kiitäjä 01.11.2007 17:14:47 | |
---|
moro kaikki. mulla on tuommonen ibanez rg1570 nyt uutena ostettu parisen kuukautta sitten ja en oo ennen noiden ibanezin tallojen kanssa paljon veksalillut. onglema on tämä: kun kampea pyörittää ympäri siitä kuuluu jonkin sortin narinaa tai kitinää, se on myös muuttunut jäykemmäksi. voisiko joku rasvaus tai vastaava auttaa asiaa? |
LamaAjanElvis 01.11.2007 17:19:31 | |
---|
Rasvauksella lähtee. Ihan mikä tahansa yleisrasva, kuten vaikka WD40. Sormet lähtee soundista.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks |
Mauri1983 01.11.2007 17:23:45 | |
---|
Mulla olis vastaavassa tallassa ihan päinvastainen ongelma: miten sen kammen saa pysymäänn "jämysti" sillai että se jää siihen mihin sen jättää? Tiivisteen vaihtaminen toimii kyllä hyvin n. 5min, mutta tahtoisin jonkun vähän pysyvämmän ratkaisun. |
Prkl 01.11.2007 20:34:49 | |
---|
Mulla olis vastaavassa tallassa ihan päinvastainen ongelma: miten sen kammen saa pysymäänn "jämysti" sillai että se jää siihen mihin sen jättää? Tiivisteen vaihtaminen toimii kyllä hyvin n. 5min, mutta tahtoisin jonkun vähän pysyvämmän ratkaisun. Onko sulla se ruuvi tiukalla siinä? Siis sen kolon reunoilla, mihin tökkäät sen kammen, on pari hahloa että sitä voi kiristää isolla tasapääruuvarilla, ta vaikka paksulla plekulla.Saikohan tuosta nyt selvää. Mutta voi olla ettei tuollakaan konstilla saa täysin pysymään siihen mihin haluaa.. R.I.P. J.A-K |
Apaas 04.11.2007 14:06:05 | |
---|
Miulla on Kellyn kammessa ollut sama ongelma että kampi lonksuu reijjässään.Loistavasti on toiminut kun litistin tongeilla koko reikää ihan vähän lyttyyn,ympäröin reijän sisäpuolen kuminauhalla ja kammen väkivallalla reikäänsä.Juuri sopivan jämy.Kääntyy kyllä kun kääntää. Poissaaminen on toinen juttunsa.. Luulo on tiedon väärti |
Miikathebest 05.11.2007 16:25:29 | |
---|
Rasvauksella lähtee. Ihan mikä tahansa yleisrasva, kuten vaikka WD40. Ellei löydy "mitään rasvaa", toimii myös esim. ruokaöljy, jos ei jaksa mennä ostamaan teolliseen käyttöön tarkoitettuja aineita. Liikaa säröä! |