Freewheeler 15.08.2007 12:38:42 | |
---|
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Joees 15.08.2007 13:02:40 | |
---|
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Numb 16.08.2007 10:02:52 | |
---|
Perhana... Eikä ole pahan hintainenkaan. Pois, pois, paha kaasu! Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
weelie 16.08.2007 10:46:52 | |
---|
Kokeilin tuota kerran mutta ei jäänyt kaasupäälle. Vaikka puoliakustinen, Bigsby ja P-90-mikit kaikki kyllä periaattessa gaasuttavat... Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
McNulty 16.08.2007 11:20:18 | |
---|
Hitto kun olisi ilman keskimikkiä... se on meikäläiselle täysin turha. Olen niin tottunut Gibsonin H/H-mikitykseen, samoin kuin Telecasterien S/S-mikitykseen. Ilman sitä keskimmäistä saippuaa tuo kyllä kaasuttelisi kovastikin. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
Artist 16.08.2007 11:23:00 | |
---|
3x p90 on hemmetin hyvä kombinaatio, varsinkin jos voidaan kytkeä tallamikki/keskimikki sekä kaulamikki/keskimikki vastavaiheeseen(muistaakseni?) jolloin saadaan hurinaton soundi, joka on kuitenkin räyhäkkä. Tuo on kyllä upea kitara, monesti olen ollut ostamassa, mutta toistaiseksi ei ole vielä tullut hommattua. "I wish life could be Swedish magazines." |
darrell 16.08.2007 11:32:16 | |
---|
Kokeilin tuota kerran mutta ei jäänyt kaasupäälle. Vaikka puoliakustinen, Bigsby ja P-90-mikit kaikki kyllä periaattessa gaasuttavat... Mullakin oli keväällä kaasu päällä, mutta kun vahvistamattomana kerran ko. mallia Fasulla soittelin, niin sen verran lerpahti fiilikset, ettei kauppoja koskaan tullut. Vahvistimen kautta on varmaan hyvä. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
PIM 16.08.2007 11:44:04 | |
---|
Kannattaisi ehkä katsella myös Epin Wildkatia, vaikka siinä kyllä koppa onkin les paul kokoa eikä 335 kokoa. Muuten täyttäisi kyllä vaatimukset eikä hinnankaan pitäisi olla paha, varsinkin jos sattuu löytämään käytettynä. |
Freewheeler 16.08.2007 14:41:02 | |
---|
3x p90 on hemmetin hyvä kombinaatio, varsinkin jos voidaan kytkeä tallamikki/keskimikki sekä kaulamikki/keskimikki vastavaiheeseen(muistaakseni?) jolloin saadaan hurinaton soundi, joka on kuitenkin räyhäkkä. Tuo on kyllä upea kitara, monesti olen ollut ostamassa, mutta toistaiseksi ei ole vielä tullut hommattua. Jees, kyllä tuosta lähtee niin makeaa ja monipuolista soundia että oksat pois! Se keskimmäinen P-90 on ehkä parhaan kuuloinen noista kolmesta ja siis puolustaa paikkaansa hyvin. Ja kaikki mikit saa päälle erikseen tai yhdessä, kaikilla kombinaatioilla. ROK. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
McNulty 16.08.2007 14:50:27 (muokattu 16.08.2007 14:51:33) | |
---|
Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
Freewheeler 16.08.2007 18:55:54 | |
---|
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Kuha 16.08.2007 21:12:18 | |
---|
Toi vois olla aika hurja. Guitar Playerin mukaan; The chunky, D-profile neck. Eli kelpo kaulakin tuossa varmaan on. |
Jesus_Plastica 16.08.2007 21:34:46 | |
---|
|
Freewheeler 17.08.2007 16:40:47 | |
---|
Tässä pieni vapaamuotoinen demo aiheesta. Latasin menemään sen kummemmin miettimättä, mutta eiköhän vermeen soundimaailma tästä selviä. VOX AC30 CC2X ja VOX Big Ben Overdrive mökäsivät taustalla. On se ROK. http://www.youtube.com/watch?v=UqqyxUEPXVgEi vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
darrell 17.08.2007 20:30:58 | |
---|
Tässä pieni vapaamuotoinen demo aiheesta. Latasin menemään sen kummemmin miettimättä, mutta eiköhän vermeen soundimaailma tästä selviä. VOX AC30 CC2X ja VOX Big Ben Overdrive mökäsivät taustalla. On se ROK. http://www.youtube.com/watch?v=UqqyxUEPXVg Ooooomph. :-0 Räyhäkkä soundi. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
SURf 17.08.2007 22:42:53 | |
---|
Tässä pieni vapaamuotoinen demo aiheesta. Latasin menemään sen kummemmin miettimättä, mutta eiköhän vermeen soundimaailma tästä selviä. VOX AC30 CC2X ja VOX Big Ben Overdrive mökäsivät taustalla. On se ROK. http://www.youtube.com/watch?v=UqqyxUEPXVg Ettäs kehtaat kiusata köyhää ihimistä! Mit Gas! Donner Wetter! ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |