AER 17.08.2004 01:19:18 | |
---|
Oisko tämä kyseinen styrkkari hyvä? Siis kun olen jo pidemmän aikaa etsinyt hyvää styrkkaria.. lähinnä hyvää hevisäröä etsin, ei kuitenkaan mitään överi-mättö saundia vaan perus hevi saundi.. Onko kenelläkään kokemuksia Laney TF200:sesta?? -Antti |
D-Kay 17.08.2004 01:30:59 | |
---|
Olen omistanut TF-700-nupin. Mielipideasioitahan nämä ovat, mutta itse en juurikaan laitteesta pitänyt. Itse valitsisin vastaavista peleistä vanhemman valvestaten. |
AER 17.08.2004 15:51:06 | |
---|
Saiko hyviä säröjä? Ku oikeastaan etsin vaan kunnollisia säröjä, ku niitä kliini saundeja käytän vähemmän. -Antti |
-Metalheart- 15.06.2006 15:17:10 | |
---|
Mulla on sama homma,etin vahvaria hevibändikäyttöön ja toi TF200 on saanu ainaki paljon kehuja.. |
ahvenonkala 24.06.2006 19:06:50 | |
---|
Itse omistan TF300 ja en voi kyllä valittaa. Hintaluokassaan hyvä saundi, niin puhtaana kuin säröilläkin. Särö on Duncaneilla mukavan selkeä. Ennen hankintaa mietin Marsun saman hintaluokan pelejä mutta Laney vei voiton. Kun näyttää muutkin käyttävän tässä biisin sanoja niin miksi en minäkin. Valintani on A.W.n tekstejä:
"somebody told me
to shit on the wing" |
Juustonaksu 24.06.2006 20:31:07 | |
---|
Olen omistanut TF-700 nupin ja soitellut muutaman TF-200:n kautta useammassakin paikassa. Pakko sanoa, että soundi on hintaan nähden passeli ja rässi ja perushevi menee kyllä hyvin. Suosittelen ehkä jollain overdrivellä boostaamista gaini nollilla ja level täysillä, saa dempit tiukemmiksi ja muutenkin hieman selkeytettyä soundia. Jos ostat käytettynä niin 250€ on ehdoton yläraja, mitä kannattaa tuosta maksaa, mutta sillä vehkeellä pärjää kyllä pidemmälle. :) Suosittelen varauksetta. Ja hakkaa nuo Valvestatet aika pitkälti, jos tarvitaan jotain raskaampaakin kuin vain Iron Maideniin soveltuvaa soundia. Itse pidin siinä edessä Digitechin Bad Monkey -spedua ja tulos oli kyllä hyvä. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
VR 24.06.2006 20:48:26 | |
---|
Kannattaa ostaa samantien tf300, hintaero ei kuitenkaan niin merkittävä ole. Omassa tf200:ssa ei oikein hönkä riitä bändisoitossa. Soundi on mielestäni erittäin hyvä ja monipuolinen hintaan nähden. Everything is a OK! |
Juustonaksu 24.06.2006 20:56:28 | |
---|
Kannattaa ostaa samantien tf300, hintaero ei kuitenkaan niin merkittävä ole. Omassa tf200:ssa ei oikein hönkä riitä bändisoitossa. Soundi on mielestäni erittäin hyvä ja monipuolinen hintaan nähden. Joo, varmaankin näin, jos on kovakätinen rumpali. En voi kyllä väittää, etteikö TF-200 kuulunut mainiosti rumpujen yli volumen ollessa vain 4:ssä (asteikko 1-10) :) Soundiero ei mielestäni ole myöskään oikein selvä. Itselläni siis oli TF-700, joka on se nuppiversio tuosta TF-300:sta. Hyvin minimaalisia eroja havaittavissa, oikeasti. Se on ilmeisesti vain se pääteaste, joka siinä kolmesatasessa on sen 80 vai 100W :) Tuossa vehkeessä on mielenkiintoista se, että soundi on parempi, kun laitetta kurittaa hieman enemmän. Mielestäni tämä on harvinaista trankuissa. Yleensä ne ovat parhaimmillaan volumen ollessa auki ehkä neljänneksen. Tässä tapauksessa volumen ollessa n. puolessa välissä, on soundi ollut pyörein, lämpimin ja tiukin. Tosin meteli on jo melkoinen siinä vaiheessa. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Nuuskamuikkunen 25.06.2006 12:41:01 | |
