Aihe: Randall RH50T
1
JuSu
01.08.2005 15:04:52
Moi!

Sattui tuossa Thomannin sivuilta silmään, että nyt ilmeisesti olisi tarjolla myös nuppiversiota (RH50T) tuosta Randallin RG50TC -putkicombosta.

Ominaisuuksiltaan äärimmäisen kiinnostava suhteessa hintalappuun: Combo 599, nuppi 522 euroa. EBayssa comboa tarjotaan vähän reiluun viiteensataan, nupin hinnan veikkaan jäävän alle neljän ja puolen.

http://www.randallamplifiers.com/products/amplifiers/tube/index.asp

Parin kuukauden takaisessa Riffissä tuo combo myös mainittiin ihan päteväksi peliksi. Kotomaan hinnoista mulla on vain yksi referenssi, ja sen on valitettavan korkea: Combo 795 euroa. Parikymmentä pinnaa tuosta olisi tingattava, jotta hinta olisi mielekkäällä tasolla..

Testiajolle ajattelin kyllä tässä ehtiessäni..

JuSu
Minä olen myyrä.
Petrukki
29.04.2006 22:15:01
Minä kaipailen tästä tietoa. Irkissä minulle suositeltiin tätä, tällä varmaan saisi Dimen soundit? ;)

Riittääkö mökää tässä?
ENGL - muita ei tueta!
kimurantti1
29.04.2006 22:17:14
Minä kaipailen tästä tietoa. Irkissä minulle suositeltiin tätä, tällä varmaan saisi Dimen soundit? ;)

Heti saati kun joku Irkkikaverisi kertoo sinulle miten hommaat Dimen sormet ;-)
Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa? Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl...
hoja
29.04.2006 22:48:00

Tuolla olis combo näköjään 630 e:tä:

http://www.power-sound.fi/index1.htm
K100 #8 Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä..
Tasapaino
29.04.2006 23:09:24
Koululla on tuollainen ja on oikein asiallinen peli. Hintaa en ollut uskoa. Soundista voisi yleispätevästi sanoa, että hyvin Orange-vehkeiden kaltaiset rokki- ja kasarihevi-soundit, oikein hyvät siis. Puhtaatkin tulee oikein kauniisti. Hyvää säröä rankkaan menoon en löytänyt.
Ora et labora.
Petrukki
29.04.2006 23:16:47
Hyvää säröä rankkaan menoon en löytänyt.

Eli tarttee väliin jotain spedua? Mutta pakko tuota on testata, kun noin halpa on.
ENGL - muita ei tueta!
Tasapaino
29.04.2006 23:30:59
Eli tarttee väliin jotain spedua? Mutta pakko tuota on testata, kun noin halpa on.

Kyllä mun mielestä. Jos siis meinaa soittaa rankkaa musiikkia rankoilla soundeilla.
Ora et labora.
joukov
29.04.2006 23:30:59
Petrukki, käyppä kuuntelemassa myös Bogner-vahvistimien mp3:set. Luulen, että tykkäät myös noista mikäli pidät Dimebagistä.

http://www.bogneramplification.com/
kimurantti1
30.04.2006 00:10:58
Petrukki, käyppä kuuntelemassa myös Bogner-vahvistimien mp3:set. Luulen, että tykkäät myös noista mikäli pidät Dimebagistä.

http://www.bogneramplification.com/

Joo, ja painii myös ihan samassa hintaluokassa ;-)
Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa? Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl...
Niknak
30.04.2006 10:54:05 (muokattu 30.04.2006 10:57:48)
Mulla on tuo combo. Olen sitä välistä yrittänyt myydä myös torilla.
Soundeista täytyy todeta, että pidän enemmän, kuin esim. Engl Thunderista(edellinen leluni). Tosin High gain osasto sellaisenaan ei miellytä(aika tuhnu ja laatikkomainen, jopa comboksi), vaan ryyditän Clean-kanavaa L6:n Ubermetallilla. Köyhälle irtoaa tästä yhdistelmästä aika hyvät soundimailmat.

Ohimennen täytyy sanoa, että en pidä esim. Celestionin V30's ominaissoundista vaan tästä 70/80:n(vakiona combossa). Se oli yksi valintakriteereistä. Pääsee nääs lähemmäksi full rangea, koska osa soundeista mulla irtoaa tuosta Boss GT-8:sta.

Kiinassahan nuo on vissiin tehty, mutta eipä se ole ollut ongelma. On pelittänyt moitteetta.

Hintaisekseen on oikein pätevä laite.

edit..

Ainiin, melkein unohdin mainita.. Tuo Reverb on kyllä aivan järkyttävä tuossa kombossa. Onneksi sitä ei ole pakko käyttää:)
t3ba
18.08.2007 15:07:25
Moroo!

Olen katsellut uutta nuppiehdokasta itselleni ja tämä on ollut etusijalla, mutta en ole päässyt vielä oikein kokeilemaan tuota kyseistä nuppia.

Testimahdollisuus tulee lähiaikoina mahdolliseksi, kunhan laite tulee erääseen liikkeeseen josta olen tuota nuppia kysellyt.

Mutta kuitenkin, olisi hyvä kuulla jo ennakkoon jonkunlaisia soundiclippejä kyseisestä nupista, joten tietääkö kukaan mistä niitä voisi löytää?
Per aspera ad astra.
jon1
19.08.2007 17:53:06
Nostoaaaaaaaa.
"Dick and Ted took toy ducks downtown to drown.."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)