ManneJanne 23.09.2007 20:29:14 | |
---|
|
brn2sk8 23.09.2007 21:04:39 | |
---|
Nyt menee mielipidepuolelle, joten tulee kommenttia laidasta laitaan... Jacksoneissahan on tunnetusti kylläkin suuria eroja, itse en niiden kaikkien kaulan muodosta tykkää, omistin sen dk2 updaten vähän aikaa sitten ja siinä ainakin kaula oli ihan kökkö mielestäni, mutta uusi ostaja tykkäsi kaulasta tosi paljon, eli nyt ei voi sanoo muuta kun että testaa jos vaan voit niin molemmat! Soundieroja ei oo kovin huomattavia, riippuu vähän millaseen käyttöön menee... Itse ostaisin ton valkosen dinkyn ihan vaan ulkonäön vuoksi, mutta en osta sen takia että on jackson, eli päätä itse minkä hommaat :) Tässä asiassa muut ei voi neuvoa, vain antaa mielipiteitä (ja niitä riittää niin maan perkeleesti) Toivottavasti ostat semmoisen mistä itse tykkäät, se ketuttaa kun käy niinkun itselle että uus keppi onkin hyväsoundinen, floikka pitää vireen ja kaikin puolin kaunis mutta sitten kaula onkin niin muotoiltu ettei tykkää soittaa ja menee vaihtoon lähes turhasta syystä, onnea... Cry Baby and ask me WHY WHY |
luopio 23.09.2007 21:52:10 | |
---|
Käsittääkseni ihan kelpo pelejä hintaluokassaan molemmat. Yhden olen omistanut. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
ManneJanne 24.09.2007 16:27:51 | |
---|
Kiitos. Osaako joku kertoa mikkien eroista? Ovat varmaan aika samaa luokkaa, mutta kummasta tykkäätte enemmän (emg/seymour duncan)? Entä tietääkö joku, miten paljon esim.thomannin hinnat eroaa suomalaisista kaupunkien musiikkiliikkeistä? |
hullu_ukko 24.09.2007 16:29:32 | |
---|
Kiitos. Osaako joku kertoa mikkien eroista? Ovat varmaan aika samaa luokkaa, mutta kummasta tykkäätte enemmän (emg/seymour duncan)? Mä tykkään enemmän Seymour Duncaneista, mutta kummista sä tykkäät? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
ManneJanne 24.09.2007 16:31:02 | |
---|
Vaikea sanoa. Pikkukylän poikana en ole päässyt juurikaan testaamaan, olen soittanut vasta vuoden ja käytössä halpisstrato, jonka mikeistä ei ole hirveästi sanottavaa. |
hullu_ukko 24.09.2007 16:36:17 | |
---|
Vaikea sanoa. Pikkukylän poikana en ole päässyt juurikaan testaamaan, olen soittanut vasta vuoden ja käytössä halpisstrato, jonka mikeistä ei ole hirveästi sanottavaa. Pointtina nyt oli lähinnä se, että ei sun kannata muilta kysellä kummat mikit sun pitää ottaa. Se, että mä pidän Duncanin mikeistä (vaikka kitarassani EMG:t onkin.. Ajattelin kyllä vaihtaa duncanin aktiivit tilalle) ei tarkoita, että ne olisivat sulle sopivat. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
luopio 24.09.2007 16:39:30 | |
---|
Ite diggaan seymoureista enemmän. Pehmeemmät, monipuolisemmat, eikä niin steriilinkuuloiset. Saa olla eri mieltäkin. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Mirk0 16.10.2007 20:20:53 | |
---|
minkälainen kaula on king v:ssä? Damn |
Andela 16.10.2007 20:53:38 | |
---|
Juuri vaihdoin EMG HZ:T Seymour Duncanin Customiin ja Model 59:in eikä voi kuin kehua Duncaneita.. Mutta makuasioita.. Joillakin vaan on paskempi maku ku mulla.. ;D |
