Aihe: VOX Valvetronix XL-sarja
1
nuhuris
27.07.2007 15:01:44

Onko kellään vielä käytännön kokemusta tästä uudesta Vox Valvetronixin XL-sarjasta? Soundithan on Valvetronixeissa sinänsä ihan kohdillaan, mutta ei ehkä kuitenkaan ihan niin kuuden jalan syvyydestä kuin itse haluaisin. Nyt kuitenkin olen kuullut villiä huhua että tämä kyseinen XL-sarja on nimenomaan tehty mättöhommiin. Jos ja kun asia näin on niin seuraava kysymys on, että mistä niitä saa (niksmanneja lukuunottamatta)?
Terveisin Seppo (nimi muutettu)
rajamd
27.07.2007 18:51:51
Tänään kyselin Soundstoresta, heidän mukaan ko. vahvarit tulevat suomeen syyskuussa ja hinnat vielä vahvistamatta.
Tärkeintä on ettei tee elämässä lainkaan virheitä.
rajamd
25.08.2007 17:09:07
No niin, Voxin sivuilla on nyt näytteitä ko. kamppeesta:

www.voxamps.co.uk/valvetronixxl/ad100vt-xl.asp#
arto123
25.08.2007 17:47:31
No mitäs piditte? Olihan tossa minun makuuni ainakin yksi toimivan kuuloinen pätkä.
Mandarax
25.08.2007 18:09:46
Testasin tuossa pikaisesti tuon AD50VTXL 212:n ja oikein pätevältä vehkeeltä tuo vaikuttaa. Omaan AD50VT:hen verrattuna voisin kuvitella rankemman linjan porukkaan purevan. Celestionin elementti on vaihtunut VOXin omaan, mutta noilla kotivolyymeillä en suoraan sanoen huomannut mitään käytännön eroa. Mallinnuksista löytyvät jo presettinä aika hyvä kattaus särömaailmasta. Ensipuraisun pohjalta sanoisin, että erittäin varteenotettava vaihtoehto randallien, peaveyden ym. edullisten putkivehkeiden haastajaksi tässä hintaluokassa. Ja tärkeinpänä - älkää minua uskoko: testatkaa itse. Omaa mieltymystäni tässä selvitän. Kokeilemallahan tuo selviää.
Ensin housut, sitten kengät.
Antti1
25.08.2007 18:23:17
Missäs pääsit tuota testaamaan?
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Mandarax
25.08.2007 18:53:09
Kaverit tilasivat T-kaupasta fiilispohjalta kuukausi sitten. Pari viikkoa sitten tuli kuten luvattu. Ensi viikolla ehdin vasta itse tutustumaan noihin vähän hartaammin ja paremmalla ajalla. Odotukset tuon ensikosketuksen perusteella ovat kieltämättä melko korkealla... Laitan kyllä kommenttia heti kun kerkeän tutustumaan paremmin.
Ensin housut, sitten kengät.
rajamd
28.08.2007 20:26:49
Itelleni nuo soundit oli pikkasen pettymys, odotuksia oli enemmän. Mutta pitää nyt odottaa että tuollaista pääsis ruuvaamaan jonnekin, että saako siitä mitään käyttökelpoista irti.
Lancelot
28.08.2007 21:04:38
Itelleni nuo soundit oli pikkasen pettymys, odotuksia oli enemmän. Mutta pitää nyt odottaa että tuollaista pääsis ruuvaamaan jonnekin, että saako siitä mitään käyttökelpoista irti.

Eipä noihin klippeihin ole yleensä luottamista.
Iron Horse
28.08.2007 23:00:55 (muokattu 28.08.2007 23:01:43)
Klipeissä vaikuttavat kitara, mikit, johdot, editointi, ja mikä tärkeintä, soittaja.
(niin, ja huonolaatuiset PC-kajarit unohtui).
Heavy Metal is THE LAW --+ -Kaulamikki, kompura, liikaa säröä ja kaikua -- KYLLÄ LÄHTEE !!
Antti1
28.08.2007 23:03:10
Noiden kotisivuilta löytyvissä näytteissä oli mun mielestä kyllä muutoin hyvät soundit, mutta se kummallisen komottava ja pintaan miksattu basso peitti kaiken alleen. Se vähä, mitä alta kuuluu, kuulosti kyllä erittäin lupaavalta. Olettaen, että ne on varmaan melko suoraa presettikamaa vedettynä narulle ilman suurempaa muokkaamista.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
trih
29.08.2007 00:24:11
Noiden kotisivuilta löytyvissä näytteissä oli mun mielestä kyllä muutoin hyvät soundit, mutta se kummallisen komottava ja pintaan miksattu basso peitti kaiken alleen. Se vähä, mitä alta kuuluu, kuulosti kyllä erittäin lupaavalta. Olettaen, että ne on varmaan melko suoraa presettikamaa vedettynä narulle ilman suurempaa muokkaamista.

Ainakin XL-näytteet ovat ihan kunnolla orkesterimiksattuja mainoksia. Muita en kuunnellut. Ihan hyvää soundia. Kyllä muhun uppoaa ihan täydestä. Sinänsä ei mitään omaperäistä mutta "mallmetal" sujui mallikkaasti. Ja XL-sampleissa ei kitarakaan ollut liikaa "basson tontilla".
Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)