kipu69 26.10.2007 11:54:38 (muokattu 26.10.2007 11:55:33) | |
---|
Paljon näistä on ollu puhetta mutta varsinaista vastausta kysymykseen ei löytynyt keskusteluista. Elikkäs, onko E 530, E 570 ja E 580 etusten soundi verrattavissa tiettyihin Englin nuppeihin vai onko noilla ihan oma soundimaailma?? Tietenkin päätteellä sun muilla härpättimillä on merkitystä mutta kiinnostaisi tietää noin suurinpiirtein.... "idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina." |
oiva tumpeloinen 26.10.2007 11:57:37 | |
---|
E570 pitäisi olla SE:n etunen. E580 on taas Englin vastaisku Mesan Triaxikselle, eli siitä_pitäisi_löytyä kaikki Englin soundit. Sitä siitä ei kyllä löydy, mut ei se huono ole. E530 on taas budjettivaihtoehto, eikä taida perustua mihinkään Englin vahvariin millään tavalla. Mut monet sitä käyttää ihan onnistuneesti siltikin. |
JuSu 26.10.2007 12:13:59 (muokattu 26.10.2007 12:15:37) | |
---|
E530 on taas budjettivaihtoehto, eikä taida perustua mihinkään Englin vahvariin millään tavalla Jossain muistan väitettäneen, että tää kuitenkin perustuisi Blackmore -malliin. Mulla on tuollainen ollut, hyvä peli, mutta en osaa verrata kuin Screameriin... Eri epeli, mutta samaa seurakuntaa kuitenkin. JuSu EDIT: Googlasin... Mielipiteitä tuon Blackmoren suuntaan näyttäisi olevan puolesta ja vastaan. Eli tiedä sitten. Fireballiakin jossain väläyteltiin. "Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits."
-noir- |
kipu69 26.10.2007 12:34:45 | |
---|
en osaa verrata kuin Screameriin... Eri epeli, mutta samaa seurakuntaa kuitenkin. Sehän kuullostaa sitten hyvälle. Itse tykästyin kovasti Screamerin "metallisäröön" kun oli mulla testissä. Soundi ei menny "tukkoon" treenivolalla soitettaessa vaikka säröä oli paljon. Mutta sitten tuli tuo venäläinen hirviö (katso omat kuvat) ja vei Englistä voiton. Jospa saisi jostakin testiin niin näkisi miten pelittää sen kanssa... "idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina." |
hirvijo 26.10.2007 12:35:27 | |
---|
Mulla saattais olla tuo E580 myynnissä. Se on tässä puolen vuoden ajan ollut soittelussa, mutta mietin vaihtavani sen nuppiin jahka keksisin että mihin...Nyt en ehdi enempää tuosta E580 kirjottaa, kun töissä olen. Se on todellakin Englin triaxis. Eihän Mesan triaxiksestakaan saanut kaikkia mesan soundeja. Ei ainakaan rectoa. Tähän voisi laittaa hymiön, mutta harmihan se oli ettei siitä sitä saanut. Siksi sekin piti heivata. Tuosta E530 luovuin melko nopeasti. Kovin muovisen kuuloset hevisäröt siinä...Näin omasta mielestäni. Kliinit siinä oli ihan ok. |