Aihe: Mikä 7-kielinen?
1
wese
16.08.2007 15:51:27 (muokattu 16.08.2007 15:59:01)
Elikkä olen 7-kielistä kitaraa laittamassa. Bändini soittaa semmosta merkillistä metallia
josta löytyy niitä möykkäkohtia kuten myös rauhallisia fiilistelyjä. Em ymmärrä Mitään kitaroista vaikka olen soittanut 3 vuotta (jos se edes on paljon). vanha yamahani on käntty ja haluaisin vähän suuntaa antavaa kommenttia mitä kannattaa tilata. Semmonen keppi mistä löytyy seitsemän kieltä ja missä on hyvä cleani soundi ja mistä
irtoaa myös ne munakkaat murinat. hups! soittaisin vireestä ADGCFAD(sävelaskeleen matalempi normaali vire?). elikkä semmonen mikä myös kestää tuon mörkövireen.

Hintaluoka ois jotain tyyliin.. 1000e?(n.)

-wese kiittää-
Räbbänä
16.08.2007 16:24:07
Elikkä olen 7-kielistä kitaraa laittamassa. Bändini soittaa semmosta merkillistä metallia
josta löytyy niitä möykkäkohtia kuten myös rauhallisia fiilistelyjä. Em ymmärrä Mitään kitaroista vaikka olen soittanut 3 vuotta (jos se edes on paljon). vanha yamahani on käntty ja haluaisin vähän suuntaa antavaa kommenttia mitä kannattaa tilata. Semmonen keppi mistä löytyy seitsemän kieltä ja missä on hyvä cleani soundi ja mistä
irtoaa myös ne munakkaat murinat. hups! soittaisin vireestä ADGCFAD(sävelaskeleen matalempi normaali vire?). elikkä semmonen mikä myös kestää tuon mörkövireen.

Hintaluoka ois jotain tyyliin.. 1000e?(n.)

-wese kiittää-

No tarkasta ainakin Schecterin Blackjack ja Hellraiser seiskat, Ibanezit (käytetyt Universet sun muut, mahtaisiko tonnilla saada?), Esp-Ltd:n SC607B.
Schectereissä on hieman pidempi skaala, 26,5" ja LTD:ssä 27", Iboissa pääosin 25,5" joitain malleja lukuun ottamatta.
"Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist." "Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!"
Ze Kink
16.08.2007 16:48:51
urzaka
16.08.2007 17:45:35

Schecter C-7 Blackjackia suosittelen lämpimästi. Hyvältä soundaa mörkövireissä ton pitemmän skaalansa ansiosta. Mikit soveltuu hyvin myös kevyempään osastoon. Jääpähän vähän karkkirahaakin kun tuo nyt ei ole niin uskomattoman kalliskaan.
Chickdude!
Tatuo
19.08.2007 12:43:00
mie kannattasit ibaneesia ihan omien kokemusten perusteella :D
ite suosittelisin RG7321 ja siihen uudet mikit.. tulis hintaa vajaa 700 näin äkkiä ajateltuna..
www.yad.fi | et sillee
mailbag
19.08.2007 13:51:53
mie kannattasit ibaneesia ihan omien kokemusten perusteella :D
ite suosittelisin RG7321 ja siihen uudet mikit.. tulis hintaa vajaa 700 näin äkkiä ajateltuna..

http://guitare.playback-europe.com/ibanez-rg7321-bk-6507.html

siihen vielä joku möheä tallamikki niin ei paljoa maksa
Kitarmän
19.08.2007 14:45:05
Kato Schecterin kitaroita. Et tule katumaan:)
"Life is life, come on stand up and dance" - Opus
wese
19.08.2007 15:26:41
Jeps! ystävällisesti kiittää avusta hän.
Elikkä tuohon schecterin c-7 blackjackin kannalla ollaan. Keppi tillaukseen pittäis saada; studioon näet 10.9. Onko kellään kokemusta näistä ulkomaan kaupoista ja mistä kannattee tilata. En oo ikinä thomania kauempaa tilaillu roinaa ja siellä sitä ei näytä olevan.

-Wese kiittää-
esprit de corps
19.08.2007 15:37:28
Onko kellään kokemusta näistä ulkomaan kaupoista ja mistä kannattee tilata. En oo ikinä thomania kauempaa tilaillu roinaa ja siellä sitä ei näytä olevan.

-Wese kiittää-

Saahan tuota ihan Suomestakin.

http://soundstore.fi/product_info.php/cPath/21_22/products_id/4224
"Te olette kulkeneet tien madosta ihmiseen, ja paljon on teissä vielä matoa."
wese
19.08.2007 19:43:18
hups! anteeksi kömpelyyteni ja kiitos avustanne. kitara lähti tilaukseen ja nyt on hyvä fiilis!! HOST!
Tatuo
20.08.2007 13:12:33
hups! anteeksi kömpelyyteni ja kiitos avustanne. kitara lähti tilaukseen ja nyt on hyvä fiilis!! HOST!

minkä tilasit??
www.yad.fi | et sillee
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)