Aihe: Mistäpäin suomea ESP-LTD Kh 203?
1
brn2sk8
23.08.2007 08:44:11
Moro

Kyseisen skitan olisin halukas ostamaan, muttamutta.. Kukaan ei myy käytettynä missään, oon nyt reilun viikon kattellut nettisivuja keppiä varten ja mistään ei löydy.. Kyseisen kepin omistajat varmasti tietää mistä näitä löytää? Tilata en haluaisi vaan se olisi tärkeää että pääsen ensin testaamaan.. Musamaailmassa ja soundstoressa on ilmoitettuina molemmat kitarat ettei ole hyllyssä eikä suomalaisissa kaupoissa muissa ole edes ilmoitettuna.. Kertokaa jos tiedätte jostain näitä löytyvän!
Cry Baby and ask me WHY WHY
kid ego
23.08.2007 09:03:24
Kannattaa kysellä mainitsemistasi musiikkiliikkeistä että onko niitä vehkeitä tulossa ja milloin. Ostoilmoituksen laitat helposti Muusikoiden.netin Torille ( http://muusikoiden.net/tori/ ), tai vaikka Keltaiseen Pörssiin.
"Saatana opetti minua."
Simo78
23.08.2007 09:09:42
Kitarapajasta löytyy toi kh202. Ei sama kitara, en tiedä onko mitenkään vertailukelpoinen tohon sun haluamaan kitaraan. On siellä espin custom shopin kh-1, no hintakin on sitten aika hyvä--> ainakin pari vuotta ollut jo hyllyssä...
Kime86
30.08.2007 21:10:51
Kuopion DLX-musicista löytyy ainakin. Tais olla jopa kaks kappaletta. Käyppä siellä katsomassa.
Jimi
30.08.2007 22:42:43

Moro

Kyseisen skitan olisin halukas ostamaan, muttamutta.. Kukaan ei myy käytettynä missään, oon nyt reilun viikon kattellut nettisivuja keppiä varten ja mistään ei löydy.. Kyseisen kepin omistajat varmasti tietää mistä näitä löytää? Tilata en haluaisi vaan se olisi tärkeää että pääsen ensin testaamaan.. Musamaailmassa ja soundstoressa on ilmoitettuina molemmat kitarat ettei ole hyllyssä eikä suomalaisissa kaupoissa muissa ole edes ilmoitettuna.. Kertokaa jos tiedätte jostain näitä löytyvän!

kaikkien vastanneiden lisäksi tahtoisin sanoa, että viikko netti etsimistä ei todellakaan ole paljoa. Jos vain netistä surffailemalla etsii tiettyä niin siihen menee enempi kuin viikko. ellei tietenkin ole ostamassa jotain todella perus juttua.
Japaninkielistä PUNK musiikkia www.mikseri.net/kabe !!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)