasureille tehtäis :)

Eikä kyllä oikeasti kannata maksaa 1000€ uudesta. Juuri hetki sitten meni eBayssa hyväkuntoinen vasuri-American Standard Texas Specialeilla vähän reiluun 400 $.
Jaa... Mutta kun minä haluaisin niin kovasti, että omani olisi valkoinen vaahteralaudalla.
Eli kriteerejä on olemassa.

Miksei Highway sarjaa tehdä vasureille vaahteralaudalla?
Ei luulis olevan vaikeeta, perkule.
BlueNote
08.11.2005 20:54:18
Osta MIJ (made in japan) fender niin et pety..
Joees
08.11.2005 20:58:51
Enhän mä nyt valittanut?
Tarkoitin sitä, että asiat on hieman hankalempia tällä hetkellä, kaikki täytyy miettiä kahteen kertaan. Varsinkin kaikki sellainen ei-oleellinen.

En minä sillä että olisit valittanut :) Kyllä mä tiedän mistä sä puhut.

Mutta siis noin ylipäätänsä vaan tarkotin sitä, että joskus se kalliimman osto tulee pidemmällä tähtäimellä halvemmaksi. Siksi kannattaa miettiä sitä että säästääkö vai käyttääkö rahat heti kun saa jotain. Ja jos diggaa meksikoista enemmän niin miksipä ei ostaisi :) Hyviähän nekin ovat, ainakin ne hyvät yksilöt sieltä ;)

Ja kuten joku tossa totesi, MIJ kepit on hyviä, etenkin vanhemmat.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Quu
08.11.2005 20:59:03

Osta MIJ (made in japan) fender niin et pety..
Löytyykö vasurille vaahteraotelaudalla?
Ja muutenkin: Mistä pitäis tollaista japanin ihmettä katsella?
Joees
08.11.2005 21:02:56
Löytyykö vasurille vaahteraotelaudalla?
Ja muutenkin: Mistä pitäis tollaista japanin ihmettä katsella?

Käytettynä japseja liikkuu aika paljon, en vaan oo ite kiinnittäny huomiota vasureihin. Mut siis diggasit valkosta vaahteraotelaudalla? Mietin vaan jotta jos tulee vastaan niin voin ilmotella.
Groooove is in heart!
BlueNote
08.11.2005 21:27:22
www.customshop.fi ja sieltä linkki käytetyt

Tuolta voit joskus bongailla noita MIJ-pelejä. Näyttäis olevan nytkin muutama...
Gramer
08.11.2005 21:35:12
www.customshop.fi ja sieltä linkki käytetyt

Tuolta voit joskus bongailla noita MIJ-pelejä. Näyttäis olevan nytkin muutama...

Onhan siellä niitä, mutta eiköhän tässä puhuttu vasuri-malleista kuitenkin :)
Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa...
Quu
08.11.2005 21:38:52 (muokattu 08.11.2005 21:39:11)

Käytettynä japseja liikkuu aika paljon, en vaan oo ite kiinnittäny huomiota vasureihin. Mut siis diggasit valkosta vaahteraotelaudalla? Mietin vaan jotta jos tulee vastaan niin voin ilmotella.

Kiitos etukäteen, apu on tervetullutta.
Eniten tosiaan kiehtoisi valkoinen, mutta tilanteen mukaan siitä voidaan joustaa... Nimittäin jos sattuu "se oikea" yksilö käteen.
Mutta vaahteraotelaudasta en tingi.

Ei kellään olisi mitään muita linkkejä laittaa, mistä voisi noita käytettyjä metsästää?
Kiitos BlueNotelle linkistä.
gator
08.11.2005 21:46:15
Ton jenkin hintasta Fenkkua en tasan lähtis tilaamaan. Oon kokeillu kalliimpiakin uusia jenkkistratoja jotka on tuntunu hirveiltä jouskareilta. Yksilöeroja löytyy todellakin.
BlueNote
08.11.2005 21:51:21
Onhan siellä niitä, mutta eiköhän tässä puhuttu vasuri-malleista kuitenkin :)

Jeps kukkuu...niinhän tässä ollaan puhuttu, mutta ajattelin laittaa ton linkin kun yleensä customshop kertoo/esittelee noita keppejä hyvin (puut ja materiaalit ym.) ja enemmän kuin muut nettikaupat yleensä. Tulevatpahan vähän tutuiksi, eli kaikki ketkä ei tiedä mistä on kyse, tietäs mistä on kyse...niääääääss
apuri
08.11.2005 21:54:40
Jeps kukkuu...niinhän tässä ollaan puhuttu, mutta ajattelin laittaa ton linkin kun yleensä customshop kertoo/esittelee noita keppejä hyvin (puut ja materiaalit ym.) ja enemmän kuin muut nettikaupat yleensä. Tulevatpahan vähän tutuiksi, eli kaikki ketkä ei tiedä mistä on kyse, tietäs mistä on kyse...niääääääss

Custom shopin hinnat on aivan käsittämättömiä... En todellakaan maksaisi noita hintoja nipponin poikien virityksistä vaikka varmasti ihan käypäsiä pelejä ovat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)