---|
Tuossa vehkeessä on mielenkiintoista se, että soundi on parempi, kun laitetta kurittaa hieman enemmän. Mielestäni tämä on harvinaista trankuissa. Yleensä ne ovat parhaimmillaan volumen ollessa auki ehkä neljänneksen. Tässä tapauksessa volumen ollessa n. puolessa välissä, on soundi ollut pyörein, lämpimin ja tiukin. Tosin meteli on jo melkoinen siinä vaiheessa. :) Aivan totta. Soundi paranee TF-200:sessa, kun volaa lisätään.(raja se kulkee tässäkin jossain, mutta kumminkin...) Sekin pitää paikkansa, että kun laittaa "overdrive" kanavalle, drivea himpunverran, volaa sopivasti ja joku särö väliin, niin saadaan ehtaa rokkisoundia. Tämä asetelma meni kerran nauhoitellessa putkinupin soundin ohi. Se vain kuullosti paremmalta, ja pienemmällä säätö vaivalla. Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
Quu 25.06.2006 12:54:26 | |
---|
Kyl tuo vaffari bändissä toimii ihan hyvin, olen soitellu toisen kitaran ja kovakätisen rumpalin kanssa ja hyvin pärjäsin. OD pedaali ei varmasti ole hullumpi ratkaisu, mutta sitä en ole bändisoitossa kokeillut kun silloin mulla ei sitä ollut. Ehkä jos mahdollista, niin tf300 vois olla parempi sinänsä, että olis ainakin tarpeeksi ja vähän päälle sitä hönkää, mutta kyllä tuo 65w riittää ihan hyvin kanssa. Lisäkaapillahan tuosta sitten irtoaa se 120w(tjsp), näin muistelisin edellisen omistajan kertoneen. Jos mahdollista, niin testaa ennenkuin ostat, itse en testannut, mutta katua ei ole tarvinnut. |
discominister 09.11.2007 09:06:36 | |
---|
Onko kellän ideoita millä asetuksillä tästä vahvarista ulos Black Sabbath soundit? :) |
Icy-Sun 10.11.2007 11:35:58 | |
---|
Onko kellän ideoita millä asetuksillä tästä vahvarista ulos Black Sabbath soundit? :) ei millään ;) There ain't noway out tonight |
DGV 10.11.2007 12:48:56 (muokattu 10.11.2007 12:49:25) | |
---|
No itse olen kyllä aika rankasti eri mieltä kaikkien laitetta kehuneiden kanssa. Riippuu mitä hakee, tietty, mutta ei pelittänyt mulla mitenkään erityisen hyvin tai edes sinne päin. Ei ollut mun juttu. Soittelin jonkun aikaa sillä TF700 nupilla ja saundi oli kaameaa puuroa. Mikkeinä perus Duncan JB/jazz setti, eli vian ei pitäisi olla siellä päässä. Särö sinällään ja erityisesti yksinään kuulosti aika ajoin puolisiedettävältä, mutta ennen kaikkea bändin kanssa soittaessa siitä tuli massiivista puuroa. En suosittele, mutta toisaalta ei ole heittää hyvää vastaavan hintaluokan vaihtoehtoakaan. Ehdottomasti suosittelen kokeilemaan ennen ostopäätöstä, ettei tule epämiellyttäviä yllätyksiä. Hevijuntti #666 "hevi on junttimusaa!!! junteista ei ole idolsiksi!!! " |
Valdemart 10.11.2007 13:40:38 | |
---|
Koululla on TF300 kombo. Toinen vahvari on sitten Cube 60. Itse ainakin Laneysta paljon enemmän. Cubessa jotenkin ohut soundi. Laneysta saa loistavat soundit rokkiin, heviin ehkä ei tarpeeksi tuju. Mutta kuka nyt sellaista haluisikaan soittaa? Hah ei vaineskaan, erillisen overdrivepedaalin avulla varmaan pääsee siihenkin. Suosittelen kokeilemaan. You Can't Put Your Arms Around a Memory |
marge14 10.11.2007 13:41:40 | |
---|
itse myyn samaa vahvistinta 200e ja jalkapedaali mukaan. jos oot kiinnsotunu pistä pv asun tampereella. haku ois aikalailla ainoo vaihtoehto |