Aihe: Gibson Epiphone
1
VatQ
20.08.2007 21:35:05
Ajattelin kysellä teiltä jotka tiedätte kitaroista todennäköisesti enemmän kuin minä..
Ostin tässä kaverilta jokunen vuosi sitten halvalla kun se ei itse sillä mitään tehnyt tämmöisen kitaran

http://img523.imageshack.us/img523/3074/munqr2.jpg

Takana laatassa kirjoitus:

Hand-Crafted
in Korea by
EPIPHONE
The Epiphone Company
Nashville,
Tennesee USA.
I4070810

Nyt tätä tarkemmin tutkiassa heräsi ajatuksia minkähän arvoinen tämä mahtaisi olla vai onko tämä vain jotain sekundakamaa.. mietitytti myös minkä ikäinen tämä on.. Ei ole enää kovin soittokunnossa, kielet korkealla ja kun en itse osaa tätä laitella kuntoon ajattelin kysellä kannattaisiko se edes vai jatkanko soittelemista tuolla nykyisellä BC Richin Virgin kepillä.. Itse yritin netistä etsiskellä samankaltaista mutta tuo lapa oli aina erinnäköinen.. Kun tässä se on musta, aina tuli vain puunvärisiä.

Jos joku tietää ja kertoo, niin kiitoksia jo etukäteen!
Miikathebest
20.08.2007 23:21:15

Ei liene juuri minkään arvoinen. Päätelin sunburstista, jonka maalaustapa viisteen kohdalta enteilisi lankun olevan vaneria.
Hei sinä!
fox
21.08.2007 01:30:10

Ei liene juuri minkään arvoinen. Päätelin sunburstista, jonka maalaustapa viisteen kohdalta enteilisi lankun olevan vaneria.

Sanotaan paremmin, että "käyttöarvo suurempi kuin vaihtoarvo".. Toki aloittajan skeba ilmeisimmin kaipailis säätämistä hieman.. Tuo on noita Epiphöönin suurissa sarjoissa tehtyjä kitaroita, lavan väri tosiaan joko "puunvärinen" tai tuo musta, sama malli kumminkin..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Krice
21.08.2007 08:46:47

http://www.guitardaterproject.org/epiphone.aspx

Tuon mukaan 1994 tehty, jos pitää paikkansa. Näytti löytävän sarjanumeron perusteella.
Hieno kitara vaikka olisikin vaneria.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
McNulty
21.08.2007 10:20:17
Mulla oli tuollainen joskus aikanaan... ihan ensimmäisiä sähkiksiä joita ikinä omistin. Banaanilapainen Epiphone "Strato" kolmella singlecoililla. Maksoin siitä 900mk kun mukana tuli Ibanezin 10W vahvistin, remmit ja piuhat yms.
Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin!
konehes
21.08.2007 13:23:08
Mulla oli tuollainen myös, mutta valkoinen. Aivan liian rimpula kaula mun makuun ja mikitkään eivät olleet kummoiset.
cherub with heavy metal machine
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)