op76 11.10.2007 18:49:46 | |
---|
Mistäpä noita löytäis? Megadeth-Metallica soundeja olis lähinnä hakusalla, mutta muukin samantyylinen kelpaa. Jos jollain teistä on itsetehtyjä ja oikeasti toimivia patcheja, niin saiskos niitä silmäiltäväksi. |
ilopertti 11.10.2007 19:01:28 | |
---|
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
op76 11.10.2007 22:46:11 | |
---|
Eipä tuolta kovin montaa mun tyylin patchia tunnu löytyvän...pitää joitain kuitenki testailla. Millasia asetuksia kannattaa lähtä kokeilemaan...heittäkää nyt jotain suuntaa omista temppisoundeista? |
hq 11.10.2007 23:33:06 | |
---|
Eipä tuolta kovin montaa mun tyylin patchia tunnu löytyvän...pitää joitain kuitenki testailla. Millasia asetuksia kannattaa lähtä kokeilemaan...heittäkää nyt jotain suuntaa omista temppisoundeista? Kannattaa opetella tekemään itse soundinsa? Siihen lopulliseen ulostulevaan soundiin vaikuttaa aina kuitenkin muutkin kamat. Tuolta kasa vinkkejä ja sitten vaan opettelemaan ja säätämään: http://bossgtcentral.com/forum/showthread.php?t=15464 |
WeetM 12.10.2007 00:53:22 (muokattu 12.10.2007 00:54:14) | |
---|
Tuolta löytyy myös jokunen valmis patch: http://www.boogieshooz.com/gt8/files/default.asp Jotkut noista ovat ihan käypiäkin ja monista saa vähän säätämällä ihan siedettävänkin kuuloisia. Silti parhaat soundit tuosta lootasta olen saanut ihan itse nappeja vääntämällä ja kokeilemalla. Tuota edellämainittua Boss Gt-8 Brilliance -dokumenttia olen myös tavaillut ja havainnut sen erittäin hyväksi avuksi laitteen näpelöimiseen. |
Jimi 12.10.2007 01:24:30 | |
---|
mitenhän noi sound patchit mahtaa toimia gt-8:ssa??? Käsittääkseni ei pysty mitään koneen kautta asenteleen tohon gt:hen ja noi tiedostot on jotain ihan ihme formaattia? www.mikseri.net/blessedbeauty |
Werihukka 12.10.2007 01:34:08 (muokattu 12.10.2007 01:34:59) | |
---|
Midin kautta ne siirretään koneelta. Kannattaa oikeesti käydä bossgtcentralin sivuilla. Sieltä saa kaiken tarvittavan ja ihan tajuttomasti siihen päälle vielä. |
kipu69 12.10.2007 07:17:44 | |
---|
"idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina." |
Diego 12.10.2007 09:29:24 | |
---|
Mä itse, kun vielä kyseisen laitteen omistin, niin latasin koneelle GT-8 editorin, ja sitten latasin tuolta bossgtcentral.comista niitä patcheja. Sitten avasin editorilla ne, ja katoin miten mikäkin pitää säätää. Hieman työläämpää, mutta näin saadaan sama lopputulos. Ota Mobilatia jos närästää |
Jimi 12.10.2007 13:18:49 | |
---|
pah mie tommossii jaksa. säädän nähtävästi sitten ite niinkun tähänkin asti! :) www.mikseri.net/blessedbeauty |
op76 13.10.2007 22:11:12 | |
---|
Ei vieläkään irtoa mistään kunnon "Sandman" soundia, vaikka oon säädelly tuntitolkulla ja lukenut läpi noin 2 kertaan nuo opukset. Kohtuu hyviä soundeja on kyllä tullut jo roppakaupalla, mutta jotenkin eri tyylisiä...ehkä EQ:ta tarvitaan ronkisti (vaikuttaa kuitenkin, ettei säröosastokaan ole ihan oikein). Jos jollain teistä on sellanen metallica jytke, niin voisitteko laittaa edes suunnilleen niitä säätöjä, joilla se irtoaa, vai irtoaako sitä millään? Alkaa olla perheellisellä miehellä hiukan jo hankala perustella/selitellä tuntikausien säätösessioita, etenki ku on ensin mennyt jo kehumaan saundeja ;) Toinen puuttuva soundi on alkuperäisen A tout Le mondin akustinen. Onko tuo jonkun jipon takana, vai saako tollasta ollenkaan GT8:iin? |
kawasami 15.10.2007 22:01:55 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/maudio_midisport_uno.htm ja tuossa halpa midi interface siihen tarkoitukseen. mut ei kannata thomanilta tilata ku suomesta saa halvemmalla... Hoommasin juuri GT-8:sin ja tuo midipiuha on seuraavana ostoslistalla. Mistäs noita sais jostain pääkaupunkiseudun kieppeiltä? |
DigiDrummer 15.10.2007 23:16:38 (muokattu 15.10.2007 23:19:00) | |
---|
Hieman aiheen vierestä, mutta osaisko joku pikaisesti kertoa mikä ero ton GT-8:n ja ME-50:n välillä käytännön tasolla on ? Onko GT-8 tuota ME:tä laajempi/monipuolisempi vai onko siinä jotain perustavaa laatua olevaa eroa. Hintaa on ainakin 150e enemmän ja napukoitakin taas näin meikäläiselle liikaa... Editoitu: No samantien löysin sit helpon suomenkielisen kuvauksen. Onhan siinä aika paljon eroa, varsinkin noi patchit kiinnostas, mutta eipä taida näin aloittelijalle olla hintansa väärti. |
op76 16.10.2007 07:33:04 | |
---|
Kyllä pikku Bossista löytyy myös hyviä soundeja...itsekkin säädin siihen päivässä aivan hyvät soundit. Kasissa on sitten niin hl-vatan paljon säädettävää, että menee monta päivää, että sitä alkaa edes pikkasen tajuaan. Toki siihenkin sai suht nopeasti ihan siedettävät pörinät, mutta aina vaan tekee mieli säätää lisää. ME-50 on varmaan aloittelijalle parempi, mutta itse valitsisin siihen hintaluokkaan Korgin AX3000:sen. Velipoika on tuota kovasti kehunut, ja itsekkin pienemmästä korkista väänsin ihan hyvää ääntä suht nopeasti. Kasin kans oon huomannu sen, ettei kerkeä juuri ollenkaan soittamaan, kun pitää ruuvailla niitä potikoita kokoajan... |
kipu69 16.10.2007 16:33:10 | |
---|
Hoommasin juuri GT-8:sin ja tuo midipiuha on seuraavana ostoslistalla. Mistäs noita sais jostain pääkaupunkiseudun kieppeiltä? eiköhän ainakin tuota M-audiota saa kaikista hyvin varustelluista musaliikkeistä. itse maksoin tuosta 35e ja hyvin on pelannu... "idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina." |