Moi! Osaisko joku sanoa, minkä merkkistä putkiradioo kannattaa lähtee metsästämään kitaravahvistimeksi! Siis joku yleinen malli, jota on näissä hommissa aikaisemminkin käytetty.. Kuulemma eräällä tuttu jamppa nimittäin keräilee vanhoja putkiradioita. "soitan, siis olen" |
Moi! Osaisko joku sanoa, minkä merkkistä putkiradioo kannattaa lähtee metsästämään kitaravahvistimeksi! Siis joku yleinen malli, jota on näissä hommissa aikaisemminkin käytetty.. Kuulemma eräällä tuttu jamppa nimittäin keräilee vanhoja putkiradioita. Itse olen ainakin tykästynyt Philipsin NovoSonicin (B5SF62A) soundiin, sekä kitarakäytössä, että ulvovien susien ja kantritohtorin kuuntelussa. Omakuvasta on toinen vanhuksista. Pääteputkena EL84. ? |
Kiitos tiedosta molemmille. Vaikka mitä merkkiä olisi vaihtoehtona. Philips, Blaupunkt, Grundig, Salora, Asa, Saba, Helvar... Toki tuo Harley Bentonin vehje vaikuttaa aivan yhtä pätevältä ja kätevämmältäkin! :) Jotain satasta kait noista kunnostetuista vehkeistä pyydetään, mutta Sabasta luultavasti enemmänkin. "soitan, siis olen" |