Juu elikkä ku asennan ton mun pedaaliin tohon mun behrinkerin 120w syntikan vahvariin ja pistän virran päälle.. vroom alkaa pirunmoinen surina/suhina/imurinääni. säröt kyl tulee mut het ku lakkaan soittamasta tulee semmonen tuuletinta muistuttava ääni. Nokkelana poikana huomasin että vika ei oo vahvistimessa, sillä kokeilin sitä kaverin kitara vahvistimeen ja siitä lähti hyvin pienillä voluumeilla kauhea suhina. ja taas kun kokeilin kaverin vahvaria ilman me-50stä suhina loppu heti. huomasin et ku pistän Drivee pienemmälle niin surina lakkaa, mutta sitten en taas saa haluamaani soundia. tietäiskö kukaan et miten pääsis siitä surinasta eroon ilman saundin säätönappeihin koskemista Ps kielivirheitä saattaa olla. |
Varmistetaanpa... Miten olet laitteen kytkenyt? Mistä minnekin menee piuhat? Laitteessa lienee ulkoinen virtalaite (muuntaja). Onhan se kaukana audiosignaalijohdoista ja laitteista? Kyllä se liiallinen, tai kohtuullinenkin, särö aiheuttaa hurinaa ja suhinaa. Kuitenkin, jos suhina on tuota luokkaa, on jotain pielessä säädöissä, kytkennöissä tai laitteissa. Tai sitten sitä gainia vaan on ihan naurettava määrä. Noissa vehkeissä on nykyään säätöjä niimpal mahottomasti, kantsii ajatuksella käydä se patchi läpi, josko suhinat sitä kautta vaimenisivat? Mun mielestä noise gatella hoidetaan oiretta, ei varsinaista ongelmaa. Mutta jos toimii, niin sitten toimii ja sillä hyvä. JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
Tai sitten sitä gainia vaan on ihan naurettava määrä. Jos käytössä on ton vehkeen metal-särö, niin sitä gainia on naurettava määrä*1000. Se on nimittäin sellainen todellinen särö=) Vaikka kuinka oon yrittänyt siitä saada, edes vähän järkevän soundin, niin yritykseksi on jäänyt=) |