Chieftain 16.10.2007 22:32:37 | |
---|
minkälainen kaula on king v:ssä? Jaa missä King V:ssä? "Kaiken kaikkiaan asetelmat ovat hyvät. Viisi suomalaista kolmen parhaan joukossa." (H-P. Hänninen, TV2, 14.1.2006) |
pekurides 16.10.2007 22:38:10 (muokattu 16.10.2007 22:41:19) | |
---|
http://www.thomann.de/fi/jackson_dxmg_blk.htm Mitään mielipiteitä? Näyttäisi olevan 24 nauhaa, floikka ja Emg:n mikit. Ja hinta kohdallaan. Samoin http://www.thomann.de/fi/jackson_dk2m_dinky_sw_upgrade.htm (paitsi seymour duncanin mikit). Onko näissä merkittäviä eroja, ja onko kumpikaan ostamisen arvoinen? Mielipiteitä kiitos.. Kyllä sun pitäs päästä kokeilemaan kumpaakin, sillä speksien mukaan noissa on kummassakin aivan erilaiset saundit. Mitään muuta yhteistä noissa ei ole kuin vaahterakaula. Otelauta, body ja mikit erilaisia. edit. veikkaisin että tuo valkonen saundiltaan lähempänä perinteistä stratocasteria humpparilla varustettuna ja musta sitten sitä ysäri kirk hammet osastoa .... Tunteella päin vittua. |
Antti1 16.10.2007 22:41:01 | |
---|
Kyllä sun pitäs päästä kokeilemaan kumpaakin, sillä speksien mukaan noissa on kummassakin aivan erilaiset saundit. Vastailet varmaan vähän vanhaan aiheeseen. Päivämääriä sopii katsoa tänä vanhojen ketjujen nostelun ihmeellisenä aikana. :) Tosin, ei tää nyt niin megavanha oo vielä, etteikö voisi olla ihan ajankohtaista asiaa. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
juunsku00 18.10.2007 09:22:56 | |
---|
Itse, vuosia sitten, kun olin keppiä etsimässä, harkitsin noita kahta mallia. Tutkailin ja testailin jonkin aikaa niitä ja huomasin että nuo x-sarjalaiset on vähän heppoisempia kuin nuo toiset. Pikemminkin lähtisin kokeilemaan että kumpi sopii käteen paremmin ja tietenkin kumpi on omasta mielestä hienompi. Huomasin tosiaan että tossa dxmg:ssä on emg-hz mikit, jotka on aavistuksen verran paremmat kuin nuo duncanin mikit. En sitten tiedä onko noissa emg-hz:ssä eri malleja, mutta uskoisin että ne voi olla hiukan paremmat. Mutta sitten silläkään nyt ei ole muuta merkitystä oikee ole. Silloin huomaa jos soittaa tosi isoilla treeni volymeilla. duncanit kiertää vähän enemmän. Ja jos soundi eroja pohtii niin käy kuuntelemassa www.mikseri.net/betrayal sivuilla kappaleita. Toinen kitara on nauhoitettu justiin sellaisella n. 500€ jacksonilla jossa duncanin tollaiset halvat mikit ja mun kitarassa on emg-hz mikit. Enemmänki sitte se vahvistin vaikuttanut soundiin... Eli näppi tuntumalla kannattaa valita se kepakko :) |
Eemil 18.10.2007 10:22:59 (muokattu 18.10.2007 10:23:48) | |
---|
Kyllä tuon Pro-sarjan pitäisi olla Mg-sarjaa laadukkaampi. Tuo dk2m on pro-sarjan halvin malli ja tuo toinen taas on mg-sarjan kärkipäätä. E: Eiku prkl, nyt sekotin mg:n js-sarjaan. Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin...
Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln
K100#2 |
Fuckbarbie 18.10.2007 12:00:12 | |
---|
Miksi muistelen, että tuo DXMG:n floikka olisi joku ihan onneton? |