Aihe: marshall Efektit
1
aksaP
21.08.2007 22:45:46
Moi! Olen hankkimassa delay-efektiä ja vaihtoehtoina ovat Marshall Echohead tai Digitechin X-sarjan delay ehkä Boss:kin tulee kysymykseen. Onko teillä kokemusta Marshallin kyseisestä polkimesta? Otin jo kokeilut ja vaikutti monipuoliselta sekä hyvä soundiselta. Muista delay-polkimista minulla ei sitten olekaan kokemusta.
Kertokaahan omista testauksistanne. Mitenkä on muuten nuo Marshallit toimineet? Ei ole kuitenkaan ihan perinteisimpiä efekti-valmistajia, vaikka hyvät vahvistimet tekeekin.
Antti1
21.08.2007 22:56:24
Saanko kysyä, että miksi noi on vaihtoehtoina, jos et ole muita testannut? Eikö ensin kannattaisi testata niitä muitakin ja sitten määrittää vaihtoehdot, kysyä vähän lisätietoa täältä noiden erityisistä piirteistä, käydä testaamassa vielä kerran ja muodostaa kultaakin kalliimpi OMA mielipide?
OSTAKAA 10U KELLUVA HUIPPURÄKKI EDULLISESTI!
aksaP
22.08.2007 22:38:55
Saanko kysyä, että miksi noi on vaihtoehtoina, jos et ole muita testannut? Eikö ensin kannattaisi testata niitä muitakin ja sitten määrittää vaihtoehdot, kysyä vähän lisätietoa täältä noiden erityisistä piirteistä, käydä testaamassa vielä kerran ja muodostaa kultaakin kalliimpi OMA mielipide?

Niin no, kai sitä vois testata enemmänkin ja löytää lopulta parhaan? Ajattelin kysellä täältä, jotta välttyisin tuolta testaamiselta. Nuo polkimet kyseiset polkimet ovat kohtuu hintaisia (minulle) ja sopivasti tarjolla. Tottakai muodostan oman mielipiteen, mutta kestävyydestä ja toimivuudesta se mielipide muodostuu vasta ajan päästä, joten ymmärrät varmaan kysymykseni.
Marshall oli soundeiltaan kirkas ja säätöjä löytyi, jopa järkyttävään ufoiluun. Digitechin pääsen testaamaan huomenna, joten sitten tiedän edes vähän enemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)