Aihe: Telen ja SG:n vaihdos
1
JaskaK
05.09.2007 15:37:52
Kannattaako vaihtaa USA:n tele Gibsonin SG:n?? mitä mieltä ootte?
saastara
05.09.2007 15:40:45

Jos haluat voittaa jotakin rahassa, niin sitten tuo saattaapi olla keskusteltava asia mutta muuten, mistäs ihmeestä me voimme tietää kumpi on sinusta parempi kitara..?
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
Dunga
05.09.2007 15:42:46 (muokattu 05.09.2007 15:43:21)
Mikä Gibsonin SG on kyseessä, niitä on parisen mallia markkinoilla ollut? Kuten saastara sanoi, ei me täällä voida sanoa kumpi sulle on parempi.
"Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast"
jazzIII
05.09.2007 15:47:13
No kun sulla on torilla tele myynnissä 950e, niin hyväkuntoisesta Gibson SG Standardista (tätä ehkä tarkoitat) 950e on aika sopivan oloinen hinta. Jos puhutaan ehkä pari vuotta käytetystä uudesta mallista siis, vuosikerrat ym. sitten erikseen.
JaskaK
05.09.2007 16:04:49
ootte oikeassa että ette voi tietää kumpi on mulle parempi. mä kyllä ite soittelisin sg:tä enemmän koska se on parempi mun käteen kyllä.
JaskaK
05.09.2007 16:05:31
niin ja sg:n malli oli faded !
fox
05.09.2007 16:10:52

ootte oikeassa että ette voi tietää kumpi on mulle parempi. mä kyllä ite soittelisin sg:tä enemmän koska se on parempi mun käteen kyllä.

No, jos siltä tuntuu, niin vaihda.. Tuosta hintapolitiikasta en ota sen paremmin kantaa, mutta jos se sun Telekään ei mikään vintage oo..
Ja itelles sitä vaihdat, että sen mukaan.. 8)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
2randpo
05.09.2007 18:36:40

Kysyn nyt ehkä tyhmiä (kun en telejä juuri tunne), mutta onko tuo telesi täysjenkki vai sitä hiukan edukkaampaa jenkki mallistoa. Jälkimmäisessä ainakin myyjien puheiden mukaan tulee metallit alihankintana jostain ties mistä.
McNulty
05.09.2007 19:54:20

Mielestäni ei. Säästät ja ostat SG:n puhtaalla rahalla sen Telen rinnalle. On hyvä pitää sekä humbucker-varusteinen kuin myös singlecoil skeba arsenaalissa. No, tämä vain minun mielipiteeni asiasta. Jos koet että humbuckerit on enempi siun juttu ja SG yleensäkin, niin mikä jottei. SG Standardit nyt ainakin...
Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin!
tuffkong
05.09.2007 20:21:14
Muistelisin että tota faded mallia saa aikas halvalla jo uutenakin tuolta saksan nettikaupoista. Lähempänä jotain epiphonen hintaa. Joku etevä voisi vaikka heittää linkillä. Että jos tota pelkkää hintaa tuijottaa ja sulla on tosiaan se jenkki-tele niin eipä ainkaan mun mielestä kannata, tosin se on vain minun henk.koht mielipide. Sg-stankku olis sitten jo eri juttu.
Tärkeitä maailmassa on DÄGÄ. DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ
2randpo
05.09.2007 20:50:50

No joo toi on kyllä totta, että sikäli ihan sama kumpaa jenkkisarjaa toi tele on, niin se on kyllä joka tapauksessa hieman hintavampi kuin SG faded. Mutta noin periaatteessa, ei ne soittajan kannalta minustakaan ole suoraan vaihtoehtoisia kitaroita. Itse ainakin soitan teleä ja SG:ia (tai lespaa) ihan erilaisella tatsilla.
LamaAjanElvis
05.09.2007 21:10:52
Mielestäni ei. Säästät ja ostat SG:n puhtaalla rahalla sen Telen rinnalle.

Kyllähän tonnin säästää vaikka sossun rahoista, jos ei ölppä pahemmin maistu. Monipuolisuutta, sanon minäkin.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi.
JaskaK
05.09.2007 21:46:02
Jees.. Tele on kyllä hieno ja hyvä keppi mutta se ei oikee oo mun makuun ja en oo mikään skepakeräilijä joten haluaisin myydä sen ja ostaa sitte jonku toisen tilalle. se SG oli vaan yks vaihtoehto-toinen ois ehottomasti music man tai oikeen strato! Mutta täytyy katsella....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)