Tervehdys, Pieni kysymys viisaamille, Ibanezin wh10 wahia näyttää olevan sekä harmaata että mustaa versiota. Onko näillä mitään eroa ja kumpi näistä on vanhempaa mallia? Kiitokset tiedoista! Ei mitään hajua mutta tuo harmaa oli kaupan listoilla noin 15-17 vuotta sitten joten jos joku tietää koska mustaa myytiin, on vastaus matikkaa vaille selvä. Hieno soundi, mutta hölmö rakenne. Potikka on muovikynnellä kiinni rungossa. Mulla putosi vahvistin pöydältä polkimen päälle ja sen jälkeen ei wahiteltu kun se kynsi murtui. Siinä hajosi muutakin romua mutta ne sai sentään korjattua. Uudempi WD 7 on monipuolisempi ja saman sorttiset äänet voi mielestäni kaivella esiin (jos nyt jotain kiinnostaa), Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
Ei mitään hajua mutta tuo harmaa oli kaupan listoilla noin 15-17 vuotta sitten joten jos joku tietää koska mustaa myytiin, on vastaus matikkaa vaille selvä. Hieno soundi, mutta hölmö rakenne. Potikka on muovikynnellä kiinni rungossa. Mulla putosi vahvistin pöydältä polkimen päälle ja sen jälkeen ei wahiteltu kun se kynsi murtui. Siinä hajosi muutakin romua mutta ne sai sentään korjattua. Uudempi WD 7 on monipuolisempi ja saman sorttiset äänet voi mielestäni kaivella esiin (jos nyt jotain kiinnostaa), Jep,kiitokst tiedosta! Itse löysin tuollaisen mustan. Ei ole vielä posti kotio tuonut, mutta josko lähipäivinä ilmestyisi. Liekö tuosta mustasta versiosta kellään mitään hajua? |