Aihe: Valveking & Windsor nuppijuttu
1
fourthnailer
14.11.2007 14:16:59
Onhan nämä tietysti makuasioita mutta itselläni on tuo Windsor ja pidän kovasti.. Hyvä yksikanavainen perusputkikone ilman ylimääräisiä hienouksia. Onko kenelläkään kommentteja kyseisestä kapineesta? Jos tulisi joskus kuitenkin hakeneeksi vähän eri saundia joka olisi lähempänä Valveking-nuppia niin auttaako 6L6GC putkien vaihto?
McNulty
14.11.2007 14:34:40
Onhan nämä tietysti makuasioita mutta itselläni on tuo Windsor ja pidän kovasti.. Hyvä yksikanavainen perusputkikone ilman ylimääräisiä hienouksia. Onko kenelläkään kommentteja kyseisestä kapineesta? Jos tulisi joskus kuitenkin hakeneeksi vähän eri saundia joka olisi lähempänä Valveking-nuppia niin auttaako 6L6GC putkien vaihto?

Minulla kokemukset ovat kovin rajalliset kummastakin, kun en ole laitteita omistanut itse. Ainoastaan "pikkupoikien" reeniksellä olen ValveKingiä soitellut, tosin useampaan otteeseen ja Windsoria sitten musakaupassa räpeltänyt pariin kertaan.

Mielestäni Windsorissa on ok perussoundi ja se on hintaisekseen hyvä kone. Sen sijaan VK on ollut itselleni täysi pettymys. Soundi on näkkäriä, kavereiden yksilö ollut jo kahdesti huollossa jne. Ei säväyttänyt minua millään osastolla.

En tiedä miksi haluat Windsorin soundia muuttaa "huonompaan" suuntaan. Sen sijaan suosittelen että sijoitat kokonaan erilaiseen vaffariin jos haluat Windsorista poikkeavan soundin.
Totuus vaihtelee!
Vicious
15.11.2007 20:22:51

Itellä on tommonen Windsor ja tykkään kyllä pirusti. Soitetaan semmosta mättöä ja musta se sopii siihen hyvin. Ei oo semmonen perus moderni "sihusihu-soundi" vaan enemmän iso ja brutaali. Pitäs vaan joku tanakka 4x12 kaappi hommata sen kaveriksi
lämmintä. -sanoi kettu napalmista
koponen
15.11.2007 20:32:08
Windsor on hintaisekseen ok, mutta rankassa vertailussa se ei kyllä juurikaan säväytä. Kuulostaa ihan 500€:n putkinupilta. Samat sanat voisin sanoa vk:sta.
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182
Vicious
16.11.2007 09:34:43

Nii riippuu vähän mitä testaa ja mitä hakee. Itehä vaihoin 5150 Combon pois ja ostin ton Peaveyn Windsorin ja kaapin.
lämmintä. -sanoi kettu napalmista
fourthnailer
16.11.2007 12:33:10
Ihan tyytyväinen oon tuohon ollutkin ei siinä mitään. Nuo EL34t antaa tosiaan aika ison ja erottelevan soundin. Mietin vaan jälkeenpäin, niinkuin aina, että oisko sittenkin toinen saman hintaluokan peli ollut parempi.

Hyvä se on 500e nupiksi.
Vapour
16.11.2007 12:40:35
Windsor on hintaisekseen ok, mutta rankassa vertailussa se ei kyllä juurikaan säväytä. Kuulostaa ihan 500€:n putkinupilta. Samat sanat voisin sanoa vk:sta.

http://guitare.playback-europe.com/peavey-windsor_head-11902.html

Tuon hinta alkaa olla jo osastoa "mitä helvettiä". JVM -marsun hinnalla kolme tollasta...
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
Umas
16.11.2007 12:50:59

http://guitare.playback-europe.com/peavey-windsor_head-11902.html

Tuon hinta alkaa olla jo osastoa "mitä helvettiä". JVM -marsun hinnalla kolme tollasta...

Älä... melkein tekis mieli tilata.
Stoner to the boner
fourthnailer
16.11.2007 17:21:27
On kyllä halpa. Jos tykkää yksikanavaisesta yksinkertaisesta vehkeestä... ite maksoin yli 100e enemